Цялата активност
- Последния час
-
Адаптивния темпомат се "закача" за предната кола и я следва. Това чудо гледа знаците, има си друго име. Удоволствието от шофирането отива в боклука! И не заради асистентите, а заради малоумните ограничения на скоростта и следенето точно на тези места. От тази гледна точка такива асистенти са жизнено необходими, защото ако ги няма аз лично ще се изръсвам поне със 100 кинта на всяко пътуване!
- Днес
-
Пффф, топ тупалка! Изглежда като чисто нова! Ще се радвам да я засела по улиците на Варна когато съм там
-
От толкова удобства, къде отива удоволствието от шофирането? Е може би за новоизлюпените шофьори е голям кеф, защото голяма част от тях изпитват сериозни затруднения ако автомобила има повече от 2 педала, но и такъв да е, пак трудно се оправят сами. От много люде, дето не им се отдава, съм чувал, "е, ама ако е автоматик, ще е по-лесно" и тем подобни глупости. Да, ще е лесно, но за този който може. Този който не може, автоматика не му решава проблема. Такива хора съм срещал, дето волана не знаят на къде да завъртят, така че тях автоматика няма да ги спаси, те просто не са годни за тая работа. И способните ще стават все по-малко.
-
Ице, непознати са ми съвременните екстри, асистенти и техните функции. Та, може и да бъркам. Това, което казваш, не е ли адаптивен темпомат? Май и Скалата им го имаше. Ставаше въпрос за разпознаване на знаци. "Вижда" знак 80, намалява/ускорява и поддържа тази скорост.
-
Всъщност, след като свикнеш с това, че колата ускорява и спира без твое участие, е много удобно. За Булгаристан не става де, защото държи много голяма дистанция до предната кола, в която винаги се гмурва някой и твоята набива спирачки за да направи отново дистанция.
-
Знам .. преди години мой приятел (телевизионен техник) си свърза автокасетофон на алеята пред къщата и отнесе глоба от 400 франка
-
Аз съм с Winter Contact 870P. Предвид условията в които ги ползвам, по-конкретно фокус към пресен сняг/киша и не толко магистрално поведение, гумата покрива очакванията ми. Не съм имал драма с катерене и/или спиране, в завоите се държи прилично, "хлъзгането" е доста прилично контролируемо. Гумата е сравнително мека и шума не е сериозен проблем, въпреки сравнително "грубия" грайфер. На мокро съм карал, но не и в по-дълбока вода и нямам преки наблюдения относно потенциалния им аквапланик. Характеристики като разход и коморт за зимна гума, особено сравнително високопрофилна, като моята (215/55/17), са просто плямпане Ако се сещаш нещо по-конкретно - на линия съм да споделям.
-
В лека дилема съм за зимата. Winter Contact 870P или Winter Contact 860S. Гумите са идентични като цена, както и повечето им характеристики - шум, водно поведение и т.н. 870P е с по-добър рейтинг за гориво, което автоматично означава, че държи по-малко. Обаче пък е по-нов модел. А 860S е с типа шарка, който харесвам - по-воден и по-подходящ за студен и мокър асвалт. По-скоро клоня към тях. Някой да изсипе 2ст. по темата?
-
По-скоро може да й избършат обектива с памучно парцалче. Да снима по-хубаво. Знаеш ли какви са доносници там. Или иначе казано, Гражданско общество.
-
Там явно не се продава свободно черен спрей
-
А тази камера е поставена тези дни в центъра на тяхното село. На главен път. Няма пътека, има пешеходен подлез. Високата сграда е училището. Срещу него е жп гарата. Разхожда се с малкия там и гледа колко пъти ще светне.
-
До 68-мо училище в кв. Дружба-2. bcf11f3ee0c4bd4f4d0b4f0443a6476b.mp4
-
Да, и ако случайно са пропуснали да сложат знак, отменящ ограничението, ще си откара цял ден с 60. А, иначе кара, спазва всичко, старае се, но чат пат се залисва. Ще има кой да я контролира, по нейните думи. На това място минава по хиляда пъти и все по един и същ начин. И сега са сложили камера там, и така.
-
Малко извън темата, но ето на това му се вика да си просто пътник в собствения си автомобил, макар да си на мястото зад волана.
-
Хаджар кара впечатляващо и определено ми е интересно, как би се представил в по-добрата кола. Относно характерите - имам сериозни основания да вярвам, че поне в началото, тима ще го завре в ъгъла. Лекето диктува правилата в момента и, най-вероятно, спекулирам, си има клалуза за първи и втори пилот в договора. Но, в по-дългосрочен план, историята много добре познава резултата от това, а именно, че изпускат шанса да спечелят 100% от състезанията в рамките на една година Между другото - точко както и оранжевите в момента - нека се борят и ... лимонадите печелят.
- Вчера
-
The Verve - Bitter Sweet Symphony_1_1.mp4
-
Аз имам едно друго питане към @PRR Споделете ако обича ТЕ мнение за слуха, че Хаджар ще замести Тсуньо от 2026. Как вижда ТЕ бъдещия отбор на лимонадите. Питам те Пепи, щото Хаджар е също порядъчно агресивен. А у физиката два плюса не се обичат. Моят приятел все още е на мнение, че това са слухове, но ми е интересна другата гледна точка на ветеран във фенството на Ф1. Естествено предварително благодаря
-
Забравих да поясня... Капачката от горе е на семеиство 100. Много древна доколкото успях да разбера от Древните по коли около мен.. Та тази капачка е хром-никел, стандартно за ерата си (пак казвам това е от древните) а базата-основата не е фолио, не е и боя а действителни панели алуминий / хай-грейд... Докопан от гнездо на подсветка на дисплей за лаптоп. Голем зор ми беше одавна съм формонал метал на студено. Все пак това е залепено по 3 различни начина (търговска тайна) за пластмасова синя капачка каквато всички така добре познаваме от ВАГ групата от десетилетия.
-
Здравейте и от мен, за сефте... По принцип не ми е тука мястото и обикновено не снимам и не се брагвам с проекти... Малки и големи те са милиони. Но току що излезна прототипа на мк.1 от производствения цех и реших какво пък, хайде ще го покожем какво пък. Предполагам ще се сетите тази капачка за къде е. Аааа да и надписите са на Чешки, не Немски, не Английски.
-
stensyto changed their profile photo
-
Може, Ице. И по-горе написах нещо подобно. Но, това е О3. Сравнително нов автомобил. Толкова бързо ли да се разбие. А и не съм чел, или никой не е казвал за такъв проблем при тези автомобили. Говоря, като цяло за привода на скоростите. Ако всичко е наред, остава човешкият фактор.
-
Ще я плати в срок! Ще отърве пандиза. Ще плаща за своята разсеяност. И много добре знае, че има стриктен контрол на движението. Относно размера на глобата, 960 франка са си цифра там. Като се има предвид, че нашите цени в магазина вече са като техните. Напр. един кг. добро швейцарско сирене е 15-20 франка. Шоколад 100 гр. 2 фр. Радва се, или разчита, че новата кола/която не е пристигнала още/, щяла да разпознава знаци и сама да спазва ограниченията.
-
Може и избирача да е разбит - преди години имах Форд Ескорт IV генерация, на който задна беше до първа, като лоста се натискаше на долу на ляво и напред. Но леглото беше толкова разбито, че дали ще влезе първа или задна беше основно въпрос на късмет.