Цялата активност
- Последния час
-
Като каза Меджик ... Слушаш ли и Динка Желязкова? Не знам дали й върви предаването още. Отдавна не съм слушал радио. Тя е наш кадър. От Клуба. От София. Имаше бяла 120 и беше много активна във форума и за срещи. Това преди да започне работа в радиото. Има, няма 15 г. вече. Ще се опитам да те разсмея с нещо за дъртаняните, като мен. В живота на мъжа има две бележити дати: - Когато за първи път не може за втори път - Когато за втори път не може за първи път
-
Заповядай Жоре Това е първото дето се сетих
-
Не ти давам наклон, само споделих личен опит - разликата е, че аз нямам установено работно място, а служебен паркинг още по-малко, а и във Варна не съм ходил от 3 години И сега се сетих - има още една форумна Октавия на пазара - красиво зелена, пловдивска РС-ка
-
Айде пусни нещо смешно, да видим чувството ти за хумор.
-
Жената и малкия са близо месец в Варна,ползват бащата на Пепелянката за шофьор който има Голф + ама той едвам събира количката а и при баща и бих се качил само с каска и негорим костюм с подплънки като за американски футбол , а за паркиране то в Варна до сега не съм има проблем а на работа имам служебен паркинг
-
Ако жената пречи на колата - сменяй жената Доколко са ви нужни две коли от един клас вие си знаете, но ако Октавията ти е ОК като размер за пътуване може да погледнеш и нещо по-малко за из града. Поне аз, откакто си взех картингът, се родих - малката кола влиза навсякъде, а с голямата гледам тъжно и подминавам късите паркоместа
-
Жоре, при цялото ми уважение към господин Донев - пълна безсмислица е сътворил. А той МОЖЕ МНОГО, що се отнася до хумор. Това е разочароващото. Иначе и него и Елена Бозова ги харесвам, даже напоследък нея я слушам с огромен интерес по Меджик. Както и да е - всичкое въпрос на вкус. Няма да спорим, не и тук
- Днес
-
За колата на Иво Белята и аз смятам че няма да сбъркаш. Иво е маниак и Октавията му е в прекрасно състояние. За нея можеш да питаш и Пепино - той я обслужва'/ремонтира и също я познава наизуст.
-
Това за движението на тектоничните плочи по умно ли ти се вижда? Те повечето му са такива. То и простотии да говориш не е лесно. Всеки сам си преценя.
-
Ако ти харесва О3, няма лошо. Иво /Белята/ си пази и поддържа колите. Предишният/първи собственик също го познавам. И той е педант. Само да кажа, че е 4х4. Ако не те бърка, скачай!
-
Изненадващо глупаво "шоу" на Камен Донев или пък аз съм нещо дефектен, ама нищо смешно не чух/видях. Разочароващо.
-
С тази кола няма да сбъркаш си мисля. Цената може да ти се струва висока, но и аз като гледах миналата година, под 10к € няма нищо свястно и то в Германия от първи собственик. Представи си колко би струвала тук нов внос ако е читава и прекупвача/търговеца си сложи минимална печалба.
-
eleasaar се регистрира във форума
-
Между другото, още една подробност има, която не съм споделил и е останала "забравена" във времето. Колата вече има и прекрасен салон, чакащ да бъде монтиран. И то не какъв да е, а възможно най-правилният салон за този автомобил. Още като взех колата стана ясно, че нейният салон абсолютно няма да се използва по никакъв начин, и първоначалната ми идея беше да използвам син полукожен салон от БМВ е36 компакт. Синьото се връзва добре с бялото, и смятам, че би изглеждало добре като цветова комбинация. За добро или за лошо, в последствие този салон отпадна от плана ми, тъй като беше в изключително лошо състояние, и трябваше да се реновира напълно, а това е нещо, което ми се иска да избегна. По-нататък във времето се сдобих с едни много хубави седалки от Коцето, тъй като при него също се промени плана. Те бяха просто перфектни - спортни, удобни, леки, и отново в син цвят. Естествено, планът отново се промени, и въпросните седалки монтирах в голфа, тъй като той си е със син салон, син мокет, и порсто си паснаха повече от перфектно. Ето и как заспаха там: Супер удобни са, голфа тотално се трансформира с тях, стана съвсем различна кола, усещането от шофирането се подобри в пъти! Нямаше да бъде грешка да идат и в Биляна, но там просто се наредиха нещата, и съвсем случайно се сдобих с най-правилните седалки за този модел - светло-бежов салон за Шкода Рапид: Състоянието им е повече от добро, близо до перфектно. Имат леко избеляване, има по една дупка от цигара и на двете предни седалки, но като цяло искат само едно хубаво пране. Абсолютно здрави са, плата е в много добро състояние, нямат износване или пропадане на дунапрените, конструкцията е непокътната. Истинското пране ще се състои когато дойде време за финален монтаж. Имайки впредвид сложността и времетраенето на цялостния проект, смятам за ненужно да ги пера предварително и да седят кой знае колко години в склада. Естествено, нямаше как да не ги поизчистя поне първоначално, затова направих все пак едно изпиране с някакви пяни и препарати: Ефект имаше, макар да не беше "Уау", все пак светнаха доста: И така, оставих ги два или три дни на слънце да изсъхнат хубаво, стречовах ги и отидоха в склада да си чакат реда:
-
Не знам колко си припрян в търсенето и какви са ти изискванията. Аз скоро мисля да сменям колата - О2 vRS дизел. Комби, ръчка... Та ако не бързате много и покрива изискванията - до месец-два ще е на пазара вероятно.
-
Подминавай! @joro-120L много точно е написал за последното изречение! 5-6К ремонт беше преди 4 години. В момента стъпваш на около 8... От това поколение - дизели задължително! Е, има някои изключения, но аз лично не бих рискувал.
-
Най-лесното е, взимате колата и беж в Еуратек за цялостна диагностика. Колата седи там цял ден, карате им я сутринта в 08:00ч., ръчкат я за всичко и навсякъде, гледат и по дупките и в края на работното време получавате епикризата и сметката - 2016 беше 100 лева тая услуга, сега не знам колко е. И трябва да видите кога имат свободни часове. После с епикризата, където са описани всички болести и цените на Еуратек за лекуването им, поотделно и сумарно, се връщате при продавача, да си посъскате сладко-сладко за това той какво е обявил, пък то в крайна сметка какво е излязло.