Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Шкода Октавия 2.0 бензин губи масло


Стефан Стефанов Самаринов

Recommended Posts

Здравейте имам Шкода Октавия 2.0 бензин 116 коня и ми губи масло точно винаги преди зимата лятото го няма този проблем. Кажете ми как или защо се получава това почна да ми писва от тази лампичка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да уточним първо нещо?!

Предполагам че става дума за Октавия1 бензин 2000 кубика атмосферен двигател без турбина??

Имах навремето такава кола...карах я поне 8-10 години...

Ядеше масло.. Примерно доливах поне 3-4 литра на 10 000 км... Считах че не е нормално.Обаче майсторите ми казаха тъй е тоз двигател "карай"

И аз карах.След това я продадох.Още върви.Двигателя също е в добро здраве. Има си тяга.И е така от 2001 година някъде.

Това и е кусура..

П.П

За сметка на това няма нищо друго нито турбина за трошене здрава машина

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като кола мойта е и 4х4 даже идеална ми е да,на мене майсторите ми казаха същото и да я разтураме и да не я няма да помогне с нищо,но го прави в байр и то зимно време иначе лятото и навъртях много колометри и нямаше проблеми а за вървене върви много добре 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте имам Шкода Октавия 2.0 бензин 116 коня и ми губи масло точно винаги преди зимата лятото го няма този проблем.

Колко км изминаваш годишно?

Кога сменяш маслото?

 

сегменти и гумички на клапаните

Точно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм на същото положение. Доливам и карам. Между 2 и 3 л. за 10000 км. Масло 10w40 на Мотул. Ама си върви много. Не пуши, дори на баира. Сега ще сложа пълна синтетика на Репсол пак 10w40. Предполагам че и него ще гори ама дано да е по-малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен гори на високи обороти(каране на магистрала), градско не бара маслото. Решил съм да сменя клапана за картерни газове че ми е омаслен отвора за наливане на масло(външната част), не знам дали ще окаже влиание на на разхода на маслото(total quartz 5w30)

Motor APK, km 190 000 km.
Лек Ден

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен гори на високи обороти(каране на магистрала), градско не бара маслото. Решил съм да сменя клапана за картерни газове че ми е омаслен отвора за наливане на масло(външната част), не знам дали ще окаже влиание на на разхода на маслото(total quartz 5w30)

Motor APK, km 190 000 km.
Лек Ден

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно е че проблема може би е от сегменти и гумички, но нека всеки с този двигател да пише какво е предприел за намаляване на харча на масло. Познавам човек, при който и след смяната им, продължава да му харчи масло. Вярно че от 3 л. намаля на 2 л. но според мен това не е задоволително. Имаше тема в която беше описана смяната им и че разхода е стигнал почти до нула, ама а все си мисля дали ще се получи при мен или всичко ще е напразно. Интересно е за картерната вентилация. Дали може да има някакво подобрение оттам. Гледам, че и при мен е мазно около капачката. Този харч на масло дали поврежда катализатора и сондите или няма приблем?

Редактирано от stan4o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Този харч на масло дали поврежда катализатора и сондите или няма приблем?

Ако караш основно извънградско няма да имаш проблем.

По-скоро ще ти скапе свещите и ще имаш здраво нагар по клапаните.

От там занижена компресия,трудно палене,намалена мощност,завишен разход на гориво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.... Интересно е за картерната вентилация. Дали може да има някакво подобрение оттам. Гледам, че и при мен е мазно около капачката....

 

Ако има проблем с картерната вентилация, картерните газове избиват от масломерната пръчка или - щеката. Там ще бъде омаслено.

Може и да я намерите частично извадена от мястото си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм. При мен има и на двете места помалко. Сега трябва да разбера как се оправя това и да действам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе не ви знам кой какво прави ама ви казвам че Октавия1 с атмосферен двигател 2000 кубика 115 коня откак е купена до ден днешен (над 15 години повече от 120 000км) се кара така с доливане на масло...

И си върви чудесно компресия не е мерена защото няма нужда има си доволно тяга.

Всичко това го казвам от личен опит

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм. При мен има и на двете места помалко. Сега трябва да разбера как се оправя това и да действам.

 

Преди да предприемеш някакви мерки, забърши около щеката и наблюдавай какво става. В скоро време трябва да видиш прясно омасляване, а не такова стояло с години и натрупано с прахоляк.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще го направя утре на светло. И все пак при мен клапана за картерните газове е под капачката на маслото. Как се сваля ако реша да го чистя. Предполагам че се дърпа с усилие нагоре, но все пак ако някой го е правил да сподели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един колега - Zdravko Zankov беше решил проблема с харча със смяна на сегменти, гумички и лагери. При него разхода е бил 5 литра за 15 000 км. Писал е доста във фв форума по темата. Лошото е че спря да пише тук.

Редактирано от niki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.