Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Цялата активност

Този поток се обновява автоматично

  1. Последния час
  2. Izolini

    Дали да си взема VRS ka?

    Ясно, че това си го чул по линията ЕЖК (Една Жена Каза) и си ги приел за аксиома. Ама хич не е тъй. Моите ледове, евтинджоси с вентилатори от Али Експрес, са слагани лятото на 2017. Дългите още си работят перфектно, късите ги смених един миналата година, другия тази. Междувременно колата мина 140 000 километра. Да ти кажа ли ти коя година от сега нататък ще ги навъртиш?
  3. Mirrko

    Дали да си взема VRS ka?

    Махни знамената и виж другото
  4. maxrpm

    Дали да си взема VRS ka?

    Няма лошо да се чувстваш горд от това че си Българин.
  5. maxrpm

    Дали да си взема VRS ka?

    Te и при мен чух че са така. Дай ми документ от Еуратек че са така заводски, да си го нося с мен и ей сега ги активирам за 2 секунди.
  6. Mirrko

    Дали да си взема VRS ka?

    Щом казваш,че изглеждам като добър човек
  7. ghost_rider

    Дали да си взема VRS ka?

    Доста си изостанал с разбиранията. Задните затъмнени стъкла са точно никакъв проблем. Виж ако си затъмниш предните странични и челното стъкло, тогава може да се притесняваш. Всяка втора кола да не кажа и повече са с фабрично тонирани стъкла, така че това изобщо не е белег, по който да избират коя кола да проверят милиционерите. А за фаровете, не са просто крушка и баласт. Гориш си рефлекторите, ако караш по цял ден на къси. Ключа също гори. За Американския стил аз лично съм против, куките също не им се кефят май, така че подкрепям махането му, но автоматичните дневни са си направо задължителни, дори и във фара за мъгла. Ако се чудиш за какво още да похарчиш пари по колата, при фейслифта, фара за мъгла и дневната светлина са в едно тяло, но с отделни крушки. Ей това ако можеш да направиш, ще е най-полезно.
  8. maxrpm

    Дали да си взема VRS ka?

    Aма пък си с нови прагове! Tи изглеждаш нормално , аз съм с дънки от втората употреба и с татуировки на видими места. В Пловдив , защо мислиш че ме държаха 1 час, докато донесат тестове за наркотици ... Не е фейс , ама не мисля да ги махам засега, като се прецакат лупите , тогава може и да мина на H7 , aз още не съм я карал по тъмно, незнам и как светят. Вчера , като си играх с VCDS беше тъмница , ама не съм я карал.
  9. Mirrko

    Дали да си взема VRS ka?

    Имам комплект фарове без лупи :)ама с крушки казваш и ги завъртаме само трябва да се полират,RSката нали не беше фейс?
  10. Mirrko

    Дали да си взема VRS ka?

    Надраскана кола,фолио на стъклата, прическа на гребен - като на Йоаким от Сабатон дам изглеждам като примерен човек
  11. maxrpm

    Дали да си взема VRS ka?

    И аз не съм имал проблеми, но куките си имат един техен си протокол в който си описват колата има ли удари и забележки ти в какъв вид изглеждаш и като отбележи фолио на стъклата , започват да се отнасят с теб като с някакъв престъпник. Може да ги няма , само при наличие на огледала от двете страни на автомобила , позабравил си ЗДВП 120ките заводски излизат без огледала или само с ляво, дясното е опция. Мисля че нямаш право да ползваш и задните стопове за мъгла , ако видимостта не е под някакви метри. Още не съм сигурен какво са габаритни светлини. Харесват ми американските габарити, ама маи ще се наложи да ги махна .
  12. Mirrko

    Дали да си взема VRS ka?

    Е и аз съм с фолио на задните стъкла и до сега не е имало проблем
  13. PRR

    Дали да си взема VRS ka?

    Саше, задните прозорци можеш да ги замениш с гетинакс и нямат право нищо да ти кажат! В ЗДвП ясно е казано, че мямаш право да затъмняваш предните, но задните може и да ги няма. Пример - баничарки, бусове и т.н.
  14. maxrpm

    Дали да си взема VRS ka?

    Колата е достатъчно дразнеща за органите на реда с това фолио на задните джамци, не ми се занимава с тях, една крушка е 40лв , баласта е 40лв. Тате казва , че лъв , не бива да се дразни.
  15. PRR

    Дали да си взема VRS ka?

    Саше, за дневни отдавна не съм чувал да се заяждат. То и 95% от куките не правят разлика между халоген и фар за мъгла Та това да ти е проблема.
  16. maxrpm

    Дали да си взема VRS ka?

    С лупи съм, няма да дам 900лв за фарове естествено. Led - овете трябва да имат вентилатор , който зимата обикновено му замръзва маслото на втулките и като цяло приятелите около мен не са доволни от най - евтините, трябва ти по - висок клас нещо Osram/Sylvania . Aз по - натам ще си взема една резервна крушка и баласт и съм готов. Страх ме е да карам на дневни, не съм сигурен катаджия как ще възприеме светещи халогени , пък били и те за дневни.
  17. Днес
  18. PRR

    Дали да си взема VRS ka?

    Саше, ти не си ли с лупи? Няма голяма разлика между LED и Xenon. Или поне моя опит. Сравнявам "after market" LED на Jimny-то и фабричен LED на кавата с фабричен ксенон на Мицьо. Ама ти си знаеш де. Разбирам желанието ти да ровиш по колата, ама не разбирам насоките в които залиташ (волани, фарове...). Само споделям
  19. maxrpm

    Дали да си взема VRS ka?

    Вижте , какво има за хората с много пари . Макар че тази обява е малко scam 1бр и 2 бр са на същата цена от 700лв с 250 доставка. https://www.aliexpress.com/item/1005008618463829.html
  20. maxrpm

    Дали да си взема VRS ka?

    Всеки с предпочитанията си. Аз имам един приятел , където обича дясната ръка, да е между краката на жена му, докато кара...
  21. Mirrko

    Дали да си взема VRS ka?

    3 спицовия ми е супер удобен , може би защото си държа ръцете където е проектиран волана да се държи
  22. maxrpm

    Дали да си взема VRS ka?

    Ей ся се чух с него, той каза че пък не го кефи ...Иначе е този , да.
  23. PSG

    Проблем с ABS на Yeti - решен

    Здравейте колеги, Да ви споделя как реших един мистериозен проблем с ABS-а на моето Йети. Не е сложно, повечето от вас може да се справят абсолютно сами за половин час. Проблемът започна от зимата. При първоначално палене и тест на системите на таблото за много кратко излизаше грешка в ABS/ESP, продружена със звуков сигнал. Ако не беше звуковият сигнал проблемът в началото можеше да остане незабелязан. Колата изписуква за секунда при подаване на контакт, след което всичко се изчиства и проблеми няма. Свързах я на VCDS и абсолютно мистериозно - няма записани грешки в ABS-модула. Казах си....ще я видим тази работа. И така до онзи ден проблемът се появяваше спорадично и много рядко. Но едно нещо, което "се оправя само", винаги крие в себе си изненади - основно инженерно правило. И така и стана. Една сутрин миналата седмица, отново при първо палене и тест на системите, колата хвърли грешка в ABS-а, като алармените сигнализации на ABS/ESP/Steering Wheel/TPMS останаха да светят. Нямах под ръка компютър, за да видя какво се бе случило и потеглих към офиса. Направих 100 метра и таблото се изчисти. Паркирах пред офиса, давам на контакт - отново аларма и АBS/ESP/Steering Wheel/TPMS останаха да светят. Вечерта я закачих на диагностиката и в журнала на ABS имаше записани следните грешки в хронологичен ред през 2сек.: 00287 - ABS Wheel Speed Sensor; Rear Right (G44) - 012 - Electrical Fault in Circuit 00668 - Supply Voltage Terminal 30 - 002 - Lower Limit Exceeded 01325 - Control Module for Tire Pressure Monitoring (J502) - 004 - No Signal/Communication В модулите на AWD и Steering Wheel имаше записани съобщения за грешки в модула на ABS - очаквано поведение. Това, което ме смути беше грешка 00668 - обикновено тази грешка не е на хубаво и вещае гадни електрически проблеми по инсталацията или ABS модула. Преди да посегна към каквито и да било смени направих следните проверки: Пуснах диагностика с логване в движенеи на показанията на четирите сензора на ABS. И четерите показваха с отклонение до 1км/ч. Заподозреният заден десен датчик не даваше признаци за отклонения или прекъсване....а, де - лошо. Ако не мереше - ясна работата, ами сега.... Проверено напрежение и зареждане на акумулатор - няма проблем. Проверен предпазител на модула в купето (5A) - няма проблеми. Проверен предпазител на ABS/ESP ел. помпа в моторния отсег (40A) - няма проблеми. Извадих предпазителя на модула (в купето) (5A) - ABS модулът се изключва напълно, няма комуникация с него по шината. В журнала на борд компютъра се записва грешка за липса на комуникация с целия модул. Извадих предпазителя в моторния отсег - В модула на ABS се записва грешка за проблем в помпата на ESP. Извадих буксата на ABS модула, навряна е на отвратително място. Почистих я с контактен спрей и четка за зъби - без промяна. Мерих напрежения към буксата на ABS-модула - всичко си идва. Нямах условия да свалям гумата и да просвирвам веригата към буксата на датчика. Проблемът си продължи спорадично. Пише грешки, пали лампи, гаси си ги, ала-бала, оправия няма. Но винаги пише тези три грешки в този хронологичен ред. Попитах все пак тук-таме - всички ме пращаха на заминал ABS модул, те така си правели, разпоявали се, пътечки се разлепяли - да търся модул втора ръка, не можело да е от датчика. Реших, че сам ще се спасявам, колкото и да нямам време. Почнах по ред на събитията, записани в журнала на модула, като тръгнах към датчика на задно дясно колело. Купих един датчик за задна дясна главина от най-близкия Тех-Ко. Имаха наличен Delphi за 37лв. с отстъпката, Made in China, разбира се. Въпросът беше проблем в инсталацията/модула ли поражда грешката в ел.веригата на датчика или обратното - датчикът прави парчета и поражда пад на напрежението на ABS модула. Вдигнах колата на крик, свалих гумата, извадих буксата на датчика и замерих напрежението към него по време на селф-теста на модула при подаване на контакт. Излизаха 12V без прекъсване. Пробвах да раздвижа кабела около буксата - не се наблюдаваше прекъсване. Не ми остана друго, освен да подменя датчика. Преди да тръгна да вадя стария датчик, разкачих буксата и я закачих новия както е вън. Колата мина селф-теста при подаване на контакт и изчисти старите грешки - добро начало, ел.веригата и хареса. Изчистих грешките с диагностиката след което записа грешка за некалибриран TPMS - това е нормално, трябва да се покара няколко стотин метра, за да се калибрира. Подмяната е елементарка - датчикът е с конусен корпус, набит в главината, прикрепен допълнително с един болт. Мие се хубаво гняста около него със спрей за спирачки, развива се болта с помощта на малка тресчотка. Подпъхва се мъничка отвертка под периферията на датчика. С едната ръка се придърпва леко датчика нагоре от конектора, а с другата леко започва да се надига с отвертката, като се обикаля радиално. Не се дърпа и напъва силно, за да не се счупи датчика вътре. Като извадите датчика се чисти със спрей гнездото. Чисти се хубаво буксата от мръсотии с контактен спрей. Новият датчик се набива обратно с леко почукване по периферията. Проверих отново с диагностиката как измерва датчика в движение - идеални показани, сравнено с останалите три. Не се заиграх да меря ел. параметрите на новия и стария датчик с мултицет. Магнитно-индуктивна история. 4-ти ден след смяната на датчика и всекидневно шофиране няма и помен от проблема.
  24. ogich

    Шкода кодиак

    Замерване за протечка при електричар ще даде отговор и решение на проблема.
  25. Pepino

    1.9 SDI акумулатор

    Имате ЛС
  26. joro-120L

    Дали да си взема VRS ka?

    Аз мога ли да кажа? И да покажа, щото съм с любимият ти волан. Ники го споменаваш за втори път, но нещо ти дава свободно. Ако не ме лъже паметта, има го и на Октавия 2 и Йети. Супърб 2 имат и триспицов. Справка, @mRt 3.6 V6. Бившият на Боре.
  1. Зареди още активност
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.