Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Привет,
Колата е Октавия 1, 1997г. 1.8 125к.с.
Случайно забелязвам следното:

Пускайки фаровете, индикацията на таблото за тях не свети. Слизам, гледам, фаровете светят. Случва ми се няколко пъти подред, всеки път слизам и гледам. Оказва се, че предните фарове работят, но габаритите отзад не се пускат. Тук става интересно...Крушките им са ок. Когато пускам/изключвам алармата си присветват нормално. Когато пусна зумера (устройството за автоматично включване след палене, мисля, че зумер се казваше), си се пускат без абсолютно никакъв проблем. Няколко пъти ми се случи да си пусна фаровете от ключа, габаритите не тръгват, но след 15-20 секунди, индикацията за фарове на таблото ми се появява и габаритите си светват от нищото. Но не се случва всеки път.

Осъзнавам, че без да се погледне инсталацията, да се замери и т.н. няма как да се разбере какъв е проблема, но поне някаква идея ?! Също така, ще се радвам ако ме пратите при читав жичкаджия!

 

п.с. - Рестартирах алармата за да съм сигурен, че тя не ги бъгьосва нещо. Проблема си остава...

Публикувано

Проблема най-вероятно ти е в ключа за фаровете... Намери някой колега и смени ключа за проба - най-лесно така ще го хванеш.

Зумера е т'ва дето мрънка като си забравиш включени светлини :)

Публикувано

Колега, привет,

След твоето мнение и това, което ми се случи снощи, съм почти 100 % сигурен, че там е белята. Снощи се качвам, тръгвам да паля, светлините по таблото откачат, в купето също. Колата отказва да завърти, все едно няма акумулатор. Пробвам така няколко пъти - не става. Започнах да въртя хаотично ключа за фаровете, с надеждата да прави късо или нещо от сорта и за това да има проблем с тоците. Точно това и се оказа, защото колата запали съвсем нормално. Повече не я направи тази магария. Днес ходих до ел. сервиз, ключа се сменя за 3 минути, но не успяха да открият като моя. На моя има даймер врътка, а по каталог излиза, че няма. Ще ми доставят скоро и отивам да го сменя.
Благодаря ти, че ме насочи, беше ценно! Ще пиша да потвърдя, че това е бил проблема :)
Поздрави!

Публикувано (Редактирано)

Колега, привет,

След твоето мнение и това, което ми се случи снощи, съм почти 100 % сигурен, че там е белята. Снощи се качвам, тръгвам да паля, светлините по таблото откачат, в купето също. Колата отказва да завърти, все едно няма акумулатор. Пробвам така няколко пъти - не става. Започнах да въртя хаотично ключа за фаровете, с надеждата да прави късо или нещо от сорта и за това да има проблем с тоците. Точно това и се оказа, защото колата запали съвсем нормално. Повече не я направи тази магария. Днес ходих до ел. сервиз, ключа се сменя за 3 минути, но не успяха да открият като моя. На моя има даймер врътка, а по каталог излиза, че няма. Ще ми доставят скоро и отивам да го сменя.

Благодаря ти, че ме насочи, беше ценно! Ще пиша да потвърдя, че това е бил проблема :)

Поздрави!

Така както го описваш определено не прилича на ключ.Освен това проблема после се е оправил(т.е изключваме още симтоми).На мен повече ми прилича на лош контакт някъде по началото на трасето.Примерно на масата или плюса на акумулатора.Защо просто не свалиш клемите не удариш една шкурка и обратно? И чак тогаз да ходиш по сервизи и да даваш пари...

ся видях че и с габаритите има проблем а то сто процента няма да е от клеми на акумулатора..Май ключа е общото между двете явления.Ама ..пак ме съмнява.

Редактирано от mishoo
Публикувано

Клемите са перфектно чисти и периодично ги черпя с WD40. Там е последното място от което очаквам проблем. Аз от тоци грам не разбирам, но ако този ключ дава нещо на късо (или нещо от сорта), не е ли възможно да бърка всички тоци?

Публикувано

Почти съм сигурен, че относно проблема с фарове, габарити и табло, виновник е ключа за светлините.

Т'ва с непаленето и шашкането на светлините в купето обаче...не мога да дам мнение тук, колкото и да ми се иска :)

Успех в разрешаването и дано се окаже само ключа!

Публикувано

Привет,
ДА, разковничето беше в ключа. Поставен е нов, струва 65 лв. Взеха ми 50 лв. за монтаж и демонтаж на стария, което ми се вижда доста, но здраве да е. В момента светлините работят перфектно.

Има един единствен "Мики Маус" и той е, че новият ключ няма димер за увеличаване/намаляване на осветлението. Оказа се, че тези с димера са правени малко време и нямат намиране. Ако сложите директно ключ без димер, таблото ви няма да свети и изисква пипване. Минуса на ключа без димер е, че таблото винаги свети в най-силното положение, което за мен лично е все тая. Така или иначе никога не съм го намалял.

 

Поздрави!

Публикувано

Еееее - тея са за пребиване! 50 лева да ти извадят ключа и да сложат новия - 1 минута работа точно... Ако знаех, че има такива мародери - да ти бях обяснил как се прави. Съвсем сериозно, отнема под минута дори... Но, свирено дето се вика. Важното е, че проблема си замина

Публикувано

Оказа се, че също така са ми счупили левия въздуховод. Трябваше да ми се обадят в Петък да ми кажат "кво прайм". Ще им дам и утрешния ден, след което отиват в раздел черен списък :)

  • 3 години по-късно...
Публикувано

Да не пиша нова тема... 

Имам проблем с задни леви габарити (О2) , малките крушки, които не са на платката!!! 

 Светват и гаснат, Сменях крушки до победа, но уви!!! Слагах всякакви, немски, китайски, 5 вата, 3 вата, гаснат! Десният стоп няма грижи??? 

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.