Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Реална ли е тази цена?


vmsh

Recommended Posts

Здравейте.

Не успях да измисля сносно заглавие за темата :blush:

 

От чисто любопитство искам да попитам.... от какво е продиктувана тази висока цена в следната обява?:

https://bazar.bg/obiava-21996483/skoda-octavia1-4g-tec-garantsiia

 

Все пак това е автомобил на 3 години и близо 100 000 километра.

Не успях да намеря нов с тези характеристики колко струва.

Вярно, че е по наблъскана с глезотийки.

 

Или може би по-правилният въпрос е, има ли смисъл да се вземе такава кола, или за тази цена по-добре нова кола от магазина?

 

Кажете, аз ли не се ориентирам правилно (наясно съм, че всеки има право да си слага каквато цена си реши, но все пак)!

Оглеждам се за Оки 3, но като попадна на такава и леко се отчайвам...

Редактирано от vmsh
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До "vmsh" - За подобни Пари, в Германия, си взимаш "Skoda Octavia 3", правена за Германия, 2.0TDI, автоматик, под 100.000 километра, с почти максимален брой екстри. Дали Цената на тази тук е нормална - прецени сам (за мен не е нормална, особенно за автомобил произведен за България). Много голяма разлика в Цената образуват Екстрите и по-точно скъпите такива. На пръв поглед еднакви автомобили, но единия с пет копчета повече и Цената 30% по-висока..

Редактирано от tuningmania
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой е предобрил с някаква субстанция :D

 

 

До "vmsh" - За подобни Пари, в Германия, си взимаш "Skoda Octavia 3", правена за Германия, 

 

Правена за Германия? Това да не е "Тия чайници ги изнасят само за Съветския съюз". Колата правена за Германия няма никаква разлика с тази правена за България, Таджикистан и Ботсвана. Освен ако дирекцията не е дясна. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм ходил в завода и на поточната линия има коли с табелки България. Работниците се облекчават в тях.

 

Спрете се хора, стига с тези междугалактически конспирации.

Колата като гледам има всичко без панорама и навигация. Сигурно е била около 40 и няколко като нова.

Редактирано от niki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой е предобрил с някаква субстанция :D

 

 

 

Правена за Германия? Това да не е "Тия чайници ги изнасят само за Съветския съюз". Колата правена за Германия няма никаква разлика с тази правена за България, Таджикистан и Ботсвана. Освен ако дирекцията не е дясна. 

 

Това въобще не е вярно. И си е съвсем официално и никой не го отрича, даже в ЕТ ако идеш и питаш някой по запознат ще ти кажат. При други марки не знам как е, но Шкода, особенно в по-ниските класове продава на Източния пазар достатъчно, за да си заслужава да прави специфична асемблация за тях. Не можеш да сравняваш пазара в Германия с този у нас и точно поради тази причина се прави, за да се извлече максималната печалба от всеки вид пазар.

 

Аз лично съм се натъквал на:

 

1. Липсващи изолации, кори, вата в колите купувани в БГ, спрямо тези в Западна Европа.

2. При едни и същи години, един и същи двигател, ключови компоненти са на различни производители. Например компресора на климатика (естествено ще ти кажат, че климата е различен, затова), съединителя на едните са Сакс, на другите Люк, пружините са други и т.н.

3. Софтуера в ЕКУ-то е различен... официалното обяснение е еко-нормите, макар, че те УЖ са еднакви за целия ЕС.

 

И т.н.

 

След като храните са различни, дрехите са различни, домакинската техника е различна ако щеш... Що си мислиш, че тия в големите концерни пасат трева?

 

Това са мойте 5 ст. и спирам.

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво значи, че е съвсем официално? Както обичам да казвам напоследък, това е аргумент ЕЖК (една жена каза). Ако искам да разбера някаква истина за нещо свързано със Шкода, последното място на което ще пита е в ЕТ.

Ако някога си имал достъп до производство и автоматизация за каквото и да е, особено за такова в особено голям размер, ще знаеш, че няма как твърдението ти да е истина.

И какво имаш предвид със "специфична асемблация" ? Защото моето мнение е в духа на това, че автомобилите произведени за X пазар, не са по-малко качествени или повече, само защото автовоза ще ги закара на изток или на запад от Чехия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единствената разлика предполагам е в нивата на оборудване. Ама такива истории, че слагат второкачествени части и т.н. са несериозни.

Редактирано от niki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки си има неговата истина, няма да ви убеждавам.

 

Съжалявам, че започнах спора, това е като с маслата и гумите, няма да доведе до нищо смислено, а и вече се е случвал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В условията на "свободен пазар" всеки може да си слага, каквато си иска цена... Предполагам, че в конкретния случай, най-силно влияние върху цената оказва "G-tec".

 

Какво значи, че е съвсем официално? ... И какво имаш предвид със "специфична асемблация" ? Защото моето мнение е в духа на това, че автомобилите произведени за X пазар, не са по-малко качествени или повече, само защото автовоза ще ги закара на изток или на запад от Чехия.

 Аз също съм си мислил защо производителя ще си създава допълнителни трудности като произвежда нещо с различно качество за различните пазари... Много по-лесно и по-евтино е да се произвежда едно и също нещо, още повече в един завод. Но... Нали се сещате за лепенките в багажника, на които е посочено оборудването (с три символа) на автомобила... Ето някои от тях:

 

B1W – Component parts set, complaying with vehicle type for Bulgaria, various parts

B42 – Special requirements Bulgaria

X4L – National sales program Bulgaria

 

Не знам какво означават, но са си факт... Официално! Има подобни и за много други страни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм. Да питаш дали цената на нещо е реална е безсмислено. За продавача тя е винаги ниска, за купувача е винаги висока. Пазар. От там и "пазарлък" ;) Реалната цена е тази, която някой ще плати.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля че е нормална.. Колата е в отлично състояние готова за старт и за 30 бона.Може би ако отидеш и с 27-28 също няма да те върнат мисля...Според мен ще я продадат до 3-4 месеца мисля..Особено като идва нова година...

Иначе предполагам че колегата има във впредвид че като излезе един вид от салона и като е джиткана някоя друга година цената трябва да е наполовина за почти нова кола.

Еееех то да беше така...

Оферирал съм един мой приятел ако се откаже от Теслата да я взема на половин цена :D  Че 150 бона не ми се дават ... Виж за 70 ще се навия :D

Редактирано от mishoo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормалната цена е до 25000. На повече ще отлежава дългичко.

 

Хората, които биха дали 30+ к за Октавия, просто ще си купят нова.

 

Тук не коментирам въобще качествата на колата, защото те нямат съществено значение.

 

Хората са го казали, с излизането от магазина колата губи 1/3 от стойността си, на третата година е на 50%, а на петата са останали 30%. Това естествено търпи леки вариации, но като цяло е добър ориентир

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Хората са го казали, с излизането от магазина колата губи 1/3 от стойността си, на третата година е на 50%, а на петата са останали 30%. Това естествено търпи леки вариации, но като цяло е добър ориентир

 

Вярно че е такава приказката! Само дето не е вярна!

И аз искам да купя кола за 70% а друг да и свали найлона само!

Да не забравяме че пазара не търпи леки вариации ами много големи.И сега има хора с пари а колко коли се предлагат още на първата година?!

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цената е 30% надолу защото макар и нова, ти вече нямаш право на конфигурация - мотор, оборудване, ако щеш и цвят.

 

Това правило естествено не важи за модели, които се чакат с години. Например теслата. Но за Октавия като тази - важи с пълна сила и пазара ще го докаже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цената е такава за да може да се свали с 2-3000лв. надолу.От един месец обикаляме за джип на един познат и гледам че от 17900 на 15900 без много уговорки.Другия от 24000 на 22000 пак без проблеми.Друг е въпроса че като ги откарахме за преглед в официален сервиз и излязоха една камара проблеми,които ни ги спестиха и в двете автокъщи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен много зависи как е подържан автомобила като цяло. 

Аз карам Октавия 2,00 ТДИ 150 к.с. Елеганс (най - високо обурудване на автомобила за 2014 година.ДСЖ на 66000 км.

Автомобила е гаражен и е перфектен.Зомбирах се сега да взимам Супърб Л и К 275 коня и ще си пускам до месец колата в продажба,

Според вас колко пари трябва да и искам?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цената на Г тека е с ДДС! Ако се приспадне ще стане на 25х. С лек коментар на 22х лв. Не ми се вижда скъпа!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.