Цялата активност
- Последния час
-
Всъщност конструкцията на всеки блок позволява запис на събитие (грешка) , като се записва дата , час , скорост , пробег и т.н. Блока на възглавниците ще запише момента на отваряне , блока на климатроника ще запише момента на скъсване на тръба и спад в налягането , ЕКУ -то ще запише всякакви дивотии ако мотора след удар продължи да работи .. до колкото помня Боре ми е казвал , че тези данни не минават съда , щот били манипулируеми.
-
Много хубав въпрос. Бил съм около човек, който се занимава с ПТПта юридически. Питал съм го точно това. Отговора все е бил "Абе има как". Ама как е това " има как", един Господ знае. Вероятно е: " Катастрофа. Идва полиция. Сержант Петров пише протокол: 'Ударили се Лада и Москвич. Станала страшна катастрофа, насекъде парчета от хора. И една глава на троту... торто... тотро... Спира да пише, тегли един шут на главата и дописва: '... и една глава на платното.' " Има на някои. Не знам точно какво записва. Знам, че БМВтата тупалки (Мки, компетишъни и прочие), които взимат от Мкар са застраховани в Армеец. Като ги тотализират я гледат тая черна кутия. И като видят, че са изключени блокажите и някакви такива магарии, отказват щетата.
- Вчера
-
Сложили са. Всички "нови" (поне от 10 години) пазят последните няколко минути.
-
Да сложат на колите по една "черна" кутия.
-
Интересно ми е като всяка втора кола (да не кажа всяка) е с АБС , какво мерят и как го мерят
-
Лошо планиране По темата - очертава се интересно състезание. Интересно в смисъл, че първите трима са доста близки, като времена ... засега. Ще видим утре.
-
Тя не е държавна институция. Този "институт" е едно НПО на бившия шеф на КАТ Богдан Милчев. Както и да е, мисълта ми беше, че тук не разследват! Механично започва сваляне на скоростта през 10 км/ч, докато скоростта на участъка падне до 30 км/ч. Това са мерките за противодействие! При всяко дело се назначават вещи лица, които да установят техническата изправност и скоростта преди удара. Как КАТ е разследвала тогава? Измерват спирачен път и положението на МПСта и жертвите. А какви са състоянието на гумите, например едни 10 годишни гуми имат сигурно 2 пъти по-дълъг спирачен път или повече защото са се втърдили. Закона казва 1.6 мм дълбочина на протектора и никой повече не го интересува. Какво е сцеплението на пътя и още.....
-
Той хубаво е в Бг, ама мен ме нямаше...
-
Тамън мислех да напиша ,че някой я е гепил
-
Здрава си е. Просто не покрива всичко. Което според мен не е ок. Не знам защо така са я измислили. Факт е, че ще се охлажда по-добре, ама тая мизерия, която блъска... Също няма и кора отзад да пази Халдекса. Което също не намирам за адекватно. Лошото е, че за отзад няма фабрични решения
-
Щото не идвате на бира с Мишо, когато си дойде в България
-
Не, няма грижи Тук сме да си лафим, а не да се дразним. Е, малко ми е странно чувството за хумор, ама ... не съм перфектен По темата - въпросната е пълна нула, но тя няма и капацитета да напише този доклад. Някой друго до е писал, тя само е сложила подписа си. Типично за (тип) държавните ни институции
-
Бензиновите са с половин кора така да се каже, не покрива целия отсег отдолу. Но ако под "полу" имаш предвид, че е счупена вече е друго.
-
А, ти, защо не го споделяш с нас, простосмъртните?
-
@C2H5OH Мишо, жив и здрав да си за сайта, който ми даде!
-
Въобще не съм имал за цел да те поучавам. Съжалявам, че така го възприемаш.
-
Добре, посипвам си главата с пепел и отивам в ъгъла ... наказан ... за втори път. И, уви, няма достъп до полицейските доклади от тежките ПТП-та. Та ще си ходя с пепелта по глЪвЪтЪ
-
Миналата година мой приятел си купи чисто нов Карок. 1.5 бензин. Идва да ми се похвали, отваря предния капак, гледам и питам: - Къде ти е кората?! - Не знам. Така го взех. - Ходи в Еуратек да си я търсиш! Отиде и там му казали, че вече така идват от завода. Без кора. Нещо от сорта на противопожарна безопасност му обяснили.
-
mpetkov1973 се регистрира във форума
-
Гена, този с глобите ги е натрупал в София на бул. Черни връх и то за 47 пъти. И тук българска работа. Глобата трябва да служи, да вразуми някого, но каква е ползата, като човека не е уведомен веднага? На бас, че тия глоби са поне 4-6 месеца назад направени. Както и да е. @PRR Това НПО е най-неадекватното и докладите му не струват дори хартията, върху която е разпечатан. При катастрофата с Местан, един от тия стоеше под указателна табелата с една либела и се чудеше как да провери плоска ли е земята под знака. На Своге, пак тази Русинова, я питат: "Е кажете за пътя какво не е наред...Ами обичайните неща, асфалта, мантинелите, знаците."....ама какво не им е наред?.....отсреща нищо!
-
Кората е открадната при обслужване във VW. Не мисля да му купувам. Тия машини по принцип имат тенденция да работят бая горещи, не искам да го душа Но трябва да му взема долна, че в момента е с полу
-
Слагай кората , че така е много грозен тоя мотор
-
Аз само да кажа до Вакарел тапата още седи .. който излиза да се въоръжи с търпение. Няма катастрофи , просто и двете ленти ту тръгват , ту спират.
-
Добре, посипвам си главата с пепел и отивам в ъгъла ... наказан
-
Традиционно гости в Пловдив - 26 Април 2025г.
Izolini отговори на Шкода клуб България's тема в Пловдив
-
Сменях амортисьора на предния капак, че изтърва. Мизерията ме издразни. Също така не ми се рискуваха няколко хиляди лева в демидж. Иначе ме блазнеше водоструйката с обезмаслителя. Но: 15 мин. 4 парцала Кофичка вода Никакво разглабяне и прочие Резултата - става