Цялата активност
- Последния час
-
+1 Въпросът е кое кара да замирише нов съединител. При системна такава употреба няма да се строши, но му се скъсява живота. На феродовия диск. Затова едни сменят на 100, други на 200к. км.
-
Съединителите са издържливи и еднократно издевателство няма да ги строши. Бях свидетел как едно задкормилно устойство тръгва с много газ на трета. Освен миризма имаше и пушек, но съединителят оцеля. А, и всичко това стана на моята кола. А по темата - възможно ли е някаква предпазна пластмаса под купето да е провиснала върху изпускателните тръби?
- Днес
-
Разбира се, Гена. И на 0 км. да е. Може да го запали задкормилното у-во. Много си държал на полусъединител, в комбинация с по-високи обороти.
-
Само да споделя - на Фабия 3 на 900 км. усетих миризмата на феродо от два нищо и никакви старта на светофар .. усещал съм я и след потегляне на рампа или голям наклон , а вече 80 000 км. още е жив съединителя.
-
simeongenov се регистрира във форума
-
Проверете дали не се е намотал някой найлон или нещо друго на изпускателната система.
- Вчера
-
Добри си изглежда колицата, само да е друг цвят, ще изглежда по-добре.
-
Всички от 1во до 10то място караха без грешки, като първите шестима - Макса, Ръсел, Сайнц, Кими, Лоусън и Тсуньо се представиха най-добре. За съжаление и на Пиастри, и на Алекс Албон не им беше уикенда. А Мерцедес са вече пред Ферари и няма да се учудя ако и лимонадите ги задминат. Диемските коментатори са си ясни, но коментарът на Хамилтън за Юки и Лоусън 'Mate, these guys are fast' би трябвало да се вземе под внимание от Ферари и в един момент да се фанат у рЪце. Тва в случай, че искат да си върнат позицията в класирането де.
-
За първи път от повече от 15 год. имах възможност да гледам директно състезанието .. ами най-зле похарчения интернет трафик .. и аз заспах , кучето също и още две котки .. добре , че си правех някакви мръвки , та отвреме наврвме ме будеше алармата да ги връткам. Много ме е яд , че не заваля на 20 та минута.
-
Щом си запознат как протича регенерацията при бензина, ок. Освен да говорим от какво може да не е. Загряването на радиатора не може да стопи пластмаса. Ниски са градусите. Ако е опряна на изпускателния колектор, да.
-
Вентилаторите не обдухват постоянно. Не е регенерация
-
Не мога да твърдя това. Нищо не мога да твърдя. Както каза адаша и бензините имат нещо такова, но защо ще го усети след 14к км. Така зададен въпроса е за хора с ясновидски способности.
-
Не само се сещам, а се съгласих, че не е регенерация в този случай.
-
Ти си с дизел. Щом усещаш миризмата на Камика през монитора на компа, добре. Нали се сещаш, че имам tdi и нищо ново не ми казваш.
-
PRR started following Проблем с ABS Trash control
-
А в какво точно се изразява проблема?
-
Аз! Беше чисто нова, влачих се като народна песен от Момчиловци до другия край на Смолян и обратно до Соколовци, след което по баира я настъпих колкото може, че и малко отгоре. Като стигнах на върха зад нея смърдеше на изгорели пилешки пера и не можеше да доближиш предния капак и ауспуха. DPF беше регенерирал. Но Бай Жоро вече попита в тази насока.
-
Знам, че няма бакелитови букси в колата. Но по къщите има. Добре е някаква насока за типа миризма и колегата дава пример. Нормално е да няма никаква миризма, особено пък остра. Затова допускам всичко. Може колело да задържа. С ясното съзнание съм, че е чисто нова кола. Кой досега е казал, че колата му смърди на изгоряло?
-
възможно е, благодаря ви
-
Аз ти разбирам мисълта, но не вярвам на 14к да е метнала съединителя. И бакелитови букси няма. Дали някоя пластмаса не опира в корпуса на радиатора и когато скоростта е ниска и не се обдухва да се топи и да мирише?
-
Ако контакта е бакелитов, миризмата е като на феродо. Ако е пластмасов е на изгорял найлон.
-
не е феродо, по скоро като изорял контакт
-
Може ли да разпознаете миризмата? Да не би да е на феродо?
-
с какъв антифриз се долива камика
-
Тракшън...може би? Закачаш колата на диагностика, виждаш в кой датчик е проблема, сменяш го. И, воала...
-
Благодаря ви , вентилатори при тази висока температура въобще не включват и второ сега забелязах след 2 часа престой дигна 90 градуса за 50-60 секунди