Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топлото от климатроник


EMIL H

Recommended Posts

Здравеите.имам малък проблем с топлото от климатроника .колата е октавиа 1 2003г 1.9 TDI 90k ALH.загрява си нормално двигателя държи си 90гр без да пада по спускане.евентуално изключвам термостат.след около 30-40минути каране 10км парното е жега става вапрос за градско.ако някои може да помага с патила и съвети.Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а какъв точно е проблема не духа ли топло ? и при моята която е с климатик са нужни поне 10 км за за да загрее и да започне да духа топло абсолютно нормално е,все пак провери дали имаш допълнителен подгрев на антифриза,като застанеш срещу мотор в дясно под вакумпомпата един фланец с 3 свещи на него,но може би няма щом са нужни 10 км за да загрее

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 11 часа, EMIL H написа:

Здравеите.имам малък проблем с топлото от климатроника .колата е октавиа 1 2003г 1.9 TDI 90k ALH.загрява си нормално двигателя държи си 90гр без да пада по спускане.евентуално изключвам термостат.след около 30-40минути каране 10км парното е жега става вапрос за градско.ако някои може да помага с патила и съвети.Благодаря

Фабиа с климатик започва на 5мин топло ама топло.кади 99год 5мин жега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма такова нещо след 5 минути само бензин и то mpi  дизелите може би имат допълнителен подгрев на антифриза или електрическо радиаторче на парното братовчеда има такова на дачия логан 1.5 дизел наистина духа жега след няколко минути 

Редактирано от skodafen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Очакван конкретен отговор.Колата е с климатроник и можело клапи отворени пробити или неработещи.напълно загряла парно ОК.нещо от сорта датчик вътр.температура диагностика или 300лв ремонт клапи с ал фолио.СЪВЕТ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При лошо отопление поради проблем с клапите, няма никакво значение с климатик, климатроник или изобщо без сиктема за охлаждане е колата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото знам при климатроника датчик командва клапите студено и топло.При климатика няма електроника за клапите.Благодаря на всеки дал съвети.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам подобен проблем. Колата дига температура, но си духа студено. След 5 минути каране - почва да става по-топло, след 5-10 километра - яко жега. Като спра на светофар или квото и да е - става по-студено, все едно черпи толина от двигателя или ддз и аз. 
Колата е Октавия 1, 2.0 безнин, 115 коня 2001 година, с климатроник.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, skodafen написа:

а пада ли стрелката на температурата,като започва да духа по-хладно 

Ако питаш мен, не, поне на датчика на таблото не помръдва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, EMIL H написа:

Доколкото знам при климатроника датчик командва клапите студено и топло.При климатика няма електроника за клапите.Благодаря на всеки дал съвети.

 

доколкото знам ако има проблем с клапата въобще няма да духа топло защото не се отваря и остава на студено а при теб идва топло по някое време 

има други варианти,които важат и за колега с бензиновата 

термостат на незагрял двг (след 1-2 км) проверете маркучите,който влизат в радиатора трябва да са студени 

радиаторче на парно,ако колата не карана с антифриз или не бил качествен се запушва и не отдава добре топлина особено когато не загрял двг топлото е слабо

водна помпа малко вероятно,но може да не качествена с пластмасова турбинка и да няма хубав дебит или да се отчупило парче,ако е пластмасова и на празен ход или ниски обороти няма хубаво парно 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почни от лесното.

1.Смени капачката за проба.

2.Промивка на системата

3.Радиатор парно

4.Водна помпа

 

Предполагам като спреш на светофар оборотите на вентилатора се намалят?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо се обърках.промивка радиатор парно чист(проходим-лесно проходим) ниски обороти хладно, нещо!!!принцип на климатроника-задаваш 20градуса смесване топъл студен въздух задаваш 29градуса само топъл.студен въздух затворено.Опитвам се да вкарам логика и някои да ме насочи.Не сменяите водни помпи или РАДИАТОРИ парно толкова лесно(300лв)А АКО не е от него какво правим.извиняваи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.