Цялата активност
- Последния час
-
Sarah се регистрира във форума - Днес
-
Супер е, ако е направено така както си го описал, просто е направено всичко, което може и трябва да се направи, а цената е направо нищожна, бих казал. Честно казано, не са много застрахователите, които плащат добре. И да, всички имат за цел ако могат да избегнат плащане, така че не си мисли, че само ДЗИ се правят на луди. Обикновено политиката им е такава, че си искат всички дължими вноски до края на полицата, за да се застраховат, че няма да ги изпържиш, като ти платят щетата и ти в един момент просто да се откажеш от тях и спреш да плащаш. При някои има вариант да плучиш сума за щета по експертна оценка, като от нея ти приспаднат дължимата сума за оставащите вноски.
-
Не е черна 19ка стоманена е ама не знам защо тук не се вижда грешка черна е ама на бял фон Джанти Alcar Stahl Alcar Stahl R19 5X112 8J ЕТ45 57.1 #406190 - ProGumi https://share.google/qGAdE8x0cFZTvWgEN
-
Моята гледна точка е малко по-нестандартна. Освен визия, аз гледам самата джанта да е лесна за почистване и измиване. Това почти автоматично изключва джанти, които са като паяжина с много, тънки и гъсти спици и т.н. Предпочитам по дебели спици и по-отворени джанти, за да може да себръкне да се почисти. Също не си падам по черни джанти. Компромисен вариант ми е комбинация от черно с полиран алуминий. При такава конфигурация, мръсотията дори и да не е отмита, се забелязва по-трудно, но мен пак си ме дразни. Та, след дългото лирично отклонение, N1 са по-близки до моите предпочитания. N2, трябва да ги чистя с четка за зъби между спиците или да гледам как са матирали, защото както знаете, феродовия прах се натрупва и само с безконтактно или шампоан и водоструйка не може да се отмие.
-
Черна Жанта на черен фон ... Идеалка
- Вчера
-
Номер едно от мен.
-
На мене затова ми харесват №1, че са по-отворени.
-
На мен втория вариант ми допада повече. Ама ако ти е голям спирачния диск отзад, можеш и по-отворените да метнеш на каляската.
-
Прав си Жоре и аз го видях, ама няма значение, ако му харесват на Ицо - капачките се сменят , които да си избере, важното е, да го кефят
-
Това не го знаех, но ми направи впечатление, че първата джанта има засечка на капачката с формата на емблема на Порше. Или както е модерно да се казва "подготовка" за емблема.
-
Понеже докарах колата в петък по тъмно, в събота и неделя имаше други задачи неотложни и чак днес вече се повозих без да бързам за нещо. Отидох до КАТ да сменя талоните и т.н. Та първите няколко разлики спрямо ЦРВ-то, които забелязах са, че колата набира осезаемо по-леко от ЦРВ-то, с него карам с 50,60 и все едно ще излитам а с Шкодата не се усеща скоростта. Друго което забелязах е, че бръмчи доста приятно при изпреварване, не знам дали има някакъв говорител в гърнетата като аудитата или си е така, но шофирането се превръща в удоволствие! Както си карам в колоната, дистроника си потдържа 80,90 и реших да изпреваря една кола.....! Голям кеф става шофирането!
-
Тези с двойната спица са оригинални за Кайен, или поне са много добра имитация, че не ми се вярва Ицо да ръсне 20 бона за 4 джанти Поршето е същият варел и му стоят доста добре, така че би трябвало и на тоя бидон за зеле да лепнат.
-
Пепи, няма опция "Нито една от двете". Иначе бих се възползвал. Аз съм за ОЕМ джанта, дори и втора ръка. Най-вече заради качеството и здравината.
-
Ице, без да претендирам, че съм естет, ама тия спици на варела ще са като на свинче звънче Аз бих се ориентирал към по-затворени джанти. Но пък колата си е твоя.
-
Тез №1 по-ми харесват
-
Гумите са 265/50R19 Арките на калниците са огромни, но утре ще пусна един отвес да видя къде ще попадне. Хич не ми се вярва с тези 9мм да излязат навън. Едит: и като съм почнал да спамя, кои ви харесват повече? Колата е голяма и бяла: Или
-
На Мица със 17ките опираше отзад в подкалника при натоварване. Просто беше достатъчно "прибрана" за да не опре във веждата, но достатъчно "стъчаща" за да опре в пластмасата. А дали в конкретния случай ще опира не зависи само от джантата, но и от гумите сложени връху нея. На 19ка 8.5J могат да се сложат гуми от 225 до 255мм, т.е. 30мм или по 15мм от страна, т.е. може да се компенсира до 7.5мм, или крайно разлика 1.5мм Ама отидохме в някви супер сметки ...
-
Саше, бъркаш се. Джантата ще излезе навън. Колкото по-малка е цифрата, толкова по-навън излиза. Има джанти с отрицателно ЕТ, както и така наречените обърнати джанти. Може да се ориентираш по картинката на @PRR. Ако става въпрос за опиране, гумата може да опре например във веждите, а не вътре в калника (подкалника), но това би се случило при някой нисък автомобил със спортно окачване и малка фуга между гумата и калника.
-
Ако правилно разбирам долните картинки, то ти си разбрал ПРАВИЛНО и джантата ще ИЗЛЕЗНЕ PS: Редактирах сА
-
Правилно си разбрал.





