Цялата активност
- Последния час
-
Шкода Фабия 1 комби 1,9TDI Elegance
ghost_rider отговори на ghost_rider's тема в Продавам автомобил Шкода
Колата е продадена. Честито на новия собсвеник, със здраве да си я кара. - Днес
-
Ветек ми е неудобен и преди 2-3г не работеше с Булстрад… Авангард ми я направиха цялостно, отне им доста време, близо месец, но съм доволен! Има си дребни забележки, неизбежно е, но нищо фрапиращо. В последствие боядисвам 2-3 пъти по някой детайл и се справят с цвета, при мен драмата да я мина цяла беше, че е перла.
-
Благодаря за мнението и препоръките! Ще го мисля със стъклата на фаровете как да го направя. За лайсните - паднало им е хромираното покритие и са чисто бели… дефект е на доста шкоди и все на тези на багажника. Може би най-бързия и лесен за мен вариант е да ги сменя с оригинални. За щората на задното панорамно стъкло и аз си мисля, че ще е проблем със затъмняването на огледалата (моята има и на страничните, и да датчикът е един). Остава на опцията само на панорамата да сложа фолио с керамика (тия дни стигнах до извода, че най-вероятно от там идва големия ми дискомфорт с градусите, щората доста се нагрява и после ми грее на главата, а ако е прибрана вътре цялата кола е напечена) и евентуално да фолирам фаровете едновременно.
-
Желаещи за Неделя ?
-
Споко , Гената ми е обещал , да ми покаже как Оctavia 2.0 в града харчи 10 , което няма да стане , после ще го принудя за загубата да ми вземе принцеса с кайма и ще си представям че е печено прасенце с черно пиперче .
- Вчера
-
Недей , приятел си ми , Fabia 2 VRS e 1.4 ,150коня, най стъкления мотор на Шкода , казвам ти вземи 1.9 tdi в тоя ценови сегмент
-
Ай сефте комендантски!
-
Единственото , което ми хрумва е проблем в инсталацията.
- 1 мнение
-
- хидравлична помпа
- фабия 2
- (и 1 още)
-
Е, ти нищо не каза! Над 100 коня добре, но говорим все пак за жена и мощността не е фактор, а и тя е имала такава кола и явно и харесва. Нямам против дизела но поради лични аргументи бих си взел бензин. Може една vrs-ка заради цвета. Има ги в зелено!
-
atanaskak05 се регистрира във форума
-
Краси никога не вземай Fabia 2 , aко толкова трябва да е точно това само над 100 коня тоест дизел и само фейс след 2010та
-
привет, момци! сагата с наводняването продължи до днес (надявам се това да е последна серия). след гаранционна смяна на тръбата за дренажа на климатика с нова и гумена тапа на ламарината откъм пасажера, също с нова, което съм описал в предните си мнения, наводняването продължаваше ежедневно, особено в летния сезон. в Еуратек не успяха да направят нищо повече... убеден бях, че водата е от конденза на климатика, защото в последните 20-ина дни не съм мил колата, а не е и валяло, ноо долната част на стелката и мокета неизбежно си се наквасваха и то качествено. купих нов оригинален дренаж (това е номера по VAG, ако на някой му е полезно - 5Q1820127E) и днес с колегите в гаража решихме да проверим стария дренаж и да го сменим с новия. в интерес на истината, на стария му нямаше нищо, но въпреки всичко го сменихме. процедурата изисква изключване на буксата за въздушните възглавници (върху тунела е монтирана), която пречи за демонтажа на дренажа, но преди това трябва да се разкачи и акумулатора. та, сменихме ние дренажната тръба, включихме климатика на Lo и започна дебненето с фенерче. видимо на входа и изхода на маншоните на дренажа нямаше теч, но взе, че прокапа от фугата на две ламарини на тунела (прилагам снимка на точното място). качихме колата на естакада, свалихме топлинния щит около тунела отдолу и открихме, че на един участък от снадката няма фабричен силикон между двете ламарини. отскочих до Практикер за бързодействаща полиуретанова паста и след обезмасляване на ламарините напъпнихме фугата и намазахме обилно отгоре (прилагам снимка на точното място). след 30-ина минути втвърди напълно и монтирахме обратно топлинния щит. в момента каляската е с навит мокет и подова изолация, за да се изпари водата, но теч след около два часа шофиране вече няма. надявам се да сме решили окончателно проблема. пиша този ферман, за да спестя главоблъсканици на някой с подобен проблем. здрави бъдете!
-
Простотията българска или тема за чесане на пръсти.
PRR отговори на The Best Forman's тема в Всеки за всичко
Как не се научихте, че такива "новини" са за отвличане на Фниманието и никой няма да си позволи да ги вкара в пленарна зала! То по-вероятно е "дамата" да влезне в министерството от това -
Здравейте отново. След неколкократни проблеми с хидравличната помпа, дори единия път бях писал тук, мисля, че беше първия, отново спря, но този път по малко по-странен начин. Преди месец-два святкаше индикатора на таблото, оправяше се, пак святкаше, пак се оправяше, но хидравликата не спираше изцяло(от време на време спираше изцяло), както при неработеща помпа, а съвсем леко се втвърдява. По едно време спря да прави проблеми и от 1-2 седмици вече проблема си е постоянен. Доколкото съм чел напред-назад този проблем възниква при заминаващ датчик за ъгъла на завиване. Колко е вярно не знам. Реших да го сменя, след като проверих всички бушони. Проблема остана. Разбрах, че при смяна на този датчик трябвало да се изчисти грешката, тъй като тази грешка не се изчиствала сама след смяна на частта, а трябвало през диагностиката... Пробвах да я изчистя, но непосредствено след изчистването тя отново се показваше. Ще прикача файл, за да видите какво точно излиза(поразрових се да видя тази грешка от къде възниква и пише, че на първо време е от изгорял бушон, обаче, те са си здрави...) В този случай по различното нещо е, когато махна буксата на датчика, която влиза в помпата, след запалване на колата хидравлика има за някакъв кратък период, грешка също има, но след 5-10 секунди отново леко затяга. Нужно е да спомена, че за 2-3г. съм сменил 3 помпи. Последния майстор, който ми я сменя каза да проверя колата електрически, че според него нещо не била наред... Има ли варианти нещо по ел. системата да натоварва помпата и да я кара да изгаря толкова бързо? Не мога да разбера при вас същия проблем също толкова константен ли е? Бушони - проверени Хидравлична течност - на нивото Акумулатор - чисто нов(4-5 месеца) Търпение - изчерпано Всякакви коментари ще са от полза.
- 1 мнение
-
- хидравлична помпа
- фабия 2
- (и 1 още)
-
Простотията българска или тема за чесане на пръсти.
Izolini отговори на The Best Forman's тема в Всеки за всичко
Когато купувах Вишната автомобилите N1 над 10 години трябваше да минават преглед на всеки 6 месеца. След това го отмениха. Сега ще го правят за всички. Бaх маaму, на Евгени колата ми се струва, че я купи "вчера", а скоро и тя ще е за преглед 2 пъти годишно. Ако започнат да глобяват по-масово неправилните паркирания и се захванат с пешеходците, веселопедеристите и откровените пeдераси с тротинетките ще съберат много повече кинти и ще могат да си ги поделят за обществени поръчки! -
Stoicho Kitin се регистрира във форума
-
РуменРадев се регистрира във форума
-
Простотията българска или тема за чесане на пръсти.
The Best Forman отговори на The Best Forman's тема в Всеки за всичко
Тия от парламента , що не излязат във ваканция , ми са тормозят да измислят ПРОСТОТИИ. -
Намерих един моргаджия за Волво и си накупих някои неща, които не отговарят на стандарта ми. Най-интересни сред тях са оригинални ксенонови фарове (предстои им освежаване) и оригинални калобрани (струват във Волво около 4 пъти цената на шкодовите), другото са разни лайстнички. Много ми харесва колата с калобраните. Близките месеци и с ксенон.
-
LiquiMoly или Motul двигателно масло
The Best Forman отговори на Levcho's тема в Дискусия за консумативи
Не позна .. слагах и продължавам да слагам Тотал. - Последната седмица
-
Здравейте банда. Бавно по бавно напредваме със шкодата, може би със скороста на охлюв. Ще разкажа накратко, защото неуспешните опити ходенето по магазини съсипване на помпи и медни тръби не е толкова интересно . Темата трябваше да е кратка с малко снимки, ноооо нали знаете... "Е то е работа за два часа". Никога не е така и винаги нещата се объркват. През последните две седмици се занимавах с помпите на съединителя. Причината за този ремонт беше, че от някъде дръпваше въздух и в системата постоянно имаше макар и малко въздух и работния ход беше малък. Аз имах подарена чисто нова задна помпа и след като имах нея смело реших да започна. Разглобих всичко сравнително лесно, единственото нещо което изключително ме затрудни, но не му се дадох беше щипката която заключва задния маркуч който е между задната помпа и медната тръбичка която е между двете помпи (прикачил съм снимка на въпросната част). След като всичко беше разглобено започнах да търся нужните ми части. Като тук проблемите започнаха. Първо магазините бяха с такова работно време, че няма как да ги хвана. Хората работят до 17:00 а по трудолюбивите до 16:30 а пък други бяха на почивка. Както и да е криво ляво посъбрах нужните неща. Закупих и ремонтен комплект за предната помпа, но нещо не ми допадна как се случиха нещата и направо купих чисто нова помпа. По интересното е че реших медната тръба която е между двете помпи да я направя аз. Купих си медна тръба 3 метра на ф6 мм. имам и инструмент с който да направя подходящия накрайник на тръбата (конус), която освен че не ползвах и да намеря нови гайки се оказа малко по трудно, но все пак намерих в сервиз за спирачни системи. От там пък реших да си взема готова тръба на 2.5 м дължина с дебелина ф5 мм. (като я сложих се оказа къса след което я отрязах за да взема гайките и да ги ползвам за по-дългата тръба на ф6, но съсипах и гайките). След неуспешният опит купих по дълга тръба и всипко вървеше по план до момента в който не трябваше да я обезвъздуша. Тогава пък за мой късмет протече задната уж нова помпа. Свалих я купих ремонтен комплект ремонтирах я и всичко стана. След две седмици ходене по мъки много псувни и закани да я върна на вторични всипко се нареди. Нещо интересно на което попаднах. На скоростният ми лост, от долната страна трябва да има едно топче което е като от някаква огърлица. Никъде не успях да намеря и бях сложил от един гердан, но не работеше както трябва. Все пак интересното е че успях да намеря оригинално ново. За жалост не съм го снимал, защото бях много въодушевен да го монтирам и забравих да го снимам. Успях да си намеря и чисто нови тасове с капачки за гайките. Интересното за предната помпа. Дават я за модели 105 / 120. Пасва перфектно и при мен разликата беше че щуцерът, който е за казанчето за спирачната течност на помпата е на горе, а на мен ми трябва да е на 90 градуса. Но по магазини за хидравлика има и не беше приблем с намирането. Вчера я завърших, и все още не знам дали работи добре, но ще ви кажа в следващата тема. Равносметка за ремонта: Предна помпа -52 лева Задна помпа- 4 лева Медна тръба ф6- 12 лева Готова медна тръба ф5-32 лева (брак) Готова медна тръба - 42 лева (трети опит) Спирачна течност- 15 лева. Дифрунги, щуцер и маслопроводими болтове -15 лева (скъпотия ама твА е бате) Общо:128 лева (излиза всичко ако не вършите глупости като мен и всипко мине по план за два часа както казах по-рано) Иначе 50 лева отгоре само за тръпката да бъда автомонтьор... Следващият епизод очаквайте.... Борба с кормилната кутия и луфта който има. Усещам че включването ще е след година и странното предчувствие ми казва, ще е голям зора. Но пък вие ако имате идеи какво мога да ремонтирам също може да кажете ако не смеете да започнете. Аз ще споделя опита си с вас. Другото нещо което също започвам бавно да подготвям е маслен радиатор. Като за момента съм се спрял на на маслен радиатор от опел астра ф турбо дизел. Ако някой е монтирал маслен радиатор на шкода моля да даде малко насока или идея за да не се пържа толкова много. Уж накратко, но пак се олях с приказките.
-
lybo09 се регистрира във форума
-
И на Поморие е така, ама при новите модели. За някой, дето може да изяде 2 пици с 1 бира, тия постижения на съвременната култура не намират приложение! Генадий, перфектно си го докарал - хрупкава кожичка и крехко месце
-
Ако на плажа пиеш бира, по малко гориш, ако пък има и цаца хептен не гориш. Пробвах го миналата седмица в Приморско.
-
Мисля, че @The Best Forman слагаше Шел в Еуратек Благоевград.
-
Може сам да реши да прекрати кариерата си, докато е на върха