Цялата активност
- Последния час
-
Макса ... си е леке! Защитата му минаваше границите, но от маФИЯ пак си затвориха очичките Нищо ново. Браво на Оскар - чудесно каране и прекрасно "изпързаля" лекето, предвид некоректната защита. Браво! Ландо ... ами не се справя добре с изпреварванията и кляка, всеки път, на лекето. Резултата - заслужи си второто място. Крайно време е просто да се удари и да се разбере, че не може все единия да отстъпва. Да, отбора няма да вземе точки, но поне маФИЯ и лекето може да се замислят. Иначе ще си остане втори. Магари ... хм... Ами магарИта Луис си е повЕрвал, а е по-слаб от Льоклер. Реално, виждайки темпото в последните 10 обиколки, тази размяна и късното връщане на местата изяде евентуалната атака срещу Антонели. Браво на Антонели. Момчето е младо, но кара феноменално. Май ще му стана фен Е, длъжен съм и да честитя късмета на Ръсел Като цяло скучно състезание след първите 20 обиколки ... и последната. Добре, че поне бяха те
- Днес
-
Те, затова си търся да купя мотокар, втора ръка
-
@Pepinoможе. Даже може да каже на колко километра е била колата, когато е махнат. Въпроса е дали тези по пунктовете ще имат неговото програмно осигуряване и познания. И краткия отговор е... НЕ
-
Що не си го вдигнеш с мотокара както правя аз?
-
+1
-
Първото е факт и в България. Поне в пункта, където ходя, задължително снимат. Снимат и номера на рамата, както и километража. Второто е доста съмнително. Не съм напълно сигурен как точно ще установят премахването на ДПФ-а през OBD, но да речем, че може. Просто е пълна безмислица, защото, ако колата покрива изискванията и без ДПФ, то защо да е задължителен? Т.е. с това не се гони екология, а защита на нечии (нездрави) интереси. Но, уви, Великобритания е страна на влиянията. Не случайно са дупе и гащи със САЩ За щастие, такова извращение е малко вероятно да се случи в Европа ... засега. Е, предвид електрификацията, много вероятно докато се случи вече да е безмислено
-
То си има зададени стойности. 20 годишна кола е или Евро 1 или Евро 0, и съответно емисиите са си като за тази кола. Толеранси няма. Ако изхвърли над стойностите, просто не минава преглед. Също и за светлини - не светещи, или крушка на мигач светеща различно от жълто, или фаровете не могат да се регулират, или пък са помътнели и не показват патерн на лупата и т.н. и т.н. Просто не минава преглед. Имаш 10 работни дни да си оправиш проблемите за да минеш безплатно. След това нов преглед.
-
Радвам се, че се видяхме и полафихме, Иво! Тоя Евгени една бира не пожела да го черпя... Оказа се, че моя крик дето исках да му го подаря не е такъв, какъвто иска. Требе някой ден да каже и да направим една скара пред гаража ти!
-
Велко, закъснението не е проблем за пункта. Аз съм пропускал цяла година. Проблемът е ако те спре полиция. За ГТП изискват само платен данък и ГО.
-
Та дойдоха днес двамата младежи, Гената си прибра крика, полафихме и всеки по задачите си. Моята, като на Велко, да преобуя Фабията и да сменя помпата за течност на стъклата. Оставих го за последно, понеже имах някакво предчувствие, че днес ще съм дотук след помпата. Оказа се че съм за нови подкалници и централна част отдолу. Та помпата се оказа с откачен маркуч. Фарове предно стъкло, всичко работи. Задно, не! Бърз преглед, снадката под ЕКУ-то и тя окачена. Оправих я, обаче едва от скобите на ЕКУ-то се счупи от старост. Както и до е. Сега кой ще даде една ръка за гумите на бимъра?
-
На мен ми става интересно. Вероятно, по този начин, всяка софтуерна намеса може да бъде засечена и съответно това да е сигурен знак, че няма да преминеш прегледа. По-скоро е интересно дали ако всичко по колата е фабрично, биха отчели естественото овехтяване и дали биха някакъв толеранс за емисиите или ще се държи колата да работи като нова, нищо че е на 5, 10, 15 или повече години.
-
По принцип и тук трябва да закачат на OBD буквата компа + сондите и да се форсира на място 3-4 пъти. Аз поне така минавам последните 2-3 години. Началото на април бях отново и пак така. Не ми работеше единия габарит и ми го написаха като забележка. И другото - закъснях с около 10 дни за ГТП-то - дори не бе повдигнат въпрос за това. Единствено питаха за данъка за миналата година дали е платен.
-
Не става въпрос за ГТП в България, а във Великобритания, но може да му е интересно на някой. Излезе информация, че тукашната автомобилна инспекция (DVSA) добавя два нови елемента при техническия преглед (МОТ). Първо, колата, т.е. превозното средство (щот мое да е мотор или бус) трябва да бъде снимано на рампата от механика извършващ прегледа за да се запише ден, час и минута на прегледа. Второ - ще има ново устройство за емисиите свързано онлайн с DVSA, което освен сондата в ауспуха, ще се закача и към OBD. Така ще се извлича информация от колата за VIN, километраж и най-важното, дали колата при производството си е била оборудвана с DPF, EGR, Ad Blue и останалите системи за пречистване на изгорелите газове, и естествено дали тези системи работят или са премахнати. И ще стане весело. До колкото разбрах започват прилагането на тая система от догодина.
-
5 литра мисля, че побира. Бих се доверил само на оригинално, това важи и за филтъра на кутията. Смяната изисква специфично оборудване и последващо обучение. Отиди в ЕТ. Платил съм 1256 лв. за обслужване на кутия и двигател с всички филтри юли миналата година, т.е. само кутията би трябвало да е около 900 лв. п.п. пиша за 2.0 дизел 150 к.с. с DQ381.
-
На 01.05. се навършиха 31 г. от нелепата смърт на Айртон Сена. Гледах това състезание. Беше на Великден. Да си спомним за него.
-
Aktrostruk се регистрира във форума
-
Виж и в olx. Преди време си търсих компресорче за гуми. Взех си оригинално на ВАГ. Беше пълно с OEM аварийно оборудване. Явно опоскано от "новия внос"
- Вчера
-
И финалната обиколка........ КоментариЙте са излишни. Макса си кара квото и да си говорим. Евала на Кими. За само 2 хилядни не успя да накаже Норис. Евала и на Уилиамсите. Те ще вземат да се окажат 4тия отбор този сезон. Май натам върви. Чакаме състезанието утре.
-
Предпоследна обиколка в Q3. Първите трима в 17 хилядни. А Макса и Норис в 3 хилядни! Е кажи чеСно!!!
-
Днес с приятел , посетихме живописната софийска местност "Околовръстен път" , дано само да не е имало любители фотографи ,че времето беше лошо ... Иначе бих отишъл до къщата на Ванга.
-
Владимир99 started following Фарове
-
Здравейте , колеги искам да попитам къде в София правят качествен реглаж на фарове . благодаря предварително !
-
Няма начин да бъде наказан отбора. За това наказанието е за пилота. Ясно е, че не беше негова грешката. И закова в последния момент. Евала за което. Тва ако беше Окон или Строл на мястото на Макса, щеше да стане мазало. Чакаме квалификациЙ.
-
kokiboki started following Оригинални джанти с летни гуми от Шкода Октавия 17 ...350 лв
-
Оригинални джанти с летни гуми от Шкода Октавия 17 ...350 лв
kokiboki публикува тема в Продавам консумативи
Оригинални джанти с летни гуми от Шкода Октавия 17 Джантите са без заварки и кривини в добро състояние . Междуболтово разстояние 5х112 , централен 57.1 Продават се в комплект с капачки и гуми NEXEN 225/45 R17 94Y DOT07/18 на 40 000 кm. Цена: 350лв. за четирите. IMG_20250503_192410692_AE_Compress.pdf IMG_20250503_192457078_AE_Compress.pdf IMG_20250503_192704928_AE_Compress.pdf IMG_20250503_192719427_AE_Compress.pdf IMG_20250503_192853954_AE_Compress.pdf IMG_20250503_192949693_AE_Compress.pdf IMG_20250503_193011368_AE_Compress.pdf -
Наказването на пилота за грешка на отбора е най-голямата тъпотия, която може да се измисли! Даже коментаторите по Скай го казаха - пилота няма никаква видимост в огледалата, защото е обграден от екипа. Вижда зелено и се изстрелва. Ако така бяха наказали някой друг щяхте да виете, ама понеже е за "лекето" си е заслужено... И 10 секунди при финиширане зад кола за сигурност? То това си е направо черен флаг.
-
Тия 10сек си бяха заслужени. Не е грешка на пилота, но в крайна сметка го отнася автомобила, а от там и пилота. Иначе тая пародия с финал за сейфти кар е ... пародия