Цялата активност
- Последния час
-
Цар Борис III , не съм имал кола , където да не тропа всичко в нея , там се кара с 30км/ч и пак е много... Цял механизъм си вземи , ама първо свали кората и виж какво търсиш.
-
Да не си сменил кабинета бре? Чий го дириш по паважа?
-
kikoem се регистрира във форума
-
До скоро избягвах паважа , а сега се налага да минавам по бул. Цар Борис III по два пъти дневно и е страшно изнервящ с това дрънкане .. може да се кара на изцяло свален прозорец. Мисля да видя какво се предлага на пазара и да взема цял механизъм.
- Днес
-
+1 По-наситено жълт е следващия - 2138, със същия мотор. Като на белотаджията от Оркестър без име. Рових в Гугъл, така и не намерих някой рекламен, заводски образец. Много дефицитен цвят. Това е жълтото на осмака в моите спомени. Колата е с оригинална боя.
-
Имаше, но не беше такова ярко жълто, а като на осмака - като горчица. Но с годините и пребоядисванията се е вкиснал към лимон.
-
Като гледам, Голфът вече е дошъл. Бялата кола на Голф 2 ми прилича. До нея, още един пернишки Мустанг, с тунингована в жълто броня. 408И, може 412, но те бяха по редки. А и в оригинален жълт цвят, дванайстак не съм виждал.
-
Много добре нагизден Москвич. Обаче липсват калобрани със светлоотразители и лентичка "антистатик"
-
legaltk started following Клубен календар 2020 - Преглед и поръчки
-
oldnumberone started following Клубен календар 2020 - Преглед и поръчки
- Вчера
-
-
Най-добре 4. Това не е ли 14". Мечо клечо има такива на 100така. Ако не ме лъже паметта, щото не намерих снимка да си ги припомня. Не съжалявай. Други две, едва ли ще намериш. А и не са шкодови. Джанти Минлайт от Шкода 130 Рапид в добро състояние Цена с доставка до България (Сф) 520€ (около 1000лв) п.п. изглеждат 13" с тоз голям балон... сега обърнах внимание, на гумата пише 15. остава и да са 15 цола. https://www.facebook.com/groups/1263221593884478/user/549111097?locale=bg_BG
-
Те на това му се вика загуба на ценни ресурси. Веднага ми приковаха погледа на едно ремарке за пуканки и палачинки в едно гръцко село. Обаче палачинкаджията отказа да ми ги продаде, въпреки търга с един участник и явно наддаване, който му организирах. Е, вярно два броя само бяха, ама по-добре от 0, да започнем отнякъде. За от страната на дискотеката поне щях да имам.
-
Aко ще поръчваш , пиши, може и аз да измисля нещо, не се сещам сега , ама ще измисля https://www.autodoc.bg/rezervni-chasti/stkloepoedemnik-12791/skoda/fabia/fabia-nj3/108657-1-2-tsi ето ти и някакви пластмаски https://gparts.bg/624-fabia-3-styklopovdigach
-
То, стъклоповдигача е забравил, каква му е работата бре! Остарял е и не помни. Сигурно е издъхнал буквално след като не го ползваш. За к'во сега си тръгнал да му разваляш старините. Остави го да си умре спокойно и тогава - нов
- Последната седмица
-
Изпаднах в една дилема - левия стъклоповдигач започна да се държи странно - на паваж стъклото тропа дори и в затворено положение. При вдигане и сваляне издава шумове като на пресукани въжета , но работи. Вратата е разглобявана още докато беше гаранционна , но нямам навика да отварям прозороца и тези шумове ги открих доста след ремонта , та не мога да предявявам претенции към сервиза .. въпроса е ако сменя целия механизъм дали ще изчезне тропането и изобщо къде в тези механизми може да има хлабина като са на щипки и други пластмасови тъпотии. П.П. Не съм си правил труда още да отварям вратата и да ревизирам работата от 2019 на сервиза.
-
martin.bebev се регистрира във форума
-
bobyhack started following Škoda 100S - malkiq
-
Аз също. Знам, че връщат за слаби спирачки. При теб ще е обратно. Ще коват. Особено задния мост. Ако си забелязал, предния мост винаги е с по-високи стойности. Напр. 2.8, 1.8 заден. Може да теглят всяка ос и спрямо тежестта да има норма за спирачките. Може и да нямаш проблем. Затова питай, да знаеш какво те очаква.
-
ike_mgg started following Клубен календар 2020 - Преглед и поръчки
-
Не съм много наясно с това какво хващат на прегледите, но нали се качва само единият мост на валците. След това другия. Предполагам, че така ще хванат колко държи всеки мост, но докато не качат всички гуми на валци няма да могат да хваната съотношение. Всичко това са си мои предположения, може да няма нищо общо с реалността, благодаря, че ме подсети - ще проверя!
-
Вече няма да лепят Екостикер при ГТ преглед на автомобила.
-
Да, наясно съм с рисковете. Благодаря за предупреждението! Но като я взех тази спираше ужасно, докато не навих доста кантара за да спира и отзад. иначе спираше само с предните. Ако приемем, че е фабрична настройка понеже я взех на 32000 км. Разчитам, че отзад е с барабанни спирачки и няма да толкова голямо усилието, но ако има проблем ще търся вариант. Спирачки са си! Иначе се съмнявам да успеят да го хванат на ГТП, единствено чисто визуално, а напоследък никой не поглежда отдолу колата...
-
За по-кратко е известен, като кантар. Разсъжденията ми са в сферата на теорията. Не съм карал кола без кантар, за да й знам поведението. Изключвам 120ката. Тя няма, защото моторът е отзад. Имай предвид, че без кантар, спирачното усилие на задния мост е на мах. Лесно блокират задните колела. Колата става нестабилна при спиране. Особено при спускане и хлъзгав терен. Кантарът го регулира според товара в автомобила. Може да имаш проблем и при ГТП.
-
Тихомир Донев се регистрира във форума
-
Лампа за ниско налягане на маслото /светва с предупредителен сигнал/
baijoro отговори на ivaka1976's тема в Yeti
8 години и 8 месеца са минали от тогава. Колегата може и да не си спомня вече, или пък да не влиза тук, защото е сменил марката на втомобила... -
Веднъж го развивах и гледах, но нищо конкретно не видях, а и беше първия път и не се заглеждах много. по спомени краят на тръбичката е подвит и образува плоско чело, а не е на конус. Но не съм убеден, беше отдавна. Не ми се занимава, но на следващия път ще търся вариант да сложа само някаква връзка без да има регулатор... Благодаря за коментарите!
-
Щом отиваш по-далече, нещо мачкаш. Гледам, че си технически грамотен. Не знам какъв тип е връзката там. Огледай за деформации леглото, конуса на разпределителя и тръбата, където уплътнява. Трябва да разкачиш тръбите нацяло. Направо сваляй разпределителя и го виж на светло. Ако ти се занимава, де. Надявах се да е цам. По-твърд е от алуминия и държи на стягане.