Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Долен ляв педал-съединител


at.stoev

Recommended Posts

Проблема на педала е следния:

Когато колата е студена педала на съединителя е мек,отделя си нормално и преблеми нямам.

Сега когато дойдоха жегите педала стана толкова мек че чак не се връща сам и скорастите ги няма.

Споделете къде да си търся проблема,а колата е Октавия 2 1,9 тди 4х4 105кс. 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Главен цилиндър на хидравличния привод на съединителя. Или така наречената - горна помпа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Днес смених спирачната течност в казанчето и горната помпа.

Покарах колата грацко и извън грацко нормално и проблеми нямаще докато не е подкарах малко по-спортно.Педала омекна и започнада да отделя по долу.

Имах съмнение че проблема е в спирачната течнист,но ще се укаже че ще се сменя помпа.Ако не е от там,следва съединител комплект.

Редактирано от at.stoev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да споделя при мен какво се получаваше. При каране продължително време на магистрала (обороти 3-3,1х) педала ставаше мек като обясни колегата и не връщаше в горно положение. Оказа се, че нивото в казанчето на спирачната течност е намаляло, предните дискове и наклатки са за смяна и не остава течност за съединителя. От тогава не съм имал проблеми. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.... предните дискове и наклатки са за смяна и не остава течност за съединителя.

 

Ами, ако имаш теч от системата на съединителя, ще останеш ли без спирачки?

 

Или ти пишеш небивалици или конструкторите в Шкода са негодници. Всеки сам за себе си да прецени.

Можеше и да остана с първите две - три изречения, но ще се аргументирам:

При някои автомобили са в отделни казанчета. Спирачки и съединител. КАТО, спирачните кръгове са отделно! Едно казанче, но с преграда м/у кръговете. С цел, ако имаш пробив в единия кръг, да не останеш без спирачки. Като казвам пробив, означава теч на спир. течност, а не износване на наклаДки.

При общо казанче - /съединител и спирачки/ има три прегради. Двата кръга на спирачките и съединителя. Съединителя ще остане без течност, когато има теч в неговата с-ма.

Казанчето е с изчислен обем да компенсира износване на дискове и накладки до желязо.

Редактирано от joro-120L
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм изобщо специалист по темата, подробно бях обяснил какво ми беше казано от Евгени от Трансексперт в тяхната тема. И то е точно това , че съединителя оставаше без течност не само поради износените дискове ( доста ръжда като допълнение ) и накладки, но и поради намалялото ниво на спирачна течност. Останалата част отива за спирачките като по-важен елемент. :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Целта на моята реплика бе да се разбере, че съединител и спирачки са независими системи. Нищо, че са в общо казанче.

По принцип с износването на накладките нивото пада, но в граници на допустимото.

 

 

....И то е точно това , че съединителя оставаше без течност не само поради износените дискове и накладки,

 

Второто ти мнение вече дава някаква яснота по случая.

 

Поздрави :)

Редактирано от joro-120L
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.