Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Цялата активност

Този поток се обновява автоматично

  1. Днес
  2. PRR

    Superb 2020 2.0 tsi 280 въпрос

    Като фен на дизела бих ти казал - не си за дизел с тези километри и разстояния. Бързо-бързо ще го вкараш в регенерации и проблемите около тях. За другото колегите са ти писали повече от достатъчно.
  3. joro-120L

    Superb 2020 2.0 tsi 280 въпрос

    Обеща ли да я пази. Да не стане, като горната, че ми стана криво от първата случка. Пиша, щото минах по същия път. Една година търсих С2. В темата ми за колата съм го описал. Накрая си харесах една. Аз бях първият обадил се по обявата. Колата беше в София и нямах възможност веднага да я видя. Уговорих се със собственика за оглед след седмица. Даде дума, че ще я пази и се оказа мъжкар. /През това време и обслужване й направи. Ангренаж на 150к. за негова сметка/. Като се видяхме, каза че са се появили още 8 мераклии след мен. Ако се откажа, не е проблем. Ще се обади на следващия. По списък. Даже един се е появил с повече пари от обявената цена. Удържа си на думата. Та, има хора, като видят човек с парата в ръката, решават бързо и не искат да изпускат момента. До човек си е. А и ако преди това са го мотали разни купувачи... Нека всичко да е наред и да я вземеш. Колата е абсолютно по мой вкус и ако търсех, бих я взел. Даже и джантите са ми от любимите. Единственото е, че не искам черно, 4х4 и комби. Но, при втора ръка цвета остава на заден план.
  4. Pi6ligara

    Superb 2020 2.0 tsi 280 въпрос

    Говорих със човека, ще отида в петък да я видя се разбрахме.
  5. ghost_rider

    Superb 2020 2.0 tsi 280 въпрос

    И тази бързо ще се продаде, дори и да не я вземеш ти. Така си мисля. Хубава е.
  6. joro-120L

    Superb 2020 2.0 tsi 280 въпрос

    Питай собственика какво е сменял. От обявата изглежда е коректен човек, няма смисъл да те лъже. Колата си я купил от Германия за себе си и сигурно я е поддържал правилно. Вярвам и на километража. Масло скорости - на 60 000 км. Ако не го е сменял, трябва да се смени. Иначе, живот и здраве, на 180 000 км.
  7. Pi6ligara

    Superb 2020 2.0 tsi 280 въпрос

    Ако наистина е обслужена на 120 000 а сега е на 134 000 нужно ли е да се правят тези процедури веднага? Изключвам двигателното масло.
  8. sauber

    Superb 2020 2.0 tsi 280 въпрос

    Колата с тия екстри, на тоя пробег, за тия пари е топ. Единствено дигитално табло няма. Нещо, което можеш да натупаш и в последствие. Има кой да го направи Ако ти е важно де. Претенции не знам дали имаш, но с това каране не си за дизел. Ще му пръснеш задника, а леката икономия в разхода ще отиде за драми по периферните му системи (ДПФ, Ад блу, дюзи и прочие). Та и горница... На тази от обявата, ако всичко е както пише, имаш обслужване: Масло с филтри - 240 лв. - Аз карам с Мотул 5W30, нямам оплаквания. Гони се спецификация на VAG 504/507 Спирачна течност - 30 лв. - ДО4, препоръчвам ти Мотул ако ще караш нормално. Ако ще даваш газ и ще спираш здраво - ATE high performance. Със значително по-висока точка на кипене е. Спирачната течност се сменя на 2г. Обслужване на заден диф и предна раздатка - 220 лв. - задължително с ОЕМ масло Обслужване на Халдекс (ЗАДЪЛЖИТЕЛНО СВАЛЯНЕ НА ПОМПА И МИЕНЕ НА ЦЕДКА) - 130 лв. - задължително ОЕМ масло. Желателно е да се обслужва на 30 000 км. Ако замине помпата, оригинална е към 1100 лв. Обслужването е 15 мин. работа. Обслужване на кутия - 650 лв. - Задължително ОЕМ масло и подмяна по сервизна процедура. Никакви машини за точене, никакво принудително пълнене. DSG се обслжва само гравитачно. Филтъра при DQ250 е сравнително лесно достъпен, смяната му е към 15 мин. работа (намира се под стойката на акумулатора). Горе са груби цени, за ОЕМ консумативи. Труда отделно. Но реално няма какво друга да й правиш на тия км.
  9. zloQQ

    Superb 2020 2.0 tsi 280 въпрос

    На снимки изглежда много добре! И наистина е "заредена" с почти всички глезотии... Общо взето - топ избор. Като порасна - бих си купил такава със сигурност! Чакам да се похвалиш!
  10. joro-120L

    Superb 2020 2.0 tsi 280 въпрос

    Мярна ми се обява, където колата не беше 4х4, затова питам. Иначе последната обява е Топ на топа. И като мотор, и като оборудване. С този режим на каране, по-добре бензинов двг. Успех!
  11. Pi6ligara

    Superb 2020 2.0 tsi 280 въпрос

    4х4 ми трябва задължително, принципно нямам претенции дали ще е дизел или бензин, минавам около 10000км годишно, но ежедневното ми пътуване е на кратки разтояния, 15км извън градско и 5,6 градско. Нямам желание да се занимавам с регенерации, да ми казва колата Не ме гаси, правя регенерация и т.н. Бюджета си е 35000лв писах на човека във вайбър и каза, че е склонен да намали.
  12. joro-120L

    Superb 2020 2.0 tsi 280 въпрос

    Здравей, Бюджета върви към 40к. Няма лошо, щом колата си заслужава. За мен, цената е критерий. Хубавите Супърби не са евтини. Последната обява е най-доброто до момента. Добре е да си изясниш дизел или бензин, комби, седан и дали имаш нужда от 4х4. Иначе мъкнеш едни допълнителни железа, вероятност за повече дефекти и допълнително обслужване. Така можеш да се свиеш до по-конкретно търсене. Аз не карам много и дизел реално не ми трябва. Взех дизел, защото бензиновите мотори от поколението на Супърб 2 са проблемни.
  13. Pi6ligara

    Superb 2020 2.0 tsi 280 въпрос

    Ето една, която изглежда доста добре. Някой ако я знае или я е гледал да каже. https://www.mobile.bg/obiava-11759163232257899-skoda-superb-2-0-tsi-280-l-k-4x4-6dsg
  14. PRR

    Formula 1 - 2025

    Вие завивайте, аз знам по-пряк път
  15. sauber

    Superb 2020 2.0 tsi 280 въпрос

    Подкрепям те във вижданията ти. По-горе видях, че си пускал коли от търговци, които не са регистрирани. Аз лично не бих взел такава. Оптималният вариант си е от човек. В рамките на 2-3 минути като видиш колата, веднага можеш да прецениш дали човека е марда или нормално експлоатиращ. После един бърз оглед преди покупка съчетан с диагностика и си на 99% "застрахован" Аз моята я взех без преглед и диагностика, просто защото видях, че човека си е читав. Направил съм й вече към 12 000 км., както и бая обслужвания. Не съм видял да е изтекло нещо неприятно от кутия, дифове, Халдекс, мотор.
  16. Pi6ligara

    Superb 2020 2.0 tsi 280 въпрос

    Увеличих малко бюджета, вече е 35000лв но за момента излизат само коли, в които трябва да се вкарват още пари за да ги подкараш, а аз по скоро търся нещо от човек, да е поддържано. Но пък от друга страна не бързам, за сега си карам црв-то, все ще излезе нещо по нататък.
  17. sauber

    Superb 2020 2.0 tsi 280 въпрос

    Здрасти! Чисто като жокер, следи и за Пасат с този мотор. Цените са идентични с тези на Супърб спрямо година/пробег/оборудване. Излишно е да казвам, че Пасат-а до някъде е малко повече автомобил. Минуса е, че няма такова пространство на задните седалки. Плюса е, че е с доста по-качествен интериор и като цяло по-добре обезшумен. Ако е попаднеш на екземпляр с акустични стъкла, вътре е направо плашещо тихо Колкото до мотора, които търсих близо година (и накрая просто ми изпадна на Пасат, инак гледах Супърб като цяло), давам късо резюме: Плюсове: - Върви зловещо и във фабричната си конфигурация. При мен е почерпен със софтуер (около 1200 лв), който води до около 330 к.с. и близо до 500nm. Пиша "около" и "близо", защото колата не е мерена. Става много прилична бегачка и смело пердаши BMWта 340, 540 и т.н. С летните гуми на 25C външна температура даде 4.4 сек от 0-100 Всичко това ти го пиша за да си наясно, че мотора макар 2 литра е много стабилна бегачка, особено ако решиш да го натопорчиш. - Като цяло е здрав и безпроблемен, трета генерация TSI е EA888. Няма нищо общо с ненадежността на предишните две генерации. - Обслужването му дори с ОЕМ части е на много справедливи цени. - Тук е малко so so дали е в плюсовете, въпрос на разбиране е, но разхода му в София е 14.5-15/100. Извънграда с нормално каране - 7.5-8/100. С ненормално като моето, не съм видял повече от 12/100 извън. Но този разход е при изключително сериозни скорости. Минуси: - Както 99% от модерните двигатели, гори масло. Около 300гр. на 1000 км., поне при мен (колата е на 185 000). За мен това не е драма. За самите VW също. Всеизвестно е, че за тях всичко до 1L на 1000 км. е в норма и не следва да буди притеснения - Водните помпа на тази генерация е изначало скапана. Много често протичат от корпуса си. Процедурата е: - Смяна на водна помпа (и някои от периферните й чарколяци) - около 1500 лв. с OEM части - Нов антифриз - G12 EVO (заради долната точка) - около 150 лв. - Подмяна на разширителен съд. Казанчетата са с едни силикатни торбички, които имат потенциал да се късат и правят мизерии - около 80 лв. с OEM части При Пасат е окомплектован с шест степенно DSG, Което е DQ250. Може би най-здравото и безпроблемно DSG. Мотора е с верига и генерално подмяната й не е точно евтина, но "по книга" интервал за смяната й няма. Указанията са на 210 000 км. да започне да й се прави мониторинг. Което означава да се проверява разтварянето на обтегача през специфичната за това ревизионна дупка. Веригата ако е карана с читаво масло и е обслужвана на адекватни интервали, според мен и до 350К няма да има проблем. Ако има нещо конкретно, ще се радвам да ти отговоря, стига да мога! Поздрави и успех с избора!
  18. joro-120L

    Смях в залата :-)

  19. Вчера
  20. Pi6ligara

    Superb 2020 2.0 tsi 280 въпрос

    Да, благодаря. Точно така и ще направя. Ето две межу които се колебая, защото честно казано все още не знам дали съм за бензин или за дизел. https://www.mobile.bg/obiava-11761465283614221-skoda-superb-2-0tsi-4h4-sport-line-full https://www.mobile.bg/obiava-11759756174956673-skoda-superb-2-0-tdi-led-keyless-pamet-podgrev
  21. maxrpm

    Ежедневни приказки !

    Откачи кабелите от алтернатора и виж пак дали свети, ако не , значи някой диод си е заминал , ако да таблото си е заминало. Аз бих огледал четките и колектора .
  22. skodafen

    Ежедневни приказки !

    Днес след запалване остана да ми свети лампата за акумулатора ,върнах се взех мултицет зарежда нормално 14.40V без консуматори с фарове и вентилатор на парното 14.20V лампата свети но някак по-слабо от нормалното някой сблъсквал ли се с нещо подобно
  23. zloQQ

    Superb 2020 2.0 tsi 280 въпрос

    Нищо де, не е била твоята просто. Ако видиш други подходящи обяви - пускай ги тук. Може някой да е гледал колата преди теб и да има инфо.
  24. joro-120L

    Загуба на Антифриз

    Щом са два, може. Изобщо не съм му обърнал внимание. Видях снимка на казанчето. Втория е високо, може би е за обезвъздушаването, защото идва от горния казан на радиатора. Не можах да намеря схема с пояснения, за да му разбера предназначението. Както и да е. Но не става такава "буря" в казанчето, както я описваш. Можеш да провериш, като при работещ двигател отвориш капачката.
  25. ghost_rider

    Проблем с парктроник

    Аз го разбирам, като сензор, заден десен, среден (вътрешен, не краен), е проблемният. Възможно е и лош контакт да има, но силно се съмнявам. Просто му е дошло времето, особено щом се влияе от топло/студено и ту работи, ту не, значи си заминава.
  26. spensa184

    Проблем с парктроник

    Здравейте колеги. От 10- ина дни имам проблем с парктроника.Сутрин не работи почва да пищи за 5-6 секунди и после никакъв звук.Като я напече слънцето се оправя. Някой имал ле е такъв проблем и как го е решил. това е грешката която ми показва
  27. ghost_rider

    Загуба на Антифриз

    Не съм съгласен. Погледни на Супърба например, имаш 2 маркуча, които влизат/излизат от разширителния съд. Да не е пряко трасе,а отклонение което минава през съда и дебита е малък. Освен това автомобилите са клатят, минават през всякакви препятствия и течността се клати и олива целия съд отвътре.
  1. Зареди още активност
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.