Цялата активност
- Последния час
-
Национален Шкода събор 2025г. - Карандила, Сливен, 21 юни 2025г.
sando2 отговори на Шкода клуб България's тема в Национални срещи
С песента сбърка, ама с - " защото много скоро след това , ще ти вдигнат и цените" , улучи точно -
Един специален поздрав за @Logrus с нещо "ретро"
-
Тази песен има официален бан от колата . Преди години със 120 ката станаха едни работи , изкривих носач и джанта , а с октавията сигурно ще вдигна 21 без проблем.
-
Айде, адаш Motörhead – Ace Of Spades (Official Video).mp4
- Днес
-
Не знам , защо се сещам за това изказване на Lemmy , като слушам Pantera
-
айде още малко, че това е даже по-известно като че ли
-
Национален Шкода събор 2025г. - Карандила, Сливен, 21 юни 2025г.
maxrpm отговори на Шкода клуб България's тема в Национални срещи
Така си е . Както казва едно приятелче - Не се радвай , че ти вдигат заплатата , защото много скоро след това , ще ти вдигнат и цените ... -
Е, добре, че тая котка избяга. Та, къде е Пантерата ?
-
Мислех друго да пусна, но
-
Национален Шкода събор 2025г. - Карандила, Сливен, 21 юни 2025г.
Stormbringer отговори на Шкода клуб България's тема в Национални срещи
Точно имаш време да събереш парите. -
Офффф , объркал съм линка https://www.hardcoreradio.nl/?cn-reloaded=1
-
Mного добро радио , да си цъкате на работа . https://campingrai.com/
-
Новия кораб суперб 1.8 тси 2009
nikolaikoichev69 отговори на nikolaikoichev69's тема в Представете своя автомобил
-
Новия кораб суперб 1.8 тси 2009
nikolaikoichev69 отговори на nikolaikoichev69's тема в Представете своя автомобил
- Вчера
-
Зададохте ли крайна точка? Ако просто се движите, курсора ще показва локацията ви. За да Ви напътства, трябва да знае къде искате да акостирате...
-
Здравейте бандюги. Ново включване. През последните седмици се случиха някои предвидени и някои непредвидени рамонти. Нека започваме. Водната помпа на колата я бях сменил преди време както и термостата. Сложил съм от 120 и колата се държи пефектно не вдига над 80 градуса. Все пак имам монтирана и допълнителна перка за всеки случай, която ще се включва автоматично на 75 градуса. От известно време ми направи, че водната помпа сълзи леко и термостата също. Реших да ги смъкна да си направя нови гарнитури, защото сегашните баха хартиени. Та свалих ги набързо и си изрязах нови гарнитурки интересното е, че ми препоръчаха течна гарнитура на loctite. Гарнитурите си го изрязах от клингеритов лист като вътрешните отвори на помпата ги оформих с едно малко чукче и слеко почуване и приплъзване си маркирах формите на помпата едно към едно. Залепих всипко всномателно изчаках 24 часа да стегне лепилото (течна гарнитура) и си налях антифриз G12. И вече два пъти я карам и нвмам никакви проблеми нито капе нито нищо. Непредвиденото беше, че влизам един ден да запаля колата и се чу дамо едно щракване и стартера си беше заминал. Бендикса изхвърля, но не върти. Едно бързо смъкване за 10-15 минути и един ремонт и след няколко дена всичко си беше по местата готово за каране. Равносметка за ремонтите. Лепило на loctite-33 лева Ремонт на стартер 110 лева. Какво следва ? В следващият ремонт съм предвидил да направя помпите на съединителя или кормилната кутия( има голям луфт но с натягаме на болтовете не се оправя). И естествено ще има непредвидени ремонти.... Прикачил съм снимки на гарнитурките. Почистването на повърхностите ги минах с така наречения "скочбрайт".
-
mishel се регистрира във форума
-
Глупостта ми , навремето преди година и половина ме спря да не си взема 1.9 румстър , защото е 105коня . В последствие се оказа че данъка му не е 300лв , както автоматично реших...
-
Карал съм Румстър 1.9 пд немалко, идеален за купето двигател.
-
Petar Iv се регистрира във форума
-
Това с коня не е майтап. Преди доста години, докато бях студент в Пловдив, изкарах един месец на квартира в Столипиново. На първия етаж в нашия вход, на балкона, си отглеждаха един бял кон.
-
Различен стил на каране имаме с теб - мен не ме блазни скоростта, а въртящият момент. 175 нютона за 1.2, срещу 250 за 1.6 турбодизела. Но, както казах, няма аз да купувам такава кола.
-
Иска абонамент или да качваш крак/хакнати файлове. При мен за актуатора на турбото само с оригинален ОДИС стана калибрирането (беше задължително да е онлайн)! Чувал съм, че с кракнат са записвали ъпдейт на халдекс, но при мен го качих с лицензиран ОДИС.
-
1.2тси 110кс си върви прилично на фабия (предполагам и на румстер ще е така). Иначе съм карал 1.6 бензин 105-110кс румстер и в сравнение с фабия 1.2 110кс е по-муден, и лаком! 1.6 дизел е необосновано по-скъп за подръжка спрямо минималната разлика в икономия и усещане за доускорение пред 1.2 тси (във високи скорости 1.2 е по-силен). Също бях скептичен към 1.2 тси преди да го покарам наравно с 1.6кр, но тоя 1.6кр излиза на същата издръжка като 2.0кр и е безмислен!
-
Планирам да си взема Odis на някоя заплата , още не знам с него може ли да се обучава имобилайзер. Ти имаш ли някакво инфо ?
-
Не съм и не бих си взел кабел или модул, за да се занимавам с експерименти! Много неща са направени по моята Октавия от хора, които знаят какво правят (в темата за сегашната ми о3 можеш да прочетеш)! Иначе пръскалките отдавна са спряни с ОБД 11 (пред вагком е направо космос, бързо, лесно и без вариант за грешка стават нещата там). И да си знаеш, има кодирания (ъпдейт на халдекс, калибриране на актуатор и тн) само с ОДИС и онлайн за тези Шкоди от 2014, и нагоре! Лог-ове и живи данни не са точни в доста случаи на ВАГком и са предпоставка за грешна диагноза!
- Последната седмица
-
Пфффф , добре че си я хванал , мене малко ми е ангела да стане на 21 000 , защото ангренажа е сменен 20 000 преди да я взема , да си знам още 30 000 и смяна...