Jump to content

skoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Цялата активност

Този поток се обновява автоматично

  1. Последния час
  2. The Best Forman

    Фаворит любимец

    ЕТО една страничка за прословутия екотроник. И ЕДНА по-пълна страничка със спецификации.
  3. PRR

    Formula 1 - 2025

    Палячо рулс в действие Пълна трагедия и гордо крачене в посока да подарят поредната титла за лекето. И, като стана дума за него - браво, кара си чисто и си спечели чисто. Браво и на Ръсел, поне опита. Магари ... айде да не си разваляме настроението Интересно беше между опашкарите, ама ... Ще видимЕ утре. Ако палячо рулс не се променят можем да му честитим на лекето. Не е истина колко са тъпи в Мкларън
  4. Днес
  5. PRR

    Ти ли беше :)

    Саше, това СА дневни светлини. "Халогените" се пускат отделно и са доста по-силни, но в същия фар. Та - споко, така си е от малка
  6. krasipask

    Фаворит любимец

    Затова бях решил, че всички модели нямат-от серията Фаворит!
  7. The Best Forman

    Фаворит любимец

    Няма и да видиш .. при Фаворит няма пластмасови кори .. на ранните модели няма даже мокет по бомбетата.
  8. krasipask

    Фаворит любимец

    При Фаворит /Форман има разновидности на емблемки на 5-тата врата и затова ми стана интересно с това "е" в края. Такава модификация при нас най-вероятно не се е внасяла. Аз Фаворит с осветление в багажника не съм виждал. Моделите GLX също незнам дали имат! Форман-и не съм гледал до момента:(, но плафончето ми харесва много и ще си го монтирам.
  9. Благодаря Колега !
  10. Няма да имам никакъв проблем.
  11. The Best Forman

    Фаворит любимец

    Тъй като моя Форман е модификация LS , знам че е Lux Sport .. Е -то го слагат на една ранна (според мен) модификация - карбуратор с компютър. Плафонче заедно с един счупен кафяв капак имам и аз .. това е част от окомплектовката на багажника на Форман.
  12. Здравейте колеги! Като новак да попитам - в момента купувам Škoda Karoq Edition 130 1,5 TSI 7DSG която е с джанта 6J/ET43 и гуми 215/60/16 гуми . Искам да си купя още едни джанти, които са 6,5J/ET46 и същият размер гуми, ще има ли проблем ? Благодаря за отговорите предварително.
  13. maxrpm

    Фаворит любимец

    L= lux S= super e = England
  14. Вчера
  15. Penata

    Тресене трептене при движение

    И аз съм имал от опит на 6степенна механична на октавия 2 и на пассат с дсг 6 при втория едвам доловимо се чуваше лекичко причукване на P oбаче при ускорение стабилно тресеше и то не всеки път. Явно си се "намиста". Един път натискаш изрежда си предавките едвам доловима вибрация, а другия път тресе и вибрира осезаемо. Смяна с нов оригинален само. При механичната метално чукане си имаше стабилно, но почти без вибрации. Сервизната история няма значение. Познат си купи Hyundai Tucson с пълна сервизна история на 235 хил км сменен съидинител на 90 и 200 хил в оторизиран сервиз и сега пак тресе 7степенна кутия с двойни съидинители.
  16. joro-120L

    Фаворит любимец

    Не ни остава нищо друго, освен да очакваме властелинът на Фаворитите и фаворит на Форманите @The Best Forman да си каже тежката дума.
  17. joro-120L

    Тресене трептене при движение

    Ами, ако е маховик, първо започва да трака на празен ход, при студен старт. Така може да изкара и 50к км. Чува се на Р, ако си извън колата. При ръчна кутия, на свободна и пуснат съединител. Може и да вибрира, но това е следващо ниво. Преди разпад. Вътре всичко е мармалад и губи баланс. Сигурно има изключения, но при мен така се случи. Не е на Супърба.
  18. lakrizz11

    Тресене трептене при движение

    Колата е с пълна сервизна история 215000 и имам разбивки какво е правено, общо взето масла филтри, масло на кутия и халдекс…така, че може и да му е долшло времето
  19. lakrizz11

    Тресене трептене при движение

    На D и спирачка има една идея малко повече вибрация отколкото на N, но чак да тресе не…маховик маховик дано да го хванат ще пиша задължително
  20. krasipask

    Фаворит любимец

    Ами и аз не намирам нищо конкретно! Моят е 58к.с. .Ще погледна пак. Интересното е че има модели 135L и 135LS, но има и с въпросното "е"-съответно 135Lе /135LSe.Оттам ми тръгна интереса. Нещата клонят към Ecotronic.
  21. Penata

    Тресене трептене при движение

    Чакаме обратна връзка какво ще се окаже след преглед от "сервизни специалисти". Дано не е маховик
  22. Izolini

    Тресене трептене при движение

    И на мен това ми е идеята, но тресе и на място при работещ двигател и позиция на лоста на D.
  23. maxrpm

    Ти ли беше :)

    Да , имах работа малко до гаража да отида. Но беше много яко и двамата караме с средна скорост 5км/ч и по - едно време гледам Джимнито изчезна . Викам си - ееей минах, го минах го. След 5 мин , гледам PRR отворил прозореца и ми вика "здрасти" . Лявата лента ме догони. Как караш на халогени и не те спират ... Искам и аз така , да им обяснявам че са дневни светлини .
  24. joro-120L

    Фаворит любимец

    Моля. Няма проблем с шегичката. Добре е да се знае какво означават цифрите. На някой може да му е интересно. Нищо съществено не мога да намеря. Разбрах само, че е с най-слабия мотор - 54 к.с. Фаворит 135 имат и 56 и 58 к.с. Не е толкоз дефицитен. Има и тема във форума. Тук има разни данни. Ако си запознат в детайли, евентуално да откриеш някакви разлики. Таблицата по-долу е интересна. Във втора графа, трети ред, има термин в червено Ecotronic. Може Е-то да идва от там. https://en.wikipedia.org/wiki/Škoda_Favorit
  25. PRR

    Ти ли беше :)

    Днес Сашко така лежерно го раздаваше с РС-ката, че чак ми стана неудобно да му свирна ... два пъти Ама друго си е да си полафиш в задръстването
  26. krasipask

    Фаворит любимец

    Да работен обем. Затова сложих усмивки, като шегичка. Все пак Фаворит 135коня ще е спортен хечбек! :)Извинявам се ако съм те подвел с написаното! Благодаря ти за подробната информация! Това ми е интересно! При нас моделите, които са внасяни като комплектовка са от серии 135L/136L/LX/GLX. Ще го разучим този 135LSe.
  27. joro-120L

    Фаворит любимец

    Има такава 120 LE, което е Economice. Много рядка птица ще да е. Произвеждана е само 82-83та г. на този фейслифт. Škoda 120 LE (1982-1983) Характерното е, че за икономия е с диференциал 3.9. Предавките стават "по-дълги". Стандартен за 120 е 4.22. С 3.9 са 130/135/136. "Е" има и друго значение. Употребява се за автомобилите за Великобритания. 120 LSE (1979–1987) - Същият като 120 LS плюс винилов покрив, люк на покрива, тонирани стъкла и стерео радио/касетофон. 130 LSE (1985–1988) - Разработена на базата на 130 L със спецификация 120 LSE. /от Уикипедия/ За Фаворит сигурно ще е нещо подобно. Не икономично, а по-специално изпълнение. Не. Работен обем на мотора е. 105 - 1046 см3, 120 - 1174 см3, 130/135/136 - 1289 см3
  28. Penata

    Тресене трептене при движение

    Маховика на Dsg-то като започне да се предава започва да се усеща при плавно каране с 1200-1500 оборота на колкото си стои на D или Eco режим (ако има) на 4-та или 5-та и като я намачкаш да доускорява си претриса. Това ми е идеята
  1. Зареди още активност
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.