Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Цялата активност

Този поток се обновява автоматично

  1. Последния час
  2. Привет, Напълно логично е да се почне от по-лесните и евтини за проверка части и възли. В какво състояние е акумулаторът и как върти стартера? Питам, защото съм имал претрисане при стартиране на двигателя и след смяната на акумулатора с нов, двигателят сякаш беше започнал да стартира "по-гладко". Дали има зависимост между тресенето и бавното въртене на стартера с износения акумулатор, не мога да бъда напълно сигурен, разбира се, но все пак имах такова наблюдение. Ако претрисането се усеща и след заработване на двигателя на празен ход или при загасянето му, може да се проверят също и ЕГР и клапата за меко гасене за натрупани сажди (особено от некачествено гориво), които биха влошили работата им. Тези неща поне не изискват разходи на първа стъпка.
  3. Днес
  4. На 7 степенното DSG хич не трака. Просто се усеща тресене на празен ход, все едно са ниски оборотите. Ако загасиш и запалиш, и зацепи на друго място ВибрациЙ изчезва за малко. После пак се разбалансира и се появява. Ми не е невъзможно. Моя се тресе така поне от 80-90 хиляди, а аз си мислех че са дюзи (сега съм на 210 000). Обаче @Pepino и @The Best Forman ми обясниха заблудата в която съм попаднал. Но хубавото, което ми казаха после е да карам и да си свиркам.
  5. Аз така направих,но уплътнението на малкото и прозорче е от яка гума та от горната страна сложих 2 скоби вместо 1 и 1 на малкото прозорче:) иначе застана перфектно
  6. Rosen Raychev

    Octavia 1 - Бианка

    Тази седмица стана размяна - 120ката се превърна в семейна кола за нашите и сестра ми, пък октавията я взех до София малко да я раздвижа насам-натам Като награда за доброто поведение получи бели странични мигачи и вече сме отвсякъде с бяла оптика
  7. The Best Forman

    Продава Skoda Felicia combi glx

    Темата е за ключ , колата има нов собственик.
  8. markoni120

    Fabia III Combi - кори под купе

    Колега имам за Фабия 2 фейс, ако стават ми пиши
  9. Някой цилиндър може да пали по-късно и затова да притриса. Няма баланс мотора. На слух се усеща промяна в работата. А що тресе и при гасене, не знам. Чувал съм за някаква клапа за "меко гасене". Даже и не й знам функцията. Маховикът може тресе, но преди това започва да трака. Би трябвало да го чуеш. Освен това, ще тресе постоянно. При теб се получава само при палене.
  10. Чакай батка че не ми се иска да стигам до маховик. Колата е още на 70к км, не е невъзможно да е от маховика, но искам да изчистя другите по еФтини неща преди да помисля за маховик. Миналата седмица смених ушите на двигателя, не е от тях. Щом си попитал, и аз да те питам. По време на старт и спиране на двигателя доста друса, ако има нещо с маховика, това може ли да са симптоми? Понеже на мене както всички човеци не ми се дават пари за гОлеми ремонти, не ми се иска да излезе от маховик. Предстои ми проверка на дюзи и маф и кислороден датчик. Пък накрая ще му мисля за маховик.
  11. Нищо специфично няма. VW не произвеждат добавки, масла, АдБлу, някой производител ги произвежда за тях. Не мисля, че с нещо е по-различна от другите добавки със същото предназначение.
  12. Вече е налично в коментара над Сашковия
  13. А къде е менюто,че първия коментар е на Сашето и няма меню
  14. Интересно ми е дали има нещо специфично за VAG двигателите. Различна ли е тази добавка от другите на пазара - Bardahl, Liki moli, motul, würth и другите.
  15. Тази добавка, май по-скоро е подобрител на горивото. За чистене на дюзи съм ползвал на Бардал тази: Diesel injection restorer 11.
  16. Форумци привет. Някой да има случайно практика с този консуматив? Преди да ходя да проверят дюзите мисля да го ползвам че двигателя има много вибрации и по време на палене мотора доста друса. G001790M3
  17. Да не си се опитвал да забиеш пластинките на обратно, както направих и аз първоначално? Уплътнението се надига без проблем и на неотваряемото прозорче, поне при мен и на ръба на ламарината слагаш широката част, а дългата част на пластинките (с дупчицата) я сгъваш да подпира сенника след като го поставиш на място. Аз също ги сложих преди обяд. Като намеря време ще направя и ще пусна някоя снимка.
  18. Здравейте, колеги! Аз също ще направя всичко възможно да дойда, но сигурно ще е само за събота и без нощувка, но има време до тогава. За стикер бих искал да си запазя още от сега 027, ако е възможно разбира се.
  19. Шкода клуб България

    Национален Шкода събор 2025г. - Карандила, Сливен, 20-22 юни 2025г.

    Моля да имате предвид, че резервации за нощувка/нощувки се приемат само на посочения в първи пост мейл reservations@skodaclub.bg, в който следва да посочите: - вашите две имена - дата/дати, за които резервирате стаята; - номер на стая (различните варианти ще намерите малко по-надолу в този пост); - брой настаняващи се; - от настаняващите се дали има деца на възраст под и до 10г. включително. Резервации за нощувки, пуснати тук, в темата, няма да бъдат обработвани.
  20. Сутринта си сложих мойте добре изглеждат но схемата за монтаж при О2 лифтбек според мен е сбъркана ,задното ми прозорче е с твърдо уплътнение и няма как да се сложи щипката иначе пасват точно, тези дни ще видим и колко затъмняват
  21. Вчера
  22. sando2

    Fabia III Combi - кори под купе

    В ОЛХ ми се мернаха оригинални кори, потърси там.
  23. joro-120L

    Дали да си взема VRS ka?

    Аз пък се научих да спирам с левия, когато 120ката на газ не държеше стабилен празен ход и гаснеше. Отдавна беше. Десния ми беше постоянно на газта да поддържам. Особено в града. Изкл. по-рано от скорост да ми е свободен левия и така. Иначе не ми се налага. Спирам си с десния. Ами той Сена я държеше в обороти на границата на червеното. Няма как без съединител. Освен това, става и по-бързо превкл. на предавките. С Honda NSX-R беше. Не Ф1.
  24. ID A

    Дали да си взема VRS ka?

    Отиваме трима съфорумци до Сърбия, за вечеря в Капица. Та с един по-бърз сув, тъкмо го бях взел и карат, единия, другия. И по едно време, решава да свали предавка и съответно натисна съединителя....само дето колата е автомат. Отпред и двамата увиснахме на коланите, този от задната седалка, някак си прелетя почти до предното стъкло. И както е между двете седалки някак си по корем в хоризонтално положение, изпраща глава и пита: - С кой крак? - С десния. - Докъде? - До долу! А аз се мъча са видя нещо в дясното огледало, и викам тръгвай, тръгвай, докато някой не ни е нацелил. Голям късмет, че нямаше никой зад нас.
  25. Izolini

    Дали да си взема VRS ka?

    Само той сочеше достатъчно подигравателно за да направя достойно меме за Сашко. Аз съм се учил да спирам с левия крак на пътно строителни машини. Там газта е от дясно, а спирачката от ляво на кормилната колона. Ще спираш с десния крак на кукуво лято. Съединител няма. Вече и колите с ръчни скорости ги карам така - съединител само при потегляне, от там нататък си влизат сами, освен ако не съм решил да карам на "ура!". Веднъж седнах да карам един влекач Ивеко. Тръгнах да го паля, ама нъц. Въртя ключа, а на таблото пише "натиснете педала на спирачката за да запалите". Седя и тъпея, нямам спирачка, в ляво от колоната няма нищо?!? Той се оказа автомат и спирачката беше до газта отдясно на кормилната колона. Ама го разбрах чак след 5 минути дзверене и припомняне къде са педалите на камион с ръчни скорости.
  26. joro-120L

    Дали да си взема VRS ka?

    Да. Казвам какво да се очаква при първото натискане с левия. Точно това имах предвид за левия, но въпросът тръгна в друга посока. п.п. Мани го тоя Шумахер. Гледа ли Сена как работи с десния крак газ спирачка едновременно. Левия му е само на съединителя, щото сменя предавки в това време. Даже и с двойно амбриране чат-пат. Клипът е в друг раздел. Ако искаш, да ти го пусна?
  27. Ако дава мамата само Може би и аз ще навестя събитието за малко, без нощувка. Според зависи как съм с работата.
  1. Зареди още активност
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.