Цялата активност
- Днес
-
Чавдар е много културен .. с флекса
-
Мисля , че си седял някъде дълго на трчение
-
Оп, по тоз повод. Идвам от прелеза на Кукуш посока кауфланд. На светофара на кауфланд съм първа кола и чакам за ляв завой. На средата на кръстовището, замръзнала кано за ляв завой, стои джип ауди. Няма аварийни, няма мигач нищо, освен светещи стопове. Всички подминават и никой нищо, нето свирка, нито спира да помогне. Светва зелено и тръгвам- идеалните условия по обедно време беше. Няма пешеходци, няма автомобили които да пропусна....спирам до Жипката да питам да помогна (рядко спирам на нещо лъскаво и скъпо), вътре девойка.....говори по телефона.... Свиркам с клаксона, тя сваля прозореца и седи и ме гледа. Попитах има ли проблем с колата и да помогна да я избутам. Получавам отговора-"говора по телефона бе ***, нямам проблем с колата....", уточних че е на средата на кръстовището, докато затваряше прозореца избълва неща които не мога да напиша..... Това малко за отклонение И за съжаление беше истина....от тогава на 100 % не спирам на лъскави и скъпи коли. По преценка на останалите, но в 90% спирам за помощ. С една дума сме джунгла на пътищата
-
Как така "няма как" ?!??! Винаги има как. Чакаш, защото там за където си тръгнал няма място. И ти го виждаш. Е, на твоята възраст може и да не го виждаш, но поне би трябвало да го виждаш И не тръгваш. Простичко е. Естествено и други също не тръгват, ако не могат да излезнат от кръстовището. И тогава тапите стават доста по-малки. Не, че ги няма. Просто са по-малки и някои от посоките се движат. Жоре, по какъв повод ще спреш? За цигара? За да звъннеш по телефона? Спирането в кръстовището е забранено по закон. Е, ако се счупи колата ясно, че ще спреш, но си длъжен по най-бързия начин да я изведеш от кръстовището. Та, ясно е, че ще има някакво изключение, но правилото е просто "Не навлизаш, ако не си сигурен, че ще излезнеш от кръстовището". Форсмажорните обстоятелства са друга бира. И, да, нямаш право на никакво спиране в кръстовището ..., ако се спазва закона. Ясно е, че той не се спазва. Ясно е и, че милицията не и пука за това. Ясно е и, че на шофьорите им е ясно това и затова не го спазват, а и повечето дори не го знаят! И всичко това води до брутални тапи.
-
Намерих решение- ше я правя с десен волан. Така лявата врата не ме интересува дали се отваря Сега сериозно! Давам 100 кинта на този който успее да я отвори културно!
-
Точно така, за дадената ситуация. Нормално поведение за всеки предвидлив и мислещ човек, без да го пише в правилника. Не виждам смисъл това да се дискутира. Пепи, коментирам случай, когато посоката ти не е задръстена, в/след кръстовището. Какво се прави при светване на зелен сигнал. В примера казвам, че си първа кола. Тоест, идеални условия. Спираш в кръстовището по друг повод, а не че ще останеш там или ще пречиш, при зелено на другите. От текста в закона излиза, че нямаш право на никакво спиране в кръстовището.
-
renegade started following 1.5 TSI - Смяна на ангренажен ремък
-
Здравейте, колеги, наскоро закупих Skoda Octavia 1.5tsi 2020г. Може ли някой да сподели на колко км и години се сменя ангренажа?
-
renegade се регистрира във форума
-
Именно , ам ти твърдиш , че не трябва да навлиза , а точно там няма как да не навлезеш (свети зелено) , изчакваш тез направо по Аресналски и като светне червено се прави левия завой .. инак нямаш шанс
-
Не, Гена, не. Защото, когато НИКОЙ не влиза в кръстовището, ако няма да го освободи, рано или късно тапата от другата страна, било тя направо, наляво или надясно, ще се измести и ти ще можеш да минеш през кръстовището без да спираш в него. Вземи детски колички и го проиграй, ще видиш, че работи. Жорка, да, стоя на светофара и чакам да се освободи място от другата страна. Когато се освободи минавам през кръстовището и спирам след него. Ако не се освободи място от другата страна не тръгвам и чакам. Естествено това работи само, когато и останалите го правят. Жоре, "или"-то, в случая, означава, че ограничението важи не само за спирането, но и за преченето. Ако сложиш "и" веднага разрешаваш влизането с презумцията "защото не преча". Така, както е написан закона в момента, имаш двойна забрана - хем, ако не можеш да излезнеш, хем ако пречиш. Какво значи да пречиш - ами ти можеш да излезеш, ама друг се е наместил и ти трябва да го заобикаляш с което пречиш на останалите минаващи. Примерно. Та, лично мнение, замяната на "или" с "и" ще е точно противоположна на това, което целиш.
-
В Швейцария на една позната, за 20 км. превишение на скоростта са и взели книжката за незнам колко време. Какво да кажа. Сложен е въпроса тук. Комплексен. Или това, което става на пътя е следствие на ... Не виждам нещо в държавата, което да е за пример, в положителна посока. семейна среда, образование, здравеопазване, икономика, земеделие, селско стопанство, животновъдство, промишленост, отбрана, МВР, правосъдие ...
-
Е да де, ама в проценти тук колко се спазва закона. И пак отиваме на темата защо не се спазва- щот бурканите спят в храстите и щот им се бута в ръцете за да не се пише. Не казвам милиционери, щот милиционерите вършеха работа, за разлика от сегашните плуж.....упс, полицайчета.... Тук спирам да коментирам родната полиция.
-
Не, Влади. През цялото време говоря за ситуацията при спазване на правилника. Иначе съм съгласен с мнението ти. Лично аз доста толерантност съм срещал на пътя. Не оставам длъжен и винаги благодаря. Също и проявявам колегиалност. А не е като да нямам впечатления. Правил съм и по 200 км. градско на ден.
-
Имам чувството че законите в Бг нарочно са направени неразбираемо и объркващо. Което май отваря вратички да може да измъкваме моя човек от трудни ситуации. Като онзи пешеходец който беше блъснат на пешеходна, после беше изкаран виновен, не помня точно как се бяха случили нещата
-
@joro-120L Българина като пресече границата в посока "изход", става много добър, примерен и тих. И на мен ми се е случвало да шофирам а и да се возя извън Бг, на всякъде се спазват правилата и се мисли докато се шофира и докато се работи. Тук.....само се отчита дейност в работата и не се мисли при шофиране, за толерантност даже няма да отворя дума. За къде толкова бързаме, нямам идея. Французите примерно, правят ляв завой и на пешеходната спират и чакат зеленото на другия светофар. Мен това ме хвърли в шок.....това не ми пречеше когато съм първа кола да изчакам пешеходците и да продължа, другите зад мен седяха и чакаха зеленото. Глоби не са ми идвали.
-
И за прословутият текст, който ме накара да взема участие в темата: Колкото и да е несъвършен, ако "или" се замени с "и", нещата стават по-ясни, според мен.
-
Пепи, имам чувството, че не разбираш какво пиша и досега на кръстовище си карал само направо. Дадох и пример какво следва при ляв, или при промяна посоката на движение. И това не е в разрез с правилника. Ти как го правиш? Или стоиш на светофара и не предприемаш нищо, докато на пътя не остане кола с предимство. Цял ден ще си останеш там + "благословии" от тези зад теб. Не сме вчерашни на пътя и мисля, че говорим за елементарни неща.
-
По таз логика на входа на Южния парк няма да мине и колело на ляво към бул. Витоша Според мен това , което ни научи демокрацията е , че имаме право и забравихме задълженията , а озновното задължение , докато шофираме е да мислим и когато всички не мислят , стават тези мазаляци , на които сме свидетели.
-
Николай Петров се регистрира във форума
-
Според мен закона е пределно ясен - ако не си 100% сигурен, че ще излезеш от кръстовището - не влизаш. Ако ще осигуряваш предимство - не влизаш. Както дадох и по-горе примера - очертаваш с жълто и който е в кръстовището когато светне червено - гори! И, може и да не ви се вярва, но това работи! Самото кръстовище беше празно, колите навлизаха, чак когато от другата страна, т.е. в посоката в която отиват, има място. случвало ми се е да седя цял светофар (там са по 90 сек, на по 30-40 като тук) без никой да влезне в кръстовището. И не, не е въпрос на манталитет! В Малайзия, по времето когато бях там, всяка 3та кола беше със знак L, т.е. новобранец. Просто полицията си вършеше работата и сурвакаше здраво. Докато тук милицията дебне в храстите за превишена скорост на ненужен знак 30
-
@The Best Forman ще го пробвам някой ден, може пък да ми хареса като основен маршрут
-
@The Best Forman пробвах....с отверката, на отворен прозорец затварях отварях със жилото, с дръжката.... Но какво се случи по време на движение за 3 километра, т запецна? Даже преди да я вкарам във вратата я включих в буксата и я пробвах дали ще проработи... . Аз ш те зачакам, търпелив съм
-
Ползвам този на Ман и редуцира доста от миризмите от околната среда. Разбира се няма как да се елиминират на 100%, но все пак като за такъв филтър, определено си върши работата.
- Вчера
-
Баси каръка....утре на друг наш Влади ще чупя къщата иначе да дода и аз с големия флекс, да помагам Па имам и оксижен - да подпалим останките
-
А по мой спомен, ако вече си навлязъл в кръстовището и по някаква причина си останал там след като е светнало червено, си длъжен да го освободиш максимално бързо, което аз пък си тълкувам така: ако по някаква причина съм останал в кръстовището, всички кретени на които вече им свети зелено са длъжни да ме изчакат да се разкарам, а не да ми се завират отпред и да ме натискат щото, риишли на тех им е зелено баш сега. Днес сутринта, правейки ляв завой от Симеоновско към Околомръсното се наложи да спра - колата пред мен загасна в завоя, в следствие на което останах не просто в кръстовището, а напреки на него. Забавянето беше колкото чичкото отпред да запали отново и да успее да потегли, но за него време на идващите от София им светна зелено и само дето двама не ми се качиха на колата. Голем зор да минат - мръсна газ, спирачки, клаксони.....е, и? Напред не мога, назад е забранено, а и да ме прескочат неуспяха - почерпих ги с един клаксон (и някои думички дето не са за пред деца) и аз и се изнесох след чичкото. Ама малко се изкушавах и моята кола да загасне....ей тъй, съвсем случайно
-
Тъй става като законите са копи/пейст от гугъл преводач