Цялата активност
- Последния час
-
Лесно ще ги продадеш. Да не забравиш, снимки с новите жанти.
-
fifa78 се регистрира във форума
-
Тогава ги сложи и покарай един месец .. джантите са хубави , въпроса е на теб да ти хареса . Честито!
-
rado_707 се регистрира във форума
-
Първо а честит ми нов Ник и то аз вече съм ги спазарил,ако не ми харесат ще си ги продавам аз търсейки други 17ки
-
И аз се чудих за моите 17" -ки , отидох с крик и ключ за гуми , сложих две от едната страна , пуснах я , харесаха ми и ги отнесох .. та и ти може да направиш така.
-
Е това вече е без коментар
- Днес
-
Днес около 12 ч. на бул.България , бързата Октавия с бавния шофьор беше настигната , освирена и задмината от бавна Фабия (ама синя) .. шофьора се оказа и глух
-
Да, позната ми се видя. Мисля, че са заводско вграждане за С2. Но, Октавия не е Супърб. Не е гаранция, че и на Октавия ще стои. Без снимка не мога да дам мнение. Пък, ако ти харесват, вземай! Кво толкова. Не мисля, че ще стоят лошо. Ще имаш и качествени, здрави джанти.
-
То сега джантата е на Супърб 2 и седи много добре
-
Мирко, така е трудно да се прецени. Трябва снимка на целия автомобил с тези джанти. От това, което се вижда, мога да кажа че като дизайн ми харесват.
-
За sauber - тия от общината са решили да те опровергаят , я виж и ва'ща маала колко ремонти ще захващат , че и твърдят , че ще оправят бакиите от предишни некачествени ремонти ЦЪК
-
-
Важното е, че няма да падне от крика.
-
Точно! Рамото му е достатъчно за нормално стягане. Аз си стягам сериозно, но никога с крак на ключа или удължение на рамото. Интересното е, че при развиване, когато сменям гумите, развивам с крак. Самозатягат се. И леви и десни. А левите се въртят на саморазвиване. Даже с тази цел, някои камиони са с обратни резби на левите колела.
-
С фабричния ключ трудно може да завиеш повече от предвидените нютони. Проблем са гумаджиите олигофрени, заради това ги предупреждавам предварително. Аз самият след стягане проверявам с динамометричен.
-
Продавам Octavia 2 Combi, 1.9TDI, 4X4, 6MT
SunShine отговори на SunShine's тема в Продавам автомобил Шкода
Настъпва време за смяна на двигателно масло. Закупено Ravenol VMP 5W30 както маслен и въздушен филтър MANN. Скоро се разходи София-Варна-София като среден разход показа 5.6/100км Вече е обута и с летният комплект гуми. -
Въпроса е къде ще спре.
-
В предишен пост написах, че се подпира задното колело. Причината е, че предният мост е управляем и може да мръднат колелата, да се навие волана към спънатото колело, макар и минимално. Задното колело ми се вижда по-сигурно. Това си е моя теория. До колко е логична, не знам. До сега не съм пробвал с подпиране на предно колело. Нямам и намерение. Още по-добре. Тръгва заедно с колата. Компенсира изместването. .
-
Ако забиете 2 кучки под отсрещно колело на моста, на който е мотора /клинове, камъни, тухли, плочи и др. / според ме не е особено важно колко тона може да вдига крика, който ползувате. Ако не сте блокирали отсрещно колело по такъв начин и терена има наклон, крик крокодил също може да ви подведе. Той е на колела. С един Билщайн със стъпка 5х5 см, паянтов и безподобен боклук на пръв поглед, оборудван на някакво старо Ауди вече 10-тина години вдигам на пролет и на есен 3 коли за смяна на сезонните колела. С блокирането на колело отпред и отзад под гумата обаче никога не съм правил компромис. Вдигане на ръчната спирачка преди това няколко пъти ми е изигравало лоша шега и ако е била вдигната задължително я отпускам. Чупил съм жила на ръчната при увисване на колелото. Ако сте в гората и е валял дъжд под крика трябва да поставите стабилна опора, най-добре парче дебела дъска, в никакъв случай тухла.
-
Аз съм правил на Супърба в Ксенон център. Обекта им, който е зад Маргел на Околовръстното. Прави се на лазерен уред. Аз бях доста доволен. Цената беше под 20 лв. Стана за около десетина минути.
-
Традиционно гости в Пловдив - 26 Април 2025г.
Mishelle отговори на Шкода клуб България's тема в Пловдив
- Вчера
-
Aз ви казах по - горе , вземете си по едно готино оранжево крикче от амазон и сте си ок
-
Крокодилът е стабилен. Стъпва на 4 точки и голяма площ. На Супърба /а може би и на другите Шкоди/ щатния крик, който ползвам, контакта му със земята е два пръста. Да, той е за аварийни ситуации на пътя. И в горния си пост пропуснах да кажа. Когато пусна колата от крика и махам подпирачките на колелото, едната е винаги затисната и я вадя със зор. Това означава, че колата мърда. Даже чувам и скърцането на накладките.
-
Мерси , Ице!
-
Аз си карам с един хидравличен крокодил вече 13 години. Купих си го от Илиенци за голфа защото неграмотни гумаджии/майстори му бяха огънали праговете и падаше от оригиналния крик. После на октавията 10 години, сега го ползвах и Волвото, което гони 1.8 тона. Леко омасляване има, но не изпуска. Лошото е, че ми е леко нисък за волвото. Ще си взема две трупчета за целта.
-
Саше, давам ти сайта само за сверка. Ако там си намериш това, което те интересува, копираш си партидния номер и гледаш колко чини в Еуратек. Тук е линка за справка за цени и наличности за резервни части, в твоя случай. Партидния номер трябва да е слят Примерно от английския сайт го копираш в този ми вид: 4E0 260 749 A Трябва да изглежда така, като го сложиш в полето на сайта на Шкода България 4E0260749A Коригираш го и го мяташ тук: https://service.skoda-auto.bg/information-for-assortment Излиза ти наименованието на частта, цена за брой и дали е налична Ето така: И знаеш колко струва нещото, дето ти трябва, знаеш, че е одобрено от Шкода/оригинално и откъде в София можеш да идеш да си го вземеш. Ако няма наличности на каквото ти трябва, но си му видял цената и си ОК с нея, пак отиваш в някой от трите магазина на Шкода в София, поръчваш си го, до седмица, максимум 10 дни идват нещата. За Октавия 2 са поносими цените на подобни артикули, искрено се надявам и ти го пожелавам да не ти се налага да купуваш части, които не са ОК с бюджета ти.