Цялата активност
- Днес
-
Няма яд. Става дума за 18 ти и то ако ще има сбирка.
-
Преди години слушах по радиото "Шевролет Спарк -малък градски автомобил , с еднолитров двигател , само за хх хххлв" Смях се , а сега даже го карам! Ето един перфектен Шевролет Спарк, искате ли да предположим защо е в перфектно състояние ? Просто е с разчупено мислене , брат... https://www.alo.bg/chevrolet-spark-m300-1-0i-68-ph-engine-lmt-5-sp-2013-71-000-km-euro-5-shevrolet-spark-na-chasti-8611381
-
Страхотна оферта, но ще пропусна... 2 седмици съм отпуска, след това може.
-
Не съм фен на P!nk, но тази песен ме радва доста.
-
Пичове, онова е 1,9tdi , мисля че обаче неговата беше 110ка,не съм сигурен, ако го напържа на 18- 19км , дали няма да чукне 9/100
-
Идеални са за мъгла Съжалявам, нямаше как да се въздържа. И аз съм от "привържениците" на всесезонките.
-
Коце те изпревари , че даже и снимки направи .. същото и успях да я сменя сега в тъмното
-
Метро Плевен - Джъмбо Ботевградско шосе няколко пъти (и в обратната посока също няколко пъти), време около 75 минути, разхода винаги е до 7,5/100.
-
Аз съм правил 8 магистрално на Хюндай и30 дизел 90 коня. Тези голям бой носят, имам 30тина хиляди като служебна, карал съм я да и свирят летните гуми по пътища със завои.
-
Браво, фен и добър син!
-
На градско не го броим, моята Октавия в идеалния център без усилие подминава 10/100. Но на извънградско дори с най-бруталното каране, на което съм способен (а аз съм способен) съм я добутвал до 7,5/100 и повече не качва.
-
Споко бе и да я няма , утре ще ходя да оправят два теча от климатичната система , стига да си свободен , събирам те и отиваме, тамън ще караш на връщане , аз ще си пия биричка , ще я паркираш пред вас , а аз ще си я взема на другия ден. Мойте мисля че са dot хх22
-
Тоз к'во тренира .. тревЪ нема да я коси .. сигурно тренира "понички"
-
Благодаря за мнението, колега. Не е от задкормилното устройство. Да ме прощават колегите с такива гуми, но всесезонната гума за мен е пълна порнография. Борих се с гуми Continental CrossContact на служебната кола в един дъжд на Тракия. Знаем на какво прилича Тракия при дъжд, ама и тия загубени гуми при най-малката локва тръгваха на камшик още на 90км/ч. Толкова на тръни до тогава не бях се чувствал. Карал съм безброй пъти с летни гуми, дори и при по-гадни условия, такава трагедия като тия всесезонните не бях виждал. Само като и видиш шарката ти става ясно, че нито за дъжд, нито за сняг стават.
-
Ако е като на Октавия 2 - нищо, там има едни зъбчета, които като освободиш задната част и наведеш плафона към теб се измъкват.
-
Аз съм с Vredestein Ultrac на деБелия варел. Много тихи, на сухо се държат великолепно, на мокро обаче са малко на кантар. Може и да не съм си нагодил още правилно стила на шофиране с много тежката кола. В сравнение с всесезонните гуми, които свалих разхода падна с литър. И с тях на мокро беше още по-зле, така че може в случая да е от задкормилното устройство.
-
Даи клипа да видя , ако е накто на фабия 2 пластната се маха с отвертка.
-
Ден Първи. Разузнаване. Накрая на Camel Straight. Снимка от квалификацията на F3. Цолов не участва. А първа тренировка на F1, Алекс Албън трети
-
Моите летни гуми са вече към края си и се вижда, че това ще им е последния сезон. Гумите са Michelin Pilot Sport 4 (225/50/17) и мога да кажа само суперлативи. Това е най-добрата гума откъм поведение, която някога съм карал. От друга страна си мисля, че тази гума далеч не отговаря на възможностите на автомобила и стила на шофирането ми. Чудя се дали ще сгреша ако мина на по-бюджетно решение от типа на Vredestein Ultrac. Чета само хубави мнения за тези гуми, а цената им е 80-100лв./гума под цената на Michelin Pilot Sport. Някой пробвал ли ги е реално, защото при тестовете по интернет всичко е много относително.....и понякога платено. Преди доста години карах зимни Vredesten Snowtrac и бях много доволен от тях, но не знам как са като качество към момента. Мернах негативни мнения на колеги по-нагоре в темата и малко се разубедих, но......
-
Чак сега виждам, че някой се е сетил за темата. За развитие силно казано, щях да пиша много отдавна, но така и не се случи. С течение на времето колата страшно много почна да гори масло като се стигна до там, че март месец се наложи да влезе в бокса поради разход литър на 60км По закон уцели най-неподходящият момент - аз съм на училище втора смяна и отделно приготвям 120ката за регистрация. Какво да се прави, баща ми остана без кола и намирах някакво време вечер след часовете да минавам да отмятам работа. Смених сегменти и биелни лагери, покрай което се наложи основно почистване на всичко: Цяла седмица, покрай двете коли, бая зор и недоспиване имаше да станат точно преди месечната среща, на която да покажа Rusty за първи път В общи линии това е, друго не съм правил съществено и интересно. Откакто си имам задномоторка съм се качвал на октавията за два пъти и то все по нежелание Баща ми си я кара активно всеки ден без проблеми, като даже тази седмица са на почивка и мама се грижи да има и на нея някоя друга снимчица
-
джантите от Опел са 65 централен и 5х110 На Октавия централния е 57 мм 5х100 ако е Октавия 1 или 5х112 ако Октавия 2
-
Не стават, опела е 5х110. На теб ти трябва 5х112.
-
Може на градско да се постигне, но с яки задръствания в студено време.
-
Да попитам дали за октавия 2006 1,6 бензин, мисля е с 15" джанти, стават джанти за опел омега с гуми размер 195 65 R 15 91 T.
-
Octavia III combi, 1.2TSI, 7DSG
konstantint отговори на konstantint's тема в Продавам автомобил Шкода
Автомобилът е продаден.