Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Цялата активност

Този поток се обновява автоматично

  1. Последния час
  2. Измерих градусите в средната духалка, като датчика беше набутан на около 3 до 5 см на вътре. Клапите още в началото написах че са ясни, те отдавна излетяха през духалките И както е написал @cuca7 съм затворил клапата вътре вън и вентилатора е надут до край. Ако отворя клапата да влиза въздух от вън, градусите падат до към 30 мисля беше @ghost_rider за термометъра нямаш ядове, казваш и ти го давам
  3. Izolini

    Skoda octavia Vrs 2007 лампа антифриз

    Антифриз а се свива при ниски температури, съответно датчика се шашка. Иначе казанчето не е скъпо, моята Октавия със заводското губеше охладителна течност, след смяната в Трансексперт спра да губи и да пищи когато е много студено.
  4. Днес
  5. skodafen

    Skoda octavia Vrs 2007 лампа антифриз

    От датчика (върви с казанчето)
  6. Алекси Георгиев

    Ежедневни приказки !

    Писахме протокол, всичко както си е ръдът. Снимани са щетите, а вече кога и колко пари ще преведе застрахователя си нямам идея. Колонката е здрава, врати съм намерил, а прага няма да се занимавам с него изобщо.
  7. Имам предвид дисковете, моите накладки ATE бяха Чехия,бях поръчал Textar, дойдоха Румъния с едно заобляне от долния и горния край ,аз исках да са прав ъгъл да контактуват с цялата си повърхност и ги смених са ATE
  8. Е той мери на затворена клапа, вътре ще стане оранжерия от влагата, ако я отвори ще падне и под 30. Над 50 градуса ако си сложиш ръката направо ще ти пари. 10 градуса разлика не е малко.
  9. Марио1206

    Skoda octavia Vrs 2007 лампа антифриз

    Здравейте колеги имам следния проблем при запалване на колата при температури под 0 градуса ми светва червена лампа на дисплеичето на таблото за ниво на антифриза , и при работа на двигателя около 2,3 мин и загасяне и ново запалване несветва повече, та въпроса ми е от каде може да идва проблема, антифризат си е на ниво ?
  10. На теория и аз мога да ти ги погледна, но в това време не се наемам. Не смея дадавам препоръки, защото лично не съм използвал услугите им, но ето ти например http://carvaleting.bg/ Друг вариант:
  11. ATE ceramic накладките бяха произведени в Италия. А относно размера, очевидно ще трябва да се прибегне до нискотехнологичния похват с рулетката.
  12. А да знаеш някой добър в София , които може да ми ги погледне ?
  13. C2H5OH

    Ежедневни приказки !

    Мноо гадно. Аз обаче не бих пипал прага. Не е разпран и само антикорозионна обработка и боя ше свършат работа и ше си остане "чарът" на колата. 2 нови врати, веждата да се полира (дано да стане де). И дано В-колоната да не е хлътнала. Но не налагам мнение. Колегата си преценЯ как да постъпи.
  14. Ghost_rider , Благодаря ще пробвам и ще кажа какъв е резултата
  15. Имам приятел, който има сервиз и ми поръчва с отстъпка, но и той не дава гаранция дали ще дойдат верните части. Казва, че при VAG доста често се получават грешки. На старата Октавия поръча лагер главина по номер на рама, после се оказа, че не става. Сега за Цимерман ми каза, че може да поръча, но ако се окажат грешни не може да ги смени. За други марки може да се сменят.
  16. Освен да се обадиш/питаш в магазин за авточасти, може и в ЕТ, и по номера на рамата ще ти изкарат какво дава програмата. Все някъде ще има размери или поне по парт номера на частта ще намериш нужната информация.
  17. Със сваляне на колелото е ясно, но все пак сме в 21 век и би трябвало да може и по други начини да става. Колата е комби, 2.0тди, 150 коня
  18. @vladkant, като си взема колата, ще ти искам този термометър, да премеря при мен какви са показанията. Лошото е, че докато я взема ще се стопли и измерванията няма да са много показателни.
  19. Ако няма откъде да се вземе категорична информация, сваляш колелото и мериш, за да не стават грешки. А някъде под ръждата трябва да има и надписи на самия диск. Обикновено пише "Min Th"в inch (mm). Не съм сигурен, но диаметър май не съм виждал да пише. Нещо таков, ако разчиташ на снимката:
  20. Miri

    Шкодичко

    От светлината е
  21. Как да разбера какви размери дискове ми трябват? Излизат по няколко размера за предни и задни.
  22. Тия 40 градуса къде са измерени? Днес, дано не забравя, ще пробвам да измеря колко духа бензинката, но не вярвам да е много над 50 градуса. Дори това ми се струва доста.
  23. Не мисля, че ватовете ще те оправят, щом нищо не се вижда сега. Свали фаровете и виж рефлекторите на лупите в какво състояние са. Аз залагам, че са изгорели и дори и с диодни и по-мощни крушки да си, пак няма да свети добре. Може да пратиш рефлекторите да ти ги възстановят. Чел съм за Стрелча, че правят от много години, дори един приятел преди доста години им ползва услугите за едно дърто Пежо четиристоти и пеш. https://ewertlak.com/lakirane-s-pvd-pokritie-za-avtomobili/ Фаровете му бяха тотално изгорели, все едно си запалил кандило. След преникелирането светнаха, както си трябва, разбира се и с нови крушки. Ксеноновите крушки също бавно умират, може да светят, но просто интензитета им спада. Гарантирам, че ако оправиш рефлекторите и сложиш нови крушки, дори и ксенон, както са си до сега, ще светне.
  24. zloQQ

    Шкодичко

    Защо десния дисплей за t⁰ е в друг цвят? Медията е чудна, аз съм с такива и камера - безпроблемно бачкат.
  25. zloQQ

    Octavia A7 1,8TSI

    Предполагам, през тунела се минава, така че ще трябва да поразкачиш малко пластмаси. Ако решиш да прекарваш кабел от/до бушоните, също си мисля, че ще намериш и свободно гнездо с "+" на контакт в таблото с бушоните. Но, да, като се стопли е мноооого по-добре.
  26. Първо грешиш с антифриза, 90% антифриз в системата излишно товариш помпата, второ, не антифриза, а водата пренаса и отдава/отнема топлината. И трето, на 99% съм сигурен, че си за клапи. Изгорял е дунапрена и влиза студен въздух. За клапите също се пръска целия панаир, удобен момент да смениш радиатора за парното.
  27. А да стопиш инсталацията искаш ли?
  1. Зареди още активност
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.