Цялата активност
- Последния час
-
Срещу То и от Льоклер не става шампион с този манталитет. Но не е лошо да разбереш какво точно мислиш - Норис и Льоклер нямат топки. Макс явно има топки, а освен това има и колене и лакти, с които да ръчка чуждите топки (такива имаха и Хамилтън, Шумахер, до голяма степен Алонсо, Култард). Та започвам да си мисля, че ти всъщност го уважаваш, просто го мразиш инстинктивно. И не мога да те обвинявам - моите чувства към Хамилтън и Шумахер бяха абсолютно същите - възхищение от пилота, непоносимост към личността.
-
Благодаря за намесата! Колата е на 200 х реални километра. Взета върната от лизинг. Друго което ми направи впечатление(не зная дали е нормално) при студено държи висок дюти цикъл при малък искан и актуален аванс. Със времето дюти цикъла пада до 2.8 процента. Възможно ли е да е задръстена цедката на авансатора? Вие можете ли да инспектирате ГНП то?
-
Не смятам, че има проблем с авансаторния клапан на помпата. Той е динамичен и ако има проблем с него, няма да е в кондиция автомобила и по време на движение. Управлението му е от моторната електроника и се следи постоянно. Ако има отклонение от референтните стойности, ще има грешка в паметта на ECU-то. Възможно е да има пробив в горивната система и да влиза въздух. Електрическа горивна помпа този автомобил няма. Има пластинчата помпа, но ако тя е повредена, няма да пали или ако запали, ще гасне. Трябва да се инспектира ГНП-то. На какъв пробег е?
-
Голем ли ти е к**а , кола ти не требе, можеш да е*еш и пеш !
-
Като гледам ръчното регулиране на огледалата е Фабия 2 , ама не знам там има ли максидот.
-
- Днес
-
В габаритите на купето няма разлика , така че би трябвало да стават .. друг е въпроса дали магазинерите ще ги открият .. преди време колега искаше да си вземе задни дискове , но колата му беше с барабани , та му давах ВИН номера на моята , за да си ги поръча
-
Така , малък ъпдейт , явно кодинга на волана ми е 10151 ,а трябва да е 10131 посмъртно обаче с моя кабел , не мога да го променя . Ако някой има по - умен кабел , да помогне , моля. Махнах халогените за дневни , и най - важното , с което знам, че някой хора наскоро са имали огромен проблем, успях да махна двойното заключване , @ID A , aко искаш , ще го махнем и при теб.
- Вчера
-
Айде, пак от младините ни CC Catch - Cause You Are Young (Extended Version).mp4
-
https://skoda.7zap.com/en/cz/fab/fab-453/ https://webautocats.com/etka/skoda/fab/ Със сигурност има и доста други, някои от тях - по-добри от горните примери.
-
А оригиналните от фейслифта стават ли на преди фейслифтовата? Малко съм фен на всичко да ми е оригинално.
-
При мен няма електрическа подкачваща помпа в резервоара. При подаване на контакт няма подкачване на горивото. Има подкачваща помпа като съставна част от роторната горивна помпа за високо налягане. И нали откакто има интернет всички станахме майстори и лекари - порових се тук там, поразсъждавах и стигнах (ако са верни разсъжденията ми) до муден авансатор в момента на запалване. Което би могло да се дължи на залепващо, задиращо бутало на авансатора, или на ниско вътрекопусно налягане в помпата в началния момент, тъй като корпусното налягане е това което бута авансатора. Ако загледате лога първите редове с 0 об/мин са на контакт. Следващите са на стартер - при тях има искан аванс от 7.7-7.5, а реалния стои на 0. Едва когато реалния отива на 3,1 се случва запалването. Това всичко, под голямата уговорка ако разсъждавам правилно....
-
Да, но на тая писта, ако вземеш първия завой с "лакти", както прави лекето, след това за изпреварване трябва поне секунда предимство. А такова очевидно няма
-
Нали каза, че нямала подкачваща помпа? Аз съм имал проблеми с подкачваща помпа в резервоара на 1,9 tdi 75hp във VW Caddy. Симптомите ти са по-различни. При мен гаснеше в движение като падне горивото под половината и особено ако си на изкачване. Паленето също беше с повече въртене, но там помпата беше изгоряла, а индикация никаква.
-
Ако на Октавията са същите колелата, бях взел един донор и съм му обрал вътрешностите, та евентуално мога да помогна.
-
Благодаря за отделеното време и отзивчивостта! Да се надяваме, че не сме прекалили!
-
Днес, най-после сменихме, по-точно ми смениха шоф. брава и отново всички микроключета работят. Та понеже има някои неща, които си търся, дайте линк моля, към сайт с оем номерата на частите за Фабия мк1? И ако някои има счупен десен фар на Фабия, трябват ми 2те хоризонтални и 2те вертикални зъбни колела за настройка. Ако му се намира на някой.
-
Среща всяка 3-та неделя от месеца, гр. Пловдив
__smirnoff__ отговори на Rosen Raychev's тема в Пловдив
Ако се прибера навреме ще дойда, и без това съм с кодиака този уикенд. Но зависи кога ще си пътуваме към Пловдив -
-
Направо са му писнали ушите. Добре, че е готин и точен, иначе щеше да ни отмъсти зловещо. Той е човека, сменял ми е акумулатор, два пъти, на две коли, 200% професионализъм, компетентност и прекрасно отношение.
-
Нали знаеш , че скоростта в една обиколка не е показателна за скорост в цяло състезание
-
Благодаря Ви, да разбирам че вече сте го направили? Така или иначе му писах, когато може ще вземе отношение. Благодаря на всички отзовали се!
-
Ето едно интересно видео
-
Брех, късмета, въпреки, че се усмихна на лекето (трафика за Пиастри), не беше достатъчен и прогнозата ми не се сбъдна! Браво на Пиастри! Направи чудеса, особено в трафика в края на най-важната обиколка. Лекто ... ами кара Притеснението ми е, че утре просто ще избута Пиастри, предвид опциите за изпреварване на тази писта. Дано не съм прав де. Ръсел - чудесно каране, а и браво на екипа за избора на гуми! Норис - не се става шампион с този манталитет. Алонсо - пак чудеса от нищото. Магари ... май по-добре да не коментирам. Няма скорост, няма стратегия, няма мисъл, няма шанс... Уилямс са ми изненада, само не разбрах защо не пробваха и те със средните гуми. И да видим утре. Както писах - очаквам лекето да се прояви, а опциите за изпреварване не са кой знае колко много.
-
Избирате символа @ и веднага след това ник-а - Pepino и готово - @Pepino. А има и вайбър, там можете да му пишете за проблема си.