Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Цялата активност

Този поток се обновява автоматично

  1. Последния час
  2. tuningmania

    Смяна калник

    До @joro-120L - Няколко Дни ако не Шофирам "Superb"-а, по целия Автомобил има някаква субстанция, която бих определил като прах. Ако я събера с една четка и я разбъркам с Вода, ще се получи друга субстанция, която аз спокойно бих нарекъл кал. Отделно и в процепа между калника и подлалника, също влиза, каквото изобщо може да се провре. Понеже Паркирам на едно и също място, под Дърво, модел Липа, при почистване на обсъжданата кухина, вътре намирам множество от онези кръглите, не ги знам как се казват, които падат от Липата. През процепа между калника и подкалника не могат да минат, защото са по-голями от него. Предполагам влизат през решетката под чистачките и покрай крайщата на същата тази решетка, близо до пантите на предния капак. Поне там ги виждам, че понякога се задържат и си играя до колкото мога да ги махам. На който му пука за по-дълготрайна липса на корозия на това място, трябва редовно (аз го правя всяка Пролет и Есен) сваляне на подкалника и почистване на арките.
  3. Днес
  4. Вчера
  5. vlalev1964

    Питане относно оборотите.

    Здравейте колеги,имам такъв проблем/даже незнам дали е проблем или е нормално да така/ Румстър 1.2 64к.с. при палене /външна температура под 20 градуса/ държи обороти 850 а при над 20 градуса - над 1000 и след няколко минути работа на двигателя оборотите падат на 850.Това нормално ли е?
  6. skodafen

    Проблем с ключа

    089 864 0815 Влади той е ключар но е специализиран във ваг
  7. joro-120L

    Смяна калник

    Ще използвам една снимка на @vladkant. На Супърба отводняването излиза поне на педя в страни от мястото, където се събира калта. След черния участък, който се вижда.
  8. ghost_rider

    Смяна калник

    Точно това щях да кажа, че по цялата арка си има фуга и да кажем в задната половина каквото влезе се стича назад и остава зад подкалника. Примесено с листа, които пък влизат от отворите за отводняване на отсега под чистачките се получава това затлачване. Калобраните дори задържат и пречат на естественото отичане, но аз предпочитам да ги има за да не ми хвърля камъчета по боята на праговете и вратите и да не ми цапа доколкото е възможно. Гледам да си почиствам регулярно нишите, защото искам да си запазя калниците а и колата като цяло.
  9. cherneff

    Проблем с ключа

    Здравейте, От тази сутрин имам проблем с ключа, не дава на контакт. Когато го сложа радиото и фаровете светват, но при завъртане не дава на контакт - не светва таблото. Може ли да ме насочите какъв майстор да потърся кличар или ел. И ако може да дадете контакти на такъв за София . Благодаря предварително!
  10. Деян

    Проблем със системата за екология (DPF)

    Сетих се че сутринта преди случката заредих до горе Vpower diesel. Същия ден вечерта светна за пръв път. Съвпадение, но примчика в сервиза първо ме попита къде зареждам
  11. mugen

    OCTAVIA 2, VRS пуши бяло, регенерации

    Нищо, колата е бетон. Няма хлопа, няма троп, няма удари. До последно е влизала в оторизиран сервиз, яд ме е даже, че вадя оригинални части от нея и слагаме нашите боклуци тук. Софтуерно изкл. на ДПФ и ЕГР, съответно изтърбушване на ДПФ-а. На тези коли, а и на всички марки след тези години не знам какво трябва точно да се случи, че да светне лампа за ДПФ. Единственото съм направил пиниз да въведа наново кодовете на дюзите с Ваг Кома, за да си ресетне корекциите заради люлеенето на мотора, другото което исках да направя е да и вдигна оборотите на празен ход една идея, но е софтуерно заключена тази функция. Сега я наблюдавам, тази сутрин не е клатела, нито пуши бяло, нищо не пуши. Катализатора е оставен, той е преди ДПФа.
  12. Последната седмица
  13. zloQQ

    OCTAVIA 2, VRS пуши бяло, регенерации

    460К и филтъра е станал на камък... То, вероятно, по-рано се е случило, но пак - доста е изкарал. @mugen, сподели к'во - що направи ако е удобно. Имам същата кола (CEGA, ръчка), но още не е стигнала 260К. Та да знам, какво да очаквам ако почне да припушва като при теб.
  14. C2H5OH

    Shotik

    За съжаление не съм в България, но си мисля, че би било редно група от форума да го изпрати в последния му земен път. Предлагам го само, но ако бях в България на драго сърце бих го организирал, включително и нещо клубно да го съпътства. Все пак Тошко беше ветеран в клуба, а беше и един прекрасен човек.
  15. PRR

    Shotik

    Лека му пръст! Добър човек беше!
  16. joro-120L

    Shotik

    Не се познавахме лично, но си комуникирахме на лични съобщения и по Скайп. Беше отдавна. Може би над десет години. Имахме общи интереси около реставрации. Той се занимаваше с велосипеди. Имаше Шкода, мисля Фелиция. Беше локомотивен машинист на дизел 06-та серия. Моята детска мечта беше да стана такъв. Имахме общи теми на разговор. Разказваше ми за посещението си в Япония и др. неща, които вече не си спомням. Добър, отзивчив човек. Съпричастен и готов да помогне. Почивай в мир Тоше.
  17. zloQQ

    Shotik

    Светъл му път и мир на душата му! Благ човек беше...
  18. C2H5OH

    Shotik

    Здравейте колеги. Една неприятна новина. Нашият колега и човек с огромно сърце Тодор Георгиев (shotik) ни е напуснал. Мир на праха му https://www.facebook.com/share/p/9Cs7v6WtizGduKpb/
  19. niki

    Смяна калник

    Ти когато наливаш с шишето има голям дебит. А когато тече от дъжд е по-малък.
  20. joro-120L

    Смяна калник

    Добре, в този случай важат десетте процента: Обърни внимание на фугата. Не съм гледал при Октавия как е. При мен фугата е по цялата арка на калника. Така че, калобрана не предпазва напълно. Ники, а случайно ли е според теб местоположението на калта, което е точно срещу фугата, в долния ъгъл на калника. Специално съм пускал вода през кората на чистачките за проверка проходимостта на отводняването и оттичането излиза в страни от това място. А то е - преди свивката на подкалника, посока към двигателя. п.п. Само не ме питай защо тогава има листа там. В движение става течение в подкалника и са се наместили в ъгъла.
  21. skodafen

    Проблем със системата за екология (DPF)

    Не зная при ваг как е говорих с майстор за друга марка той твърди ,че софтуерно изключване на егр няма да повлияе негативно на дпф, дори той го бил махнал от неговите автомобили
  22. Деян

    Проблем със системата за екология (DPF)

    В повечето случаи казват, че при тези двигатели е ЕГР охладител. Изхглежда ето така: Но цената му не ми харесва
  23. skodafen

    Проблем със системата за екология (DPF)

    Не съм 100% сигурен но май се дължи на егр
  24. niki

    Смяна калник

    Жоро, не можеш да ме убедиш. Поне за мен това не е вярно. На Голф тройките (2бр), които съм имал и имам няма как да влезе от колелото, а се пълни с кал. Как става този номер? Освен това моята Октавия от 2016 насам беше с предни калобрани. Те затварят всичко и въпреки това се пълни с кал, без разлика със/без калобрани.
  25. venll

    Смяна калник

    Всяка пролет, откачах посланика и основно изчистване на пясъка и калта. Падаше около 2 шепи боклуци. Чаках да изсъхне и след това с body 950. И така до другата пролет. Проблеми не съм имал. Само първият път използвах ръждопреобразувател и грунд.
  26. Здравейте! Колата е Golf 7 с двигател 1.6 тди 110 коня. За втори път ми светва лампата за двигателната електроника. Първия път я угасих и един ден карах без да светне. Днес пак светна и не съм я чел още. ПРедполагам, че е същата. А големия проблем е, че светне ли няма ускорение. А ето и грешката: 1 Fault Found: 23960 - Particulate Trap Bank 1 P2002 00 [11101100] - Efficiency Below Threshold MIL ON - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Priority: 2 Fault Frequency: 7 Mileage: 267204 km Date: 2024.04.17 Time: 20:27:34 Engine RPM: 1299.50 /min Normed load value: 38.8 % Vehicle speed: 66 km/h Coolant temperature: 88 C Intake air temperature: 17 C Ambient air pressure: 910 mbar Voltage terminal 30: 14.429 V Unlearning counter according OBD: 40 Particle filter: air pressure sensor 1 bank 1: raw value: 4.0 mbar Exhaust recirculat.2: different.press.sens.1 bank 1: raw value: 41.2 mbar Par.fil: diff.pr.sens.1 bank 1: offset: 0.0 mbar Particl.filt.: differential pressur.sensor 1 bank 1: dyn.offset: -9.3 mbar Outside temperature sensor 1: B1: raw value: 7.0 C Particle filter: soot mass measured: -2.09 g Particle filter: soot mass calculated: 5.31 g Readiness: N/A
  1. Зареди още активност
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.