Цялата активност
- Последния час
-
Barum - Чехословакия Pneumant - ГДР Простор - СССР Stomil - Полша Tigar - Югославия. Шкода Трабант, Вартбург Лада ... Фиат 125 Застава За Унгария не знам. Произвеждаха камиони и автобуси. Може би и гуми.
- Днес
-
Баща ми беше купил с връзки Стомил (полски). Москвича стана като Ферари .
-
Продавам 4 броя лети джанти RONAL R46M 17" 5x112 7.0J ET49 76,0 Silver.
BlackSpot публикува тема в Продавам консумативи
Здравейте, пускам за продажба ей тез джантоци, понеже ще качвам левела . Гумите категорично не стават. Има леки забележки. Характеристики: Марка: Ronal Модел: R46M Междуболтово разстояние: 5х112 Широчина: 7.0J Офсет (ET): 49 Централен отвор: 76,0 (Към тях има много добри пластмасови втулки към 57.1. Именно с тях 3г ги карах на моята Октавия) Цена: 400лв За контакт ЛС или 0888О27451 Само за лично предаваме в град София. Поздрави! -
NiD се регистрира във форума
-
Е, сега нямаше да има нищо общо с преди. Щеше да е оборудван с модерни поточни линии и под контрола на сериозни фирми. Така е. Боклуци бяха, но реших да не им правя описание в горния си пост. Да, Пепи. Шкода 100. Помниш. Баща ми на Стотицата слагаше Г. Димитров. Доколкото си спомням нямаше такъв размер 155/ ? /14" на Вида. Правеше регенерат на задните /шарка тип Мишелин /, като Барума си го пазеше за предни. 70 те години. п.п. това, че си написал Вида, няма значение за поста ми. Не е с цел реплика на цитата. А може да сте й сложили и 13-ки джанти вече. . Барумките, с които идваха Шкодите бяха с класи над тях. +1
-
Ми имаше Тигър-ки, от Братска Социалистическа Югославия, която беше достъпна и със интересни неща за пазаруване в средата на 80-те години на миналия век. Завода си стои и до днес във Пирот, в Сърбия, правят позната марка гуми там - Мишелин. А и имаше Кореком у нас преди 1989, от там имахме две Мишелинки, не сръбски, 14 години общо на задния мост на една ВАЗ 21061 и впоследствие на една ВАЗ 2103 изкараха.
-
Николай Георгиев се регистрира във форума
-
Те добре, че го ликвидираха, че единствената по-лоша гума беше ... Георги Димитровката Тогава "Видинката" беше върха, защото нямахме достъп до нищо качествено. Не помня да съм карал видинка с под 150гр. баласт НА ГУМА! От завода си излизаше крива и дори след 250грама баланс пак "биеше волана". И да, за онези времена, държеше в снега. Но си беше технология изостанала с десетилетия, още по онова време. И, сравнена с гумите от същите години, но произведени от "западняците" си беше ... галош! Все пак след "промените" преобух 100S-а (ох, S100-то ) и ... разбрах, че видинката не е гума. Ама да не залитаме в тая посока. Малко по темата. Понеже направих грешката да обуя джимнито с по-широки зимни джапанки (205/70/15 вместо 195/80/15), силно препоръчвам по-тесни гуми за зимата. Следващите, а тези им е последна зима, ще гледам да са 185ци, минимума препоръчан за джантата (6J). На теория джантата позволява и 175, но с тая височина ще стане съвсем нестабилна Накратко - за зимни гонете по-тесни гуми.
- Вчера
-
Гена, ти нали си от старата школа. Завари ли времето, когато нямаше зимни гуми и само Вида Спорт? 120ката къртеше с тях. Матора отзадЕ, няма закъсване. Ей, ликвидираха го този завод във Видин. Като гледам, различни марки се произвеждат в Унгария. Сега можеше и ние да правим маркови гуми. Моят Бриджстоун също е унгарски. Днес го погледнах, ДОТ 2017та. Имат достатъчно грайфер, мекички са и нямат напукване. Отказах се от всесезонни и ще си взема летни, като му дойде времето. Ще ме дразни шарката им през лятото, като си погледна колата с тях. Грубо ми стоят. Приличат ми на зимни, сякаш забравени да се сменят. А и не съм зависим от гумаджийници.
-
Така, има промяна в организацията. Мястото е същото, както и екипа, но Христо вече не е собственик. Сервиза е продаден на момчетата, които работеха/работят там. Сервиза се казва Слик БГ и разбира се приемат всякакви автомобили, но не правят отстъпки за клуба. В Гугъл има телефон на Жоро ако имате ну да от допълнителна информация. Сега работят с удължено работно време до към 18:30-19:00ч, както и Събота и Неделя от 10:00ч.
-
krasi petov се регистрира във форума
-
Викаш докато не направят юбилей, не ги сменяш На Фабията на баща ми купихме Goodyear през 2010г., когато взехме колата. Не бяха чисто нови, бяха на един сезон. Миналата година пак ги беше сложил, но те още от 2017г, не ставаха. Е имаха грайфер, не бяха напукани, но бяха само една идея по-добре от чисто летните. Имах случай да спра на равно в ~15см неутъпкан сняг и после едвам излязох.
-
Srebrinov се регистрира във форума
-
Слагам ги за десети сезон .. ако изкарат и този без забележки , догодина може да си взема пак
-
Смяна на радиатор за парното и промивка на охладителната система е 1600 в момента в Еутотек...
-
Frontmenn се регистрира във форума
- Последната седмица
-
Някой има ли информация за работното време сега, когато започва сезонната офанзива или да звънна на Ицо за по-сигурно?
-
Sasho Hristov се регистрира във форума
-
С такива обух (225/45/17) Реното миналата година - доволно се държат на сухо, на студено, на дъжд и мокро. Пробвах ги и на 20 см. сняг - копаят добре, но има какво да се желае. Не са върховната гума, но за цената си са идеални.
-
J_O_R_O се регистрира във форума
-
Карам с Firehawk 2-ри сезон не съм доволен. Определено клеберът в същия размер се държи по-добре. На служебната ме прекараха с firestone че били по-добре от клебера според опита на гумаджията. На един познат му взех клеберки и три сезона карт и са си доста прилични и сцеплението е по-добро от този firestone. При нас сняг няма, но на влажно и дъжд със сигурност клебер е по-добрият избор.
-
Няма значение какво е времето, прави го когато си поиска.
-
Забелязал ли си влияе ли се от времето, при мен в дъждовно време гаснеше и записваше грешка за датчик колянов вал. Проблема беше в протрити кабели от гофре.
-
Яааааа, имобилайзер! Той какво общо има с мултимедията? Това ми беше другото предположение след датчика на коляновия вал, за който е писал Асен.
-
Аз го определям като "олекване"
-
Това е записала като грешки, но казаха че не било от това. Грешките били, от това че съм си сложил мултимедия...
-
От предходния Kleber Krisalp HP2 имам добри впечатления, текущия HP3, също ми изглежда читав, но нямам личен опит с него. За Firestone Winterhawk 3 имах отрицателно мнение. След първата зима се бяха удървили жестоко, затова ги избягвах, но новия модел Witerhawk 4, мисля че е по-сполучлив. С него също нямам личен опит, но имам колеги с такива и събирам отзиви от тях.
-
Някой от тия добри майстори закачи ли я на диагностика? Не е гаранция, че ще има записана грешка, но пък ако има, няма да има нужда от гадаене. Прилича ми на датчик за положения на колянов вал, той май не записва грешка, така че е по-трудно да бъде набеден, но според симптомите, си мисля за него. При мен няколко пъти (например 2-3 пъти годишно) се е случвало, да върти повече от нормалното при топъл двигател, но пали. Никога не ми е гаснала. Мислех, че също няма да има записана грешка, но миналата седмица пуснах диагностиката и имаше записан датчик за положение на разпределителен вал (G40), или иначе казано датчик на Хол.
-
Unionivkoni9 started following Колата гасне в движение
-
Здравейте, колеги, от около две години съм собственик на Шкода Октавия2 1.9TDI /105к.с/4х4/2006г от около 3 месеца се появи много странен проблем(поне за мен). Както си карам примигва ми чека и подгрева, колата забива муцуна за част от секундата и после си продължава без проблем(така започа). След това започна да гасне както си е в движение, отбивам встрани, въртя на стартера(ток има да те убия, но не иска да запали). Понякога не гасне в движение, а като паркирам някъде и отида да си свърша работа, при качване не иска да запали. Първоначално не ми направи впечатление, но в последствие се загледах в таблото и видях, че при подаване на контакт не съветват "чека" и "подгрева". Като изчакам някакво време, лампичките съветват и колата си пали без проблем, но докато не светнат няма палене, само върти. Лошото е че проблема се появява когато си поиска.... с две думи в момента имам кола с която не смея да тръгна извън града. Ходих при няколко майстори, но никой не знае какво и е(защото като отида при тях, колата реално няма проблем) обяснявам им, питам ги , уж добри майстори по токовете, но никой не може да я оправи. И така вече няколко месеца.... Моля, ако някой се е сблъскват с такова чудо да сподели. Ще му бъда задължен!
-
Карал съм зимни Hankook стария модел 2 без забележки са други които са среден клас и си заслужават Kleber krislap hp 3 firestone winterhawk 4
-
Unionivkoni9 се регистрира във форума
-
Не бързам със заключенията, но си имам едно на ум за шума, макар че както бях споменал, този фактор не ме притеснява. За твърдостта ако си е така ще е добре. Важното е да не стане на камък за 1-2 сезона. Засега толкова. Като ги покарам и събера впечатления ще ги коментирам.