Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Цялата активност

Този поток се обновява автоматично

  1. Последния час
  2. joro-120L

    Pepino Racing Team

    пост от Смях в залата. Така е. На всеки може да се случи. Що ли ми требвА да предизвиквам съдбата. Тази седмица бяхме на море. Днес се прибрахме. Можеше и да отложим връщането. Вчера към 18ч. все едно някой ми каза - Иди да припалиш колата! Слизам аз от хотелската стая, натискам дистанционното и колата не се отключва. Усетих разлика от другите бутони и разбрах, че вътре нещо е счупено в бутона за отключване. Другите си действаха. Добре, тогава минаваме на механично отваряне, чрез патрона на вратата. Резервният ключ ми е в Пловдив. Махам капачето/досега не ми се е налагало/, завъртам ключа и се отключи само шофьорската врата. Отварям вратата и се вкл. алармата. Въртя "на контакт", алармата изключи. До тук добре. Ще паля вече, обаче няма никой. Никакъв звук от стартера.Ток има. Започвам да се съмнявам за дефект в ключа, или алармата да е блокирала запалването. И нова батерия му купих и нe ще. Ориентирам се към ключар. Ама какъв ключар в с. Равда? Вече е 19ч. а на другия ден, т.е. днес в 11ч. трябва да освободим стаята. Жената на рецепцията бе така добра да ми даде тлф. на ключар, но той бил в Несебър и работел до 18ч. а идват почивни дни. Обадих му се и каза, че ще дойде на място днес към 10ч. Жената вика, аде да ходим да ядем. Мен не ми се яде, сън не ме хваща. Майтап им се вижда на тези хора. Прибираме се към 21ч. и решавам да се обадя на @Pepino. Веднага ми вдигна и казва - Отивай при колата и пусни камерата към таблото. Дай контакт, върни контакт, оключи, заключи отвътре. ОК. Ключът ти е наред. Стартер! Проблем с инсталацията до стартера, или дефект в сартера. Лека нощ! Точно това не исках да чуя! На бърз кадър ми премина филмът "Баш майсторът на море". Това е една от причините да не искамв автомат. Ако е ръчка, буташ и пали. Тук еу пълен блокаж. Казвам на жената, утре търсим хотел или хващайте влака Бургас - София, през Пловдив. Имах и гости. Щяхме да се изложим пред чужденците. Днес в уречения час дойде ключарят. Младо момче. Провери си с неговите хапаратури ключа и каза, че всичко е наред. Включи лаптоп в буксата, но не намери данни, които го интересуват. Опита се да ми помогне докрай, въпреки че не му влиза в задълженията. По мое предложение пак се обадихме на Пепи и той му обясни как да стигнем до стартера. Аз даже и не го знам къде се намира. Нямам и подходящ инструмент. Само едно 10 ключе за клемите на акумулатора, да го разкача, ако се запали инсталацията. Та, стартера е на чалъм. Свали филтърната кутия, стартерът се откри, подадохме с едно кабелче + от акумулатора до шарлтера на стартера и запали. Точно в 11ч. Натоварихме багажа и газ към Пловдив. Ами, ако беше стартер, м? Ко праим? Трудно се пресъздават с писане емоциите, затова постът ми е дълъг. След няколко дни ще има продължение. Пепи, Благодаря за комфортното море и пътуване на малкото юначе! Ние големите не сме от голямо значение. Поздрави от цялата компания!
  3. Днес
  4. Видях се с @The Best Forman даже и бира му дадох
  5. На работа съм ама вечерта с Гената може да пием по 1 за твое здраве щом е станал Карпузианец
  6. Явно за днес няма да стане, остава да се пробваме за неделя, до тук сме трима. @The Best Forman, бивш касапин от Красна поляна, понастоящем карпузишки бастун, ти няма ли да се изсипеш? Даже ти е близо! И за @Mirrko важи
  7. ghost_rider

    Octavia A7 1,8TSI

    Абе да ти кажа за мен си беше сериозен теч. Жегата със сигурност предразполага още повече. Картерите, а и другите пластмасови капаци са податливи на изкривяване. Те металните се кривят понякога, така че не е изненада, но е неприятно. Аз четох сервизното ръководство и там пише, че се сменят болтовете. Сменяй сега гарнитурите и я измий за да може да се следи по-лесно за останали други течове. Вземи 2-3 флакона Brake cleaner, да може Пепино да ги изпръска и да изчисти доколкото е възможно, а после може и миенето накрая и не бързай да слагаш кората отдолу.
  8. Аз май няма да се класирам и за Неделя, така като гледам.
  9. b3lq7a

    Octavia A7 1,8TSI

    И при мен се появи теч на масло от мотора… Пепи разбира се ще я прави и присъдата е гарнитури на вариатори, горна гарнитура на агренажен капак и гарнитура картер! Поръчах всичко от ЕТ с експресна доставка DHL, в случая не мога да ползвам отстъпка и 50лв е цената на доставката. Всичко излезе под 200лв. Интересно е, че в София на по ниски температури тук, няма теч, течеше последните дни при над 40гр доста. Тотална простотия е пластмасовите капаци и картер на този мотор! Проверих предписанията за смяна на тези гарнитури и дават болтове със силикон, а за вариатори и ролките с болтовете, заедно с капака (основата). Цената не е малка и реших да сменя само гарнитурките, все пак видимо от тях омаслява. Очаквах и картер, видимо не се вижда гарнитура, а се оказа, че има но е отвътре. пс. При теб направо няма теч, като гледам снимките. При мен всичко в задната част долу и отляво от горе до долу е с масло, а капки се виждат отляво на картера с чисто масло. Няма да се изненадам, ако се наложи и още нещо да сменя, но ще се види във времето.
  10. И аз съм за неделя
  11. Ако искаш дизайна на Шкода - вземаш 13" , които ти харесват , режеш центровете и си сглабяш едни компонентни джанти .. ако имат достатъчно материал може и на 14" да ги докараш , инак мисля правилото беше с 13" център , правиш 15".
  12. Вчера
  13. PRR

    “PAVEL”

    Уоу! Честито! Искаме да я видимЕ и на живо!
  14. Ако го спретнеш за неделя може и да се включа, ама в събота ще бачкам
  15. Това е ясно, знам че има 4х130, просто исках да е произведено за Шкода…и ако може да е 14”…
  16. А бе, утре не е първата събота, ама що не си спретнем един НИМ?
  17. От старите Поршета (до '80 или '90 не съм сигурен) ще има поне Фукс на 4х130.
  18. Поредният ъпдейт от RacingLine за всички с най-новите брички с EA888 Gen.4, които все още са заключени и не може да се пипа! Официално, днеска от RacingLine пуснаха на пазара PCM модул, който поддържа най-новите VW, Audi, Cupra и нашата любима марка Skoda 2.0 TSI модели от 2024+ насам — тези с EA888 Gen.4, които досега бяха заключени като банков сейф. Все още си остават заключени, но пък хубавата новина е,че когато някой слънчев ден бъдат "хакнати" ще може безплатно да се премине директно към Stage 1 без да се доплаща. Моделите, на които пасва като у дома си: Continental turbo: VW Golf 8.5 GTI Clubsport 2024+ VW Golf 8.5 R 2024+ Audi S3 8Y.5 2024+ Cupra Leon IV 300ps (facelift) 2024+ Cupra Leon IV Estate 4Drive 333ps (facelift) 2024+ Cupra Formentor 333ps (facelift) 2024+ Garrett turbo: VW Golf 8.5 GTI 2024+ VW Tiguan III 2.0 TSI 265ps 2025+ VW Tayron 2.0 TSI 265ps 2025+ Audi A3 2.0 TSI 8Y.5 2024+ Cupra Formentor 265ps (facelift) 2024+ SEAT Terramar 2.0 TSI 265ps 2025+ Skoda Octavia vRS IV.5 2.0 TSI 265ps NX 2025+ Skoda Superb IV 2.0 TSI 265ps B9 3Y 2024+ Ако някой има интерес както винаги може да ги разгледа на сайта: REDLINEPLUSBG.COM В момента всички PCM модули са намалени, включително и за дизелите ЕА288 2.0 TDI -115к.с., 150к.с., 200к.с.!
  19. ghost_rider

    Поддръжка на автомобил

    При сезонната смяна си мия основно джантите с гумите преди да ги прибера и със сигурност ще ми свърши работа. Понякога и при регулярно миене използвам подобен тип препарати, за да предотвратя натрупването на прах от накладките и други упорити замърсявания, така че за мен ще е полезен. Благодаря за препоръката.
  20. ghost_rider

    “PAVEL”

    Я не обиждай набора, че ти си по-дРът и нас!
  21. sauber

    Поддръжка на автомобил

    Във връзка с горния препарат, който съм препоръчвал... Три последователни флакона изхвърлям след първа употреба. Но не защото препарата не е ок, а защото флаконите явно дефектират и газа изтича от тях. Като посегна втори път да го ползвам (примерно след седмица), флакона е пълен само с препарата, който не можеш да използваш. И така след 60 лв. в кофата за боклук се поразтествах. И това, което намерих за много добро цена/качество е: https://mr-bricolage.bg/preparat-za-dzhanti-l-karcher/p/1023402 Препарата хич не е от евтините, НО... Чисти джантата абсолютно безконтактно. Вчера го тествах след брутално натрупване на феродо (магистрала близо 1000 км., с бая яки спирания). Напръсках, оставих за около 2 мин, водоструйка и джантата беше абсолютно чиста. За пръскане при яки замърсявания, тоя флакон го виждам да издържи 6-7 употреби. За по-слаби, може и до 10 да го докара. Като качество тоя Керхер е абсолютно сходен с професионалните детайлърски препарати, които обаче са на кажи речи тройна цена.
  22. Последната седмица
  23. sando2

    “PAVEL”

    Честито, много добре изглежда, много години да служи.
  24. sando2

    Смях в залата :-)

  25. sando2

    Шкодичко

    Не спират, непрекъснато бачкат, а биричката им, е като инструмент
  26. Има го в първия пост. Там се вижда и номера му.
  27. Izolini

    Шкодичко

    Има и явно са добри, защото работят (и пият) от сутрин до късна вечер
  28. joro-120L

    Смях в залата :-)

    този май е от КрАЗ
  29. joro-120L

    “PAVEL”

    Честито и със здраве! Добре изглежда
  1. Зареди още активност
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.