Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Оптичен и силов тунинг на OCTАVIA 2 GS 2.0 TDI


Recommended Posts

Днес решихме да се позанимаваме с софта на колата към170 кончета.Изолирах и АГР-а,Тони много си игра да я настрои да не пуши....защата щото съм досаден и ми е приятел :!:

Софтуера на автомобила вече моя модификация, след последните корекции по колата и мощността е 220 к.с..

post-2454-138453167518_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
  • Отговори 63
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • bega4kata

    62

  • BlackPearl

    1

  • Brave heart

    1

Най-много писали в темата

Направих,някои оптични подобрения по мойта Октавиана.

 

-джанти RIAL ET36 7.5x17 + гуми 225/45/17

 

- спортен накрайник

 

- вежди от Милотек

post-2454-138453205028_thumb.jpg

post-2454-138453205043_thumb.jpg

post-2454-138453205045_thumb.jpg

post-2454-138453205047_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...
  • 3 седмици по-късно...

Айде и аз вече съм с ксенон,НО вече както трябва - с лупички

Освен това, на долната част на предната броня и сложих добавки от Милотек и я боядисах в цвета на купето!

post-2454-13845310281_thumb.jpg

post-2454-138453102818_thumb.jpg

post-2454-138453102823_thumb.jpg

post-2454-138453102827_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
  • 2 месеци по-късно...
  • 1 месец по-късно...
  • 1 месец по-късно...
  • 4 седмици по-късно...

Реших да си модна малко турбото.Да спретна едно хибридче.ТЪРСЕНЕ,УМУВАНЕ И ПРЕСМЯТАНЕ.ДРУГО СИ Е КАТО ИМА МНОООГО ЧАРКАЛЯК И ПРИЯТЕЛ С ОПИТ.Това е научната лаборатория за турбини на Военноморско училище-Варна.Реших да ви направя няколко снимки тоя път.

Намерих каквото ми трябва,но понеже искам всичко да е ЧИСТО НОВО,поръчахме нови части :!:

 

Това е нужната студена част която ми трябва и най добре пасва за завоя..Съответно и в по-заден план се вижда и капака който е към този по-голям охлюв ,който пък да пасва съответно на корпуса на моята турбина..Утре ще поръчам и компресорното колело чисто новичко.

-сменят се малко чаркаляци вътре в ТУРБОТО/СЛАГА СЕ ЛАГЕРНА ВТУЛКА С ПО-ГОЛЯМА КОНТАКТНА ПЛОЩ КЪМ ОСТА,СЛАГА СЕ АКСИАЛЕН ЛАГЕР И СЪОТВЕТНО ОПОРИТЕ МУ,НА 360 ГРАДУСА С ПО-ГОЛЯМА КОНТАКТНА ПЛОЩ КЪМ ОПОРИТЕ.НА ЕДНАТА ОПОРА СТОИ ЕДИНИЯ СЕГМЕНТ КЪМ СТУДЕНАТА ЧАСТ,ТОЙ СЪЩО СЪОТВЕТНО Е ДРУГ.СЪОТВЕТНО И КАПАКА НА СТУДЕНАТА ЧАСТ Е ДРУГ-ТОЕСТ ПОДБРАН Е ДА Е ЗА ПО-ГОЛЯМАТА ОПОРА.СЕГМЕНТА НА РОТОРА,КОЙТО ЗАКЛЮЧВА В КОРПУСА,СЪЩО СЕ СМЕНЯ С ПО-ДОБЪР ПО СПЕЦИФИКАЦИЯ.СЛАГАТ СЕ И ДРУГИ МАСЛООТВЕЖДАЩИ ОПОРИ ЗА ДА СЕ ОБЛЕКЧИ РАБОТАТА НА СЕГМЕНТИТЕ(примерно при високо картерно налягане).Има си други пинизчета,като подбор на ротори спрямо компресорните перки ,А И НА ДВЕТЕ СПРЯМО ВИД НА ГЕОМЕТРИИТЕ!!!

 

Пристигна ми компресорното колело.После ще се монтира в корпуса и ще се балансира динамично .

 

Сега трябва да уеднаквя 2-та охлюва на студената част.

Следва работа първо на стругар,за да се уеднаквят входовете на двата охлюва.Новия по-голям охлюв е така подбран,че да може това да се осъществи.По този начин целя да не се променят ни най малко оригиналните турбо пътища \ :D/ /има варианти и да се правят с маркучи но аз обичам да става като заводско всичко/,След като стругаря си свърши работата,ще ви покажа резултата и охлюва ще ходи на следваща преработка за изхода.

 

продължаваме с:

 

Студения охлюв е вече напълно готов.

Накрайника е заварен и отново фрезован,че се разтече заварката отвътре,където трябва да уплътнява 0-пръстена на маркуча.Разширихме съответно и канала.

 

ето малко снимков материал:

 

:mrgreen:

 

поставяне:естествено всичко стои,пасва и изглежда като заводско :lol: кой го прави ;) smile168

post-2454-138453096145_thumb.jpg

post-2454-138453096152_thumb.jpg

post-2454-138453096157_thumb.jpg

post-2454-138453096161_thumb.jpg

post-2454-138453096168_thumb.jpg

post-2454-138453096942_thumb.jpg

post-2454-138453097383_thumb.jpg

post-2454-138453097653_thumb.jpg

post-2454-138453097921_thumb.jpg

post-2454-138453097926_thumb.jpg

post-2454-138453097933_thumb.jpg

post-2454-138453097959_thumb.jpg

post-2454-138453097964_thumb.jpg

post-2454-138453097968_thumb.jpg

post-2454-138453097973_thumb.jpg

post-2454-138453097976_thumb.jpg

post-2454-13845309798_thumb.jpg

post-2454-138453097992_thumb.jpg

post-2454-138453098006_thumb.jpg

post-2454-138453098011_thumb.jpg

post-2454-138453098014_thumb.jpg

post-2454-138453098019_thumb.jpg

post-2454-13845333034_thumb.jpg

post-2454-138453330366_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Днеска бяха финните и супер прецизни настройки с новото турбо. Както казах,исках да си я направя 200 коня /въпреки че може и повече се оказа от опитите. /Постарахме се да докараме тия 200 коня /защото турбото го позволява/,в максимално широк диапазон на обороти,както се вижда от графиката.Доста си поигра Тонито и с въртящия момент-хем да не е пиков,хем да не е и да липсва в ниските-стана идеално. Горивото също перфектно го прецизирахме оборот по оборот дето се вика.КОЛАТА ИЗОБЩО НЕ ПУШИ В МОМЕНТА :!: Все едно съм с ДПФ-филтър .200 коня ги има от 3500 оборота чак до 4200- направо права черта smile152

Ами за сега това е,предстоят естествено още преработки за повече мощност и тогава може да я напъна още.

п.п.В момента турбото Е НА 1.6 бара,КАТО КЪМ 4000 ОБОРОТА Е НАПРАВЕНО СЕЙФТИ ДА ПАДА НАЛЯГАНЕТО НА 1.5

На графиката се виждат последните ЗАВЪРШВАЩИ 3 настройки за получаване на точно 130 киловата на колелата,кето означава -177 конски сили на колелата. .

Това не е максимума на този сетъп!!!!!

post-2454-138453098031_thumb.jpg

post-2454-138453098038_thumb.jpg

post-2454-138453098042_thumb.jpg

post-2454-138453098047_thumb.jpg

post-2454-138453098051_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Не бяхме на 100 процента сигурни какво ще се получи точно от тази ХИБРИДНА ТУРБО КОНФИГУРАЦИЯ,но тя се оказа ИДЕАЛНА smile035 И ЗА ТОВА Я СВАЛИХ ПАК И Я ЗАНЕСОХ ДА СЕ БАЛАНСИРА Е В МЕИТО НА НАЙ МОДЕРНАТА ВСР МАШИНА В БЪЛГАРИЯ

post-2454-138453104751_thumb.jpg

post-2454-138453104756_thumb.jpg

post-2454-138453104762_thumb.jpg

post-2454-138453104767_thumb.jpg

post-2454-138453104771_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 седмици по-късно...

Боядисах си маската в черен пиано лак /така предницата изглежда по масивна и по рейсинг/.

Поръчах си и нови лайсни ,които също ще ги направя в пиано лак.

post-2454-138453110619_thumb.jpg

post-2454-138453110623_thumb.jpg

post-2454-138453110626_thumb.jpg

post-2454-138453110634_thumb.jpg

post-2454-138453110638_thumb.jpg

post-2454-138453202501_thumb.jpg

post-2454-138453202511_thumb.jpg

post-2454-138453202516_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

продължаваме с:огледалата-там диода е СУПЕР МОЩЕН и позициониран в оригиналната фасунга :!: :!: :!:

post-2454-138453114225_thumb.jpg

post-2454-138453114229_thumb.jpg

post-2454-138453114234_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес продължението е с осветяването на задния номер.Получи доста красиво и свежо осветяване.

остава да сменя и на плафона още 2 крушки...но съм в процес на търсене.

post-2454-138453114243_thumb.jpg

post-2454-138453114252_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...
  • 3 седмици по-късно...

:arrow: .....следваше да се направи промяна и по турбо пътищата,намиращи се след турбото.

поясненията са към снимките:

post-2454-138453153753_thumb.jpg

post-2454-138453153757_thumb.jpg

post-2454-138453153763_thumb.jpg

post-2454-138453153769_thumb.jpg

post-2454-138453153773_thumb.jpg

post-2454-138453153778_thumb.jpg

post-2454-13845315379_thumb.jpg

post-2454-138453153795_thumb.jpg

post-2454-1384531538_thumb.jpg

post-2454-138453153806_thumb.jpg

post-2454-13845315381_thumb.jpg

post-2454-138453153813_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...
  • 1 месец по-късно...

Откраднах днес малко време за малко туниг smile049 пак на мойта кола.Реших клапата от горния пост,така и така съм я махнал от оста,да разпробия стеснението което има в тази област по интейка.За целта трябваше да извадя оста,за да може на струг да се увеличи вътрешния диаметър.Оказах се в голям филм обаче.Оста се избива ,след като се отстрани , тапа в технологичен отвор.Като се избие оста разбираш ,че излиза заедно с единия лагер на който лагерува в корпуса.Под лагера има зегер,който ограничава движението на оста и съответно пък вади и лагера при избиване.И после няма как да се набие по никакъв начин.Когато е произвеждано това чудо,са набили единия лагер в корпуса,после са пуснали оста с ограничителния зегер,след което са набили с дорник/ както е поставена оста на мястото си/ и другия лагер, и накрая с точкова заварка са сложили и запоили зъбчатката с писеца.Няма как да се набие лагерчето,защото: - с жълтата стрелка съм посочил растоянието което остава между зъбчатката,тоест тя не може да го набие,а е заварена,не може да се махне и отгоре с дорниче по оста да набием лагера в леглото му.Освен това разстоянието между лагера и зъбчатката с писеца,трябва да се спази,защото под нея има друга зъбчатка ,която пък движи близо до оста-точно в участъка посочен със жълтата стрелка.Мислихме,мислихме и решихме да направим втулка която да е по широка само в долната си част за да може да набие лагера при вкарването на оста,а в горната си част трябваше да е по-тънка за да не пречи на движението на другата зъбчатка.И втулката да си остане там за винаги smile021

post-2454-138453184949_thumb.jpg

post-2454-138453184954_thumb.jpg

post-2454-138453184958_thumb.jpg

post-2454-138453184961_thumb.jpg

post-2454-138453184966_thumb.jpg

post-2454-138453185201_thumb.jpg

post-2454-138453185206_thumb.jpg

post-2454-13845318521_thumb.jpg

post-2454-138453185214_thumb.jpg

post-2454-138453185218_thumb.jpg

post-2454-138453185223_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

:arrow: Дойде ред и на АГР-а,да бъде освободен от длъжност и да не се пречка на въздуха постъпващ в мотора.Много се измъчихме със стругаря,защото детайла е с доста неприятна форма за изработка.

От това парче алуминий,вижте какво се получи.

post-2454-138453205503_thumb.jpg

post-2454-13845320551_thumb.jpg

post-2454-138453205514_thumb.jpg

post-2454-138453205516_thumb.jpg

post-2454-138453205518_thumb.jpg

post-2454-13845320552_thumb.jpg

post-2454-138453205523_thumb.jpg

post-2454-138453205525_thumb.jpg

post-2454-138453205527_thumb.jpg

post-2454-138453205534_thumb.jpg

post-2454-138453205536_thumb.jpg

post-2454-138453205548_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да обобщя като цяло по интейка бяха сменени турбопътища,разширен дросела и премахната дроселната ел.клапа.Изработен беше изцяло нов детайл с разширен проход на мястото на агр-а.Беше сменен и пластмасовия колектор с алуминиев,който е с по-добро отвеждане на входящия въздух към каналите в главата и е отлично и сигурно пасващ,като по този начин осигурява сигурност на надува,както в часта си към агр-а,така и към главата.

post-2454-13845320555_thumb.jpg

post-2454-138453205556_thumb.jpg

post-2454-13845320556_thumb.jpg

post-2454-138453205565_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ъбгрейд на спирачките-Нови суппорти за дискове 312мм,нови дискове и нови защитни ламарини зад дисковете.Преминах от 288 на 312мм предни дискове.

Различна стана колата smile035,спирачното усилие намаля. След задълбочен и екстремен пътен тест,мога да кажа че:СПИРАНЕТО СЕ ПОДОБРИ ОСЕЗАЕМО :!: ,както и визията ;) -на последната снимка-понапълни се 17-ката

post-2454-138453205569_thumb.jpg

post-2454-138453205577_thumb.jpg

post-2454-138453205583_thumb.jpg

post-2454-138453205587_thumb.jpg

post-2454-13845320559_thumb.jpg

post-2454-138453205592_thumb.jpg

post-2454-138453205594_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.