Цялата активност
- Последния час
-
Преди два часа му се обадих и вече е готова. Не, че утре ще я подкарам. Важен е жеста и готовността ти да помогнеш. Благодаря Иво! Ще има черпене. Швейцарско шоколадче.
-
Това е псевдо активност , Мише .. тука всичко пепеляк в очите
-
Благодаря, вече поръчах един на Лики Моли
-
Етерен шпрей за карбуратори върши работа.
-
Чакай си. И като му залепят стикер, единственото нещо, което ще се промени е, че ще има един жълт стикер на предното стъкло. Но все така ще си е там. Във всичките е същото. Да не кажа, че въобще из цяла България е това. Пред нас (големичък паркинг) е пълно с паметници. Поне едно 10-12 автомобила. И не са помръдвани от по 2-3г. Подавал съм сигнали през годините, никой нищо не е направил по въпроса. Съответно съм спрял. Смисъл няма. Даже не знам дали са им живи собствениците... А това е една от първите мерки, които трябва да се натегне. Щото тия 10-12 автомобила правят така, че другите 10-12 да спрат не където трябва.
-
-
Ще я правя хафтомат. Изведох скоросния лост до волана. То не може само стойкаджийски снимки. Понякога има и ремонти. На връщане от Първенец усетих повишен луфт в скоростния лост. Днес проверих механизма и се оказа, че ябълковидният накрайник на скоростния лост не е счупен, а направо липсва. Намерих дребни остатъци от него. Лостът с липсващия накрайник: Снимка на механизма и чашката, където лагерува ябълковидният накрайник. От втулките на привода към скоростната кутия също може да се появи подобен луфт, но в случая са добре. А и съм ги сменял. Ябълковидният накрайник си беше оригиналния. Нормално, пластмасов е и старее. И сега стигаме до решаването на проблема и жокер "Обади се на приятел". Благодарение на Иво Смирноф, който се е специализирал в направата на такива "ябълки", ще имам перфектен нов накрайник. Иначе няма намиране, като резервна част. Трябва да го дялкам от дърво.
-
Правилно си звъннал на 112, но е трябвало да наблегнеш на "предпоставка за ПТП". Понякога помага Иначе, за такива паметници, правилния адресат е общината. За съжаление в момента както в Столична Голяма Община, така и в община Витоша, цари пълно безхаберие! Не мога да коментирам другите, но дано в твоя квартал да правят нещо.
-
А да питам, кога са се активизирали точно? Звънях на 112 и докладвах зарязан стърчащ автомобил пред нашия вход. Казаха ми, че един месец след като му изтече прегледа евентуално можело да дойдат и да залепят стикер. Та за това ми беше въпросът по-горе.
-
Благодаря ти ще купя и тогава
-
Съгласен - трябва и двете. Но, понеже се "наслъждавам" всеки ден на блокираните улици, превърнати от двупосочни в еднопосочни от паметници и нагли собственици на имоти, които предпочитат да ползват улицата, вместо гаража/двора си, не мога да не се възползвам от промоцията Индивиди, които смятат общественото за собствено и пречещи на останалите - не е ОК! В крайна сметка, ако имаш кола е редно и да имаш къде да я паркираш, без да нарушаваш правилника и без да пречиш на останалите. Просто е.
- Днес
-
PRR started following Маф сензор
-
Недей с WD, ще го съсипеш! Има си специален шпрей за целта. Наремето бях купувал и май все още някъде се търкаля, но си нямам идея дали не е изветрял за толкова години (7+)
-
rosen1919 started following Маф сензор
-
Здравейте колеги, проблем ли е да почистя Маф сензор с ВД или да търся от тези специалните спреьове. Благодаря ви . Тенденцията е за закупуване на нов но временно да го почистя
-
Първо ние сме полуориенталска държава искаме или не. ДНКто и географското положение не може да ги бориш. Второ наистина не може да има само пръчка без морков.
-
Тези в супер Шкода не са със скоби, а са на едни не особено силни магнитчета - чувал съм доста оплаквания, че като подминеш 90 щорите сами се прибират в колата.
-
Мислех дали да не поръчам от Супер шкода, но там няюа опция да си конфигурираш комплекта. Аз наприменр не мисля да използвам щора за задния прозорец и е безсмислено да я купувам и да се чудя къде да я завра, а комплекта там е 100€ без доставката. Тук поне има повече изброз и за всякакви марки, че и щори за бусове/кемпери.
- Вчера
-
Пепи , в Манастирски ливади повечето улици са т.н. хранилки .. мен са ме глобявали и съм си плащал , когато съм виновен , но в Манастирски ливади могат да те глобят на двупосочна улица без един знак , защо ... щот могат .. това не е правилно .. и освен всичко друго леко пропускат ако има автомобил на някоя фирма за отдаване на електрокари или някое скъпо Порше .. любими са им и регистрации от другаде.. та това , че симулират някаква дейност не ни прави бяла държава.
-
Не си прав .. когато аз минавах от там (около 18.30) ни спираха и пропускаха по няколко ТИР а , после нас и т.н. Аз нямам обяснение какво се случва в час пик по Цариградско .. отпреди Великден е все задръстено и не се движи .. днес за пореден път се опитах да мина за по-бързо и .. добре , че знаех за пропадналото локално при Младост 1 , та сгънах към Дървеница.
-
/Естествено. Въпреки, че с ударен гайковерт цялата галимация може да се извърши във въздуха. Той е на друг принцип от ключа с рамо. Добре е да си ги донатягаш с ключа и да си знаеш силата. Щото, ако спукаш гума да можеш да си я развиеш. Бил съм свидетел на малоумни стягания с гайковерт в гумаджийниците/ И това ли трябваше да обяснявам? Как се стяга колело. Много подробно щеше да стане, а и не подценявам толко човека. По обратния начин се и развива. Първо на земята се разхлабват само да тръгнат и след това, на крика. Целта е джантата да лепне за главината. Това става само във въздуха. Стягането е умерено и "на кръст". След това се пуска от крика и се дозатяга, защото има здрава опора, като е стъпила на земята. Това е техниката, ако се работи с ключ. Аз работя само с ключ. Това имам в къщи. Използвам ключа от инструмента на автомобила. А и съм възпитаник от времената когато нямаше гайковерти.
-
В събота вечерта на излизане от тунела един влекач се беше сгънал на две - ремаркето си му сочеше посока Пловдив, но влекача явно е искал да се върне в София и сочеше натам в опит да мине през мантинелата. Задръстването беше доста неприятно, като за съжаление бяха напълнили и тунела, което е направо гадно. Полюцията беше отбила движението при изхода за Белово, но не се сещаха да спрат нас и да пуснат колите да направят обратен завой на изхода на тунела за да го изпразнят. Ето това положение и 2 часа аванс няма да го оправят.
-
Аз пък не правя така. На крика ги навивам с ударния гайковерт, после свалям и донатягам на ръка с ключа.
-
Те са вносители на ремаркета за превоз на автомобили, щорите им бяха странична дейност. Моите са от там, мисля че бяха 140 без ДДС през 2013та.
- 7 мнения
-
- 1
-
-
Вдигни я на крик и стегни/провери болтовете. Тежестта на автомобила пречи на джантата да се премести към главината. Може и случайно всичко да е наред, но това е правилният начин. Иначе като я покараш може пак да отпуснат, защото реално не са стегнати.
-
Нем направо ги навих както беше паркирана,предния път ги навивахме на крик
-
Миро, при хлабави болтове колелото се вдига на крик, за да може джантата да прибере, да прилепне равномерно и да обере луфтовете към главината. Така ли направи?