Цялата активност
- Последния час
-
Измерих градусите в средната духалка, като датчика беше набутан на около 3 до 5 см на вътре. Клапите още в началото написах че са ясни, те отдавна излетяха през духалките И както е написал @cuca7 съм затворил клапата вътре вън и вентилатора е надут до край. Ако отворя клапата да влиза въздух от вън, градусите падат до към 30 мисля беше @ghost_rider за термометъра нямаш ядове, казваш и ти го давам
-
Антифриз а се свива при ниски температури, съответно датчика се шашка. Иначе казанчето не е скъпо, моята Октавия със заводското губеше охладителна течност, след смяната в Трансексперт спра да губи и да пищи когато е много студено.
- Днес
-
От датчика (върви с казанчето)
-
Писахме протокол, всичко както си е ръдът. Снимани са щетите, а вече кога и колко пари ще преведе застрахователя си нямам идея. Колонката е здрава, врати съм намерил, а прага няма да се занимавам с него изобщо.
-
Имам предвид дисковете, моите накладки ATE бяха Чехия,бях поръчал Textar, дойдоха Румъния с едно заобляне от долния и горния край ,аз исках да са прав ъгъл да контактуват с цялата си повърхност и ги смених са ATE
-
Е той мери на затворена клапа, вътре ще стане оранжерия от влагата, ако я отвори ще падне и под 30. Над 50 градуса ако си сложиш ръката направо ще ти пари. 10 градуса разлика не е малко.
-
Здравейте колеги имам следния проблем при запалване на колата при температури под 0 градуса ми светва червена лампа на дисплеичето на таблото за ниво на антифриза , и при работа на двигателя около 2,3 мин и загасяне и ново запалване несветва повече, та въпроса ми е от каде може да идва проблема, антифризат си е на ниво ?
-
Фабия 1 мотор 1.9тди мога ли да мина от ксенон 2ds на лед крушка h7
ghost_rider отговори на Владимир99's тема в Fabia 1
На теория и аз мога да ти ги погледна, но в това време не се наемам. Не смея дадавам препоръки, защото лично не съм използвал услугите им, но ето ти например http://carvaleting.bg/ Друг вариант: -
ATE ceramic накладките бяха произведени в Италия. А относно размера, очевидно ще трябва да се прибегне до нискотехнологичния похват с рулетката.
-
Фабия 1 мотор 1.9тди мога ли да мина от ксенон 2ds на лед крушка h7
Владимир99 отговори на Владимир99's тема в Fabia 1
А да знаеш някой добър в София , които може да ми ги погледне ? -
Мноо гадно. Аз обаче не бих пипал прага. Не е разпран и само антикорозионна обработка и боя ше свършат работа и ше си остане "чарът" на колата. 2 нови врати, веждата да се полира (дано да стане де). И дано В-колоната да не е хлътнала. Но не налагам мнение. Колегата си преценЯ как да постъпи.
-
Фабия 1 мотор 1.9тди мога ли да мина от ксенон 2ds на лед крушка h7
Владимир99 отговори на Владимир99's тема в Fabia 1
Ghost_rider , Благодаря ще пробвам и ще кажа какъв е резултата -
Имам приятел, който има сервиз и ми поръчва с отстъпка, но и той не дава гаранция дали ще дойдат верните части. Казва, че при VAG доста често се получават грешки. На старата Октавия поръча лагер главина по номер на рама, после се оказа, че не става. Сега за Цимерман ми каза, че може да поръча, но ако се окажат грешни не може да ги смени. За други марки може да се сменят.
-
Освен да се обадиш/питаш в магазин за авточасти, може и в ЕТ, и по номера на рамата ще ти изкарат какво дава програмата. Все някъде ще има размери или поне по парт номера на частта ще намериш нужната информация.
-
Със сваляне на колелото е ясно, но все пак сме в 21 век и би трябвало да може и по други начини да става. Колата е комби, 2.0тди, 150 коня
-
@vladkant, като си взема колата, ще ти искам този термометър, да премеря при мен какви са показанията. Лошото е, че докато я взема ще се стопли и измерванията няма да са много показателни.
-
Ако няма откъде да се вземе категорична информация, сваляш колелото и мериш, за да не стават грешки. А някъде под ръждата трябва да има и надписи на самия диск. Обикновено пише "Min Th"в inch (mm). Не съм сигурен, но диаметър май не съм виждал да пише. Нещо таков, ако разчиташ на снимката:
-
Как да разбера какви размери дискове ми трябват? Излизат по няколко размера за предни и задни.
-
Тия 40 градуса къде са измерени? Днес, дано не забравя, ще пробвам да измеря колко духа бензинката, но не вярвам да е много над 50 градуса. Дори това ми се струва доста.
-
Фабия 1 мотор 1.9тди мога ли да мина от ксенон 2ds на лед крушка h7
ghost_rider отговори на Владимир99's тема в Fabia 1
Не мисля, че ватовете ще те оправят, щом нищо не се вижда сега. Свали фаровете и виж рефлекторите на лупите в какво състояние са. Аз залагам, че са изгорели и дори и с диодни и по-мощни крушки да си, пак няма да свети добре. Може да пратиш рефлекторите да ти ги възстановят. Чел съм за Стрелча, че правят от много години, дори един приятел преди доста години им ползва услугите за едно дърто Пежо четиристоти и пеш. https://ewertlak.com/lakirane-s-pvd-pokritie-za-avtomobili/ Фаровете му бяха тотално изгорели, все едно си запалил кандило. След преникелирането светнаха, както си трябва, разбира се и с нови крушки. Ксеноновите крушки също бавно умират, може да светят, но просто интензитета им спада. Гарантирам, че ако оправиш рефлекторите и сложиш нови крушки, дори и ксенон, както са си до сега, ще светне. -
Защо десния дисплей за t⁰ е в друг цвят? Медията е чудна, аз съм с такива и камера - безпроблемно бачкат.
-
Предполагам, през тунела се минава, така че ще трябва да поразкачиш малко пластмаси. Ако решиш да прекарваш кабел от/до бушоните, също си мисля, че ще намериш и свободно гнездо с "+" на контакт в таблото с бушоните. Но, да, като се стопли е мноооого по-добре.
-
Първо грешиш с антифриза, 90% антифриз в системата излишно товариш помпата, второ, не антифриза, а водата пренаса и отдава/отнема топлината. И трето, на 99% съм сигурен, че си за клапи. Изгорял е дунапрена и влиза студен въздух. За клапите също се пръска целия панаир, удобен момент да смениш радиатора за парното.
-
Фабия 1 мотор 1.9тди мога ли да мина от ксенон 2ds на лед крушка h7
cuca7 отговори на Владимир99's тема в Fabia 1
А да стопиш инсталацията искаш ли?