Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Здравейте,имам Октавия мк1 '98 1.9 90hp и след проливни дъждове колата взе да се отключва сама и да си сваля прозорците.Проблема беше в ПЛ машинка,но успях да намеря такава само от Голф 4.След като сложихме само електрониката от машинката всичо си работеше с изключение на шофьорското стъкло,т.е. когато натисна копчето за сваляне на прозореца се вдига и обратно.Имате ли представа кои кабели трябва да се завъртят....моля за мнения...?

Публикувано

@kabakov2Някъде из форума го имаше като тема

Публикувано

Най-лесно е да обърнеш поляритета на моторчето и нямяш грижи.

Успех!

Публикувано

като обърна поляритета другите 3 стъкла няма ли да се свалят на обратно и те..?

Публикувано

Нямам идея .. ако няма адаптация през ВАГ ком , това ми се струва единственото решение.

Публикувано
Преди 11 часа, kabakov2 написа:

като обърна поляритета другите 3 стъкла няма ли да се свалят на обратно и те..?

Само на проблемният прозорец.

Не би трябвало да влияе на другите....?

Аз го имах същият проблем.

Имах три изгнили пинчета, след като разглобих платката от шофьорската врата прекарах три жици вместо пинчета, после от снопа със жиците изкарах също три жици и с букса ги вързах. От тогава нямам проблеми.

Публикувано

Имах подобен проблем.Това се дължи на влизане на вода в кутийката с електрониката под елмотора. При мен освен пинчетата бяха се скапали и пътечки на платката. 

На черната кутия има стикер с номер . При смяна трябва да е точно същия /еднакви цифри и букви/ иначе се получават подобни проблеми.

Във форума има доста подробно написано по въпроса , има  и снимки.  

Най-важното е да се предпази блока с черната кутия от вода не само на шофьорската врата, а на останалите.

Аз съм го направил с найлонови торбички преди 4-5 години. При сваляне на някоя кора ги сменям и от тогава нямам проблем с водата. 

Публикувано
Преди 2 часа, SHOMATA написа:

Аз съм го направил с найлонови торбички

 

А това не е ли предпоставка за влага/конденз от самите торбички? :unsure:

Публикувано

С торбичка се изолира много добре отгоре, над кутията с блока,  а от долната страна е отворена за кабела на буксата.

Така, че не става конденз.

Колкото по качествена е торбичката , толкова по дълго време изкарва без смяна. Първо сложих хирургически ръкавици, но явно не издържаха на температурите и бързо се скапаха.

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.