Цялата активност
- Последния час
-
Жоре , специално при тез новите коли не е само до задкормилно устройство .. преди Фабията съм има поне пет коли , на Фаворита навъртях близо 40 000 км с боксуващ съединител и не съм го палил. На тъпата Фабия с още по-малоумни асистенции го паля по желание ... малко да превърти и мирише на ужасТ. Тъпите помощници са причината да ми гасне въпреки , че ЗиЛ в казармата не ми е гаснал. Най-смешното беше в Австрия някъде из Алпите , на един баир ми изгасна три пъти преди да се усетя и да изключа тъпите асистенти .. и пак замириса на феродо.
- Днес
-
Deyan169 се регистрира във форума
-
+1 Въпросът е кое кара да замирише нов съединител. Горе долу е като спирачките. При системна такава употреба няма да се строши, но му се скъсява живота. На феродовия диск. Затова едни сменят на 100, други на 200к. км. Даже в повечето случаи се раздрънква демпфера, а феродовия държи.
-
Съединителите са издържливи и еднократно издевателство няма да ги строши. Бях свидетел как едно задкормилно устойство тръгва с много газ на трета. Освен миризма имаше и пушек, но съединителят оцеля. А, и всичко това стана на моята кола. А по темата - възможно ли е някаква предпазна пластмаса под купето да е провиснала върху изпускателните тръби?
-
Разбира се, Гена. И на 0 км. да е. Може да го запали задкормилното у-во. Много си държал на полусъединител, в комбинация с по-високи обороти.
-
Само да споделя - на Фабия 3 на 900 км. усетих миризмата на феродо от два нищо и никакви старта на светофар .. усещал съм я и след потегляне на рампа или голям наклон , а вече 80 000 км. още е жив съединителя.
-
simeongenov се регистрира във форума
-
Проверете дали не се е намотал някой найлон или нещо друго на изпускателната система.
- Вчера
-
Добри си изглежда колицата, само да е друг цвят, ще изглежда по-добре.
-
Всички от 1во до 10то място караха без грешки, като първите шестима - Макса, Ръсел, Сайнц, Кими, Лоусън и Тсуньо се представиха най-добре. За съжаление и на Пиастри, и на Алекс Албон не им беше уикенда. А Мерцедес са вече пред Ферари и няма да се учудя ако и лимонадите ги задминат. Диемските коментатори са си ясни, но коментарът на Хамилтън за Юки и Лоусън 'Mate, these guys are fast' би трябвало да се вземе под внимание от Ферари и в един момент да се фанат у рЪце. Тва в случай, че искат да си върнат позицията в класирането де.
-
За първи път от повече от 15 год. имах възможност да гледам директно състезанието .. ами най-зле похарчения интернет трафик .. и аз заспах , кучето също и още две котки .. добре , че си правех някакви мръвки , та отвреме наврвме ме будеше алармата да ги връткам. Много ме е яд , че не заваля на 20 та минута.
-
Щом си запознат как протича регенерацията при бензина, ок. Освен да говорим от какво може да не е. Загряването на радиатора не може да стопи пластмаса. Ниски са градусите. Ако е опряна на изпускателния колектор, да.
-
Вентилаторите не обдухват постоянно. Не е регенерация
-
Не мога да твърдя това. Нищо не мога да твърдя. Както каза адаша и бензините имат нещо такова, но защо ще го усети след 14к км. Така зададен въпроса е за хора с ясновидски способности.
-
Не само се сещам, а се съгласих, че не е регенерация в този случай.
-
Ти си с дизел. Щом усещаш миризмата на Камика през монитора на компа, добре. Нали се сещаш, че имам tdi и нищо ново не ми казваш.
-
PRR started following Проблем с ABS Trash control
-
А в какво точно се изразява проблема?
-
Аз! Беше чисто нова, влачих се като народна песен от Момчиловци до другия край на Смолян и обратно до Соколовци, след което по баира я настъпих колкото може, че и малко отгоре. Като стигнах на върха зад нея смърдеше на изгорели пилешки пера и не можеше да доближиш предния капак и ауспуха. DPF беше регенерирал. Но Бай Жоро вече попита в тази насока.
-
Знам, че няма бакелитови букси в колата. Но по къщите има. Добре е някаква насока за типа миризма и колегата дава пример. Нормално е да няма никаква миризма, особено пък остра. Затова допускам всичко. Може колело да задържа. С ясното съзнание съм, че е чисто нова кола. Кой досега е казал, че колата му смърди на изгоряло?
-
възможно е, благодаря ви
-
Аз ти разбирам мисълта, но не вярвам на 14к да е метнала съединителя. И бакелитови букси няма. Дали някоя пластмаса не опира в корпуса на радиатора и когато скоростта е ниска и не се обдухва да се топи и да мирише?
-
Ако контакта е бакелитов, миризмата е като на феродо. Ако е пластмасов е на изгорял найлон.
-
не е феродо, по скоро като изорял контакт
-
Може ли да разпознаете миризмата? Да не би да е на феродо?
-
с какъв антифриз се долива камика
-
Тракшън...може би? Закачаш колата на диагностика, виждаш в кой датчик е проблема, сменяш го. И, воала...
-
Благодаря ви , вентилатори при тази висока температура въобще не включват и второ сега забелязах след 2 часа престой дигна 90 градуса за 50-60 секунди