Цялата активност
- Последния час
-
RedLine+ Официален дистрибутор на RacingLine за България
redline.plus отговори на redline.plus's тема в Продавам консумативи
Тъй като един от най-големите модерни български празници "ЧернияT ПетъК" наближава, а някои от производителите, които предлагам в RedLine+ вече официално споделиха за техните отстъпки, редно е да не го пазя в тайна и аз! Официално откривам сезона на промоциите: + RacingLine PDM (Power Delivery Module) -10% отстъпка + RacingLine PCM (Power Control Module) -10% отстъпка + RacingLine OEM+ ( Tuning Software ) -20% отстъпка + Milltek Изпускателни Системи § Даунпайпове -20% отстъпка + Auto Finesse -20% отстъпка на всички налични продукти - Днес
-
ivarkata се регистрира във форума -
И какво е замерил? Че напрежението е 14V? Това прави ли стартовия ток достатъчен? Или медията му мери напрежението по време на паленето та да види, че е паднало до 5V? Ей това беше при мен от РАБОТЕЩ акумулатор: 4 Faults Found: 23595 - Active Radiator Shutter 1 5158 - Diesel Particulate Filter; Differential Pressure Sensor 21605 - Sensor for Ambient Air Temperature (G17) 14742 - Active Radiator Shutter 1 2 Faults Found: 16401 - Tire Pressure Warning 16411 - Display for Tire Pressure Monitoring 1 Fault Found: 65794 - Function Restricted due to Insufficient Voltage 4 Faults Found: 262914 - Refrigerant Pressure 263425 - Air Quality Sensor 459527 - Databus 1048835 - Functionality limited due to Engine Control Module 2 Faults Found: 137217 - Outside temperature sensor 204290 - Remote key 1 1 Fault Found: 13637888 - Databus 1 Fault Found: 1054981 - Databus 1 Fault Found: 13639936 - Databus Докато не я закачихме на вилката и каза "15% живот"
-
Това е малка кола с големи джанти
-
Именно това трябваше да уточни, че става въпрос за преди 7-8 години. От 400 + 50% = 600.
-
Медията мери при запален двигател. Можеш да я събудиш по-рано за да я накараш да мери и още когато дадеш на контакт и след това по време на палене, но не обновява данните достатъчно бързо за да е меродавно. Едит: Мирко ми каза, че я е мерил и само на контакт и при запалване.
-
Товарна вилка, иначе не вяряам! Съвременните вилки са като мобилен касов апарат, с няколко клика, за задаване на параметрите, прави тест и ти изкарва разпечатка, колко % живот има.
-
Чичо Генчо, това беше през Балканската война, сега цените сигурно са поне 50% отгоре
-
И какво точно е замерила? Защото не виждам как медията ще мери разряден ток и/или вътрешно съпротивление на акумулатора. При мен единствените две индикации за заминалия акумулатор бяха спирането на start-stop системата и това, че в редките случаи в които се задействаше дисплея сменяше избора какво да показва. Иначе напрежения и т.н. си изглеждаха супер.
-
Нем според медията,че и това мери си е ок
-
Сигурен ли си? Да не е "ш"-то на обратно? Тогава симптомите ще се вържат.
-
По спомен първото обслужване на моята Фабия беше близо 400 (380 примерно) , следващата година (третата) смениха спирачна течност за близо 200 .. явно това са цените.
- Вчера
-
Рангел се регистрира във форума -
Здравейте, предстои първо сервизно обслужване на 23 месец, колата е с 5 год.гаранция, от еуратек посочиха като задължителни масло, филтър- въздух, масло, купе и смяна на спирачна течност, всичко около 600 лв. с промо в м.ноември. Това ли е нормалната процедура?
-
Работя в Цум... Докато DSG то превключи , чийто съединители са 4000 лв за части и само един човек в БГ може да ги настрой, аз вече съм там и си поръчвам шкембе и картофки ... Освен това имам два крака , с левия се използва съединителя.
-
Единственото тъпо на на дсг е като катериш поне при мен ,при всички останали случай Шумахер пасти да яде за времето за превключване само не разбрах какво ще правиш в центъра освен да търсиш паркомясто
-
Новия кмет уби дизелите за съжаление , а и аз автоматици не карам , няма как. Автомат кола - само ако ме помолиш да те карам към Пирогов...
-
На пушка мога да дам ток и на Белаз
-
Саше дай да ти продавам Шкодичко само 1.9тди тесни пички и смърт,вярно автоматик е ама видя как върви на събора ,върви и с 2 комплекта гуми и джанти,като зимните са на 1 сезон
-
Kлапана уж е нов, но не го проверих затваря ли. Най - накрая , така ще направя , опитах се онзи ден да откача буксата на клапана ,за да не отваря , но не можах да я откача , студено е и пластмасата се е одървила... Ще опитам в Петък пак . Според мен компа го отваря , когато не трябва , поради друга повреда , ама ще тествам. Утре ще я тествам без капачка на резервоара , че е най - лесно. Ако вакуум от сервото влиза в тая система , пак е проблем. Трябва и това да го затапя за тест. Един път отпред много миришеше на пластмаса...
-
Този evap не ли клапана на адсорбера за бензиновите пари, какъв може да е проблема ,освен да не затваря и да смуче въздух от него , не може ли да разкачиш и затапиш маркуча, който излиза от клапана( не зная точно как е на 2.0 tsi ) при мен отива в дроселовата клапа
-
А как ти е акумулатора? Защото тия симптоми някак ми напомнят на заминал(щ) акумулатор...
-
Ми вече не гърми на таблото че имам умряла крушка сега гърмят подгревни свещи
-
Да не е габарита. С малката крушка .
-
На горнобански само Емо гумаджията и павилиона на кака Валя
-
0-02-05-10e7648c0a8e367512e575070ed41d907753b04fafa5d44cd91704f05f045e10_6b74af94764dffc8.mp4
-
Ми , аре , казвайте къде спирате! Досега когото и да питам , никой не казва... Ама ако трети сервиз ми каже че не може да го направи, влизам в гаража , разпилявам цялата Еvap система , правя си я като на 120 ка , после искам някой да ме съди! Отделно вчера на опипване , мисля че опипах един клапан който свързва вакуума за сервото с Еvap purge valve - a , което е безумно тъпо.





