Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Смяна на климатик с климатроник


Mqnkoff

Recommended Posts

Здравейте,

 

имам Шкода Октавия 2 фейслифта 2011г. Понеже ми изпадна на добра цена я взех. Всичко е екстра но много ме дразни това, че е с климатик, а не с климатроник. Зимата е ок ама лятото: пускам, спирам тегава работа. Някой има ли идея може ли да се смени климатика с климатроник и сложна ли е интервенцията :)

 

Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ти ли е с така наречения автоматичен климатик? Моя е такъв и разликата с климатроник най общо казано е , че нямам дисплей за градусите, но на врътката има написани такива и само го слагам примерно на 22 градуса и климатика ги поддържа. Особено ясно това го виждам зимата защото по лесно се стига до 22 градуса от колкото лятото и като ги достигне обръща от топло на хладно да духа. Лятото обратното.

 

Иначе до колкото съм запознат си е голям филм и трябват доста парици да се направи от климатик на климатроник

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знаех, че има октавии с чист климатик особено фейслифт(в книжката има инфо само като моя и климатроник) но щом казваш значи е така. За интервенцията можеда питаш момчетата от сервиз Елбатрон в Красна поляна- има ги в белия списък. Разбират от такива неща и ще ти кажат какво и колко ще е ако се навият да го правят. Но пак казвам не вярвам да е евтино.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Моята фабия също е 2011 г. и климатика е без разграфени градуси на температурата, но въпреки това поддържа определена температура според това къде сочи показалеца  синьо/червено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Филма с прехвърлянето към климатроник е голям. Единия проблем е, че е много труд, реципрочно много пари.

 

По-големия филм обаче е, че незнам кой може да разчиташ, че ще го направи като хората. Трябва да се разглоби основно таблото, при което винаги се чупят разни щипки и пластмаси, надира се и т.н. Много малко са майсторите които ще го пипат като свое. После почват проблемите - това скърца, онова не работи, а се оказа, че останали една камара винтчета, ама за по-лесно са изхвърлени. Никога не може да стане като монтираното в завода.

 

Не ти трябва на баир - лозе. Лично мнение на човек свалял таблото на О2.

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен това този климатик поддържа температура, а не е като старите поколения. Т.е е като климатроник, но не регулира автоматично силата на вентилатора и посоката на въздуха.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 месеци по-късно...

гледам има и други като мен на тази тема само дето аз взех от приятел климатроника и всичко за 2 часа разглобихме таблото и всичко и после още 3 за зглобяване на всичко обратно. без скърцане  и останали части останаха няколко кабела за датчиците се пуснат тия дни и да дооправя фейсовия Контролен на климатроника, ако имам време ще пиша за дооправянето. ако си търси някои има налични още :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам един здрав контролер за климатроник, някъде имах обява с номера и всичко. Ако иска някой да прави такива интервенции ще се разберем...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам как е при октавиите , но при фабиа , освен че се сваля таблото , трябва и да сложиш моторчета на клапите , защото тези, които се регулират с врътка не ти вършат работа. Но да както и Цецо каза , не си заслужава парите , труда и крайния резултат не се знае дали ще е перфектен!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още една подробност за Октавия 2011 ФЛ, която научих за съжаление от личен опит.  
Ел. инсталацията никак не е на ниво. При всяка манипулация има много голяма вероятност от прекъсване на кабели.
След такова мащабно разглобяване може да се наложи с часове да търсиш, кой точно кабел, и къде се е прекъснал.
Или да сменяш кабелни снопове и конектори.
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

като минах през цялата процедура добре че с приятел го правихме а той работи в морга. Така следното колата се разглабя на ВАРЕЛ!. От таблото до багажника всичко излиза остава на ламарина. След това за по лесно намирате една донор кола с инсталация от климатроник и от Предницата до стоповете се сменя цялата така наречената "Купе Инсталация" сменяте старото парно с ново дирекно с моротни клапи от там взимате комфорт модулите на старата "донора", пускате кабелит от до, адаптирате модулите , стискате палци, молите се, няколко светени води, палите колата след като е зглобена на цяло, от там с късмет като моя няма една лампа коята да седи след адаптации и тн. Колата работи на 100% има някои грешки като кантари липси и тн понеже донора беше висок клас докато мойта Октавия е нисък но всичко се изчисти компресора се напълни с фреон и заработи всичко, има много датчици за слагане и тн. След като направих тази процедура за 1 ден зглобяване от "Варел" до кола недейте!!!!!! неси заслужава мъките.Ако го правите  трябва да е някой които разбита. 

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.