Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Цялата активност

Този поток се обновява автоматично

  1. Последния час
  2. joro-120L

    Москвич

    Има разновидност на Москвич, която е ИЖ. Нищо не знам за тях, освен че са с двг на 412. Този е с решетка на Иж. Дали е истински Иж или само му е сменена решетката, не знам. Иначе, хубав цвят и лъщи здраво! На горната снимка, с червения салон е 408 с новото табло и вече с долни скорости.
  3. Днес
  4. mag_kiril

    Святка ми лампата на маслото.

    извинявай, май съм сбъркал номенклатурния номер, ще го погледна като се върна на работа, че съм болничен
  5. joro-120L

    Волга

    И стигаме до перфектно реставрираната трета серия на нашия колега и приятел Момчил @m_g. Реставрацията е негово дело. Образцова работа, която буди само възхищение. Шкодата на снимката също беше негова.
  6. mag_kiril

    Святка ми лампата на маслото.

    Нончо, недей да се хвърляш сам в излишни разходи и приключения без достатъчно сигурност в изходния резултат, потърси добър сервиз за диагностика както са те посъветвали тук. Междувременно, ако ти се занимава и без да съм толкова специалист, за последно ще те посъветвам да провериш клапана за регулиране на налягането на маслото. намира се на блока на мотора с номер N428 "Oil Pressure Control Valve" под алтернаотра до изхода за вакуума, управялва се електричеки (от ЕКУ) и може да се е затлачил от "лонг лайв" маслата. Номенклатурата му е 06Е115243, виж го как изглежда в нета, сравнително евтин за подмяна. Не е панаця, само догатка, но процент двигатели от тази серия страдат от запичане тук с резултат държене на налягане на маслото от около 1 атм. Аз лично бих започнал от тук, извинявай ако вече това сете го направили.
  7. Вчера
  8. Tim Holden

    Гледате ли тенис?

    Май прав си за рекорда, наистина е тъжно да го гледаме как се контузва постоянно. Но според мен още не му е свършило времето, все пак миналата година играеше добре когато беше здрав. Проблемът е че на тази възраст тялото не се възстановява толкова бързо колкото преди. Може би трябва да си направи по-дълга почивка и да преосмисли подготовката си, защото явно нещо не работи. Все пак Григор има класа, просто трябва да намери начин да остане здрав.
  9. joro-120L

    Волга

    Говоря щото цените ми са от тогава, а не Волгите. Спомените са от преди това. И обикновения човек имаше/можеше да си купи/ Волга. А не такава крайност, като при руснаците, само от лотария. И тук даваха от лотария. Даваха и на многодетни семейства. Волги имаше. Ерки и Рапиди нямаше.
  10. joro-120L

    Волга

    И пластмасовите тасове. И таблото вътре е друго. По-луксозно стои.
  11. Logrus

    Волга

    Жоре, прав си за Мототехника, имаше ги и в Кореком, ама говорим чак за 1985г. - вече 15-20годишен модел. По това време и в Русия са били вече по-достъпни. А лично аз най-много харесвам 2410 - с хоризонталната, пластмасова решетка и прибраните дръжки на вратите - мръснобяла/кремава с червен, плюшен салон
  12. joro-120L

    Волга

    Ице, репликата не е към теб, защото си превел текст към снимка. Тия рашъни май послъгват. У нас ГАЗ 24 се предлагаше в Мототехника. Вярно, рядко се срещаше в частни лица, но много се чакаше за нея и много гореше в сравнение с другите. Не толкова практичен автомобил. Ако не ти трябва да го товариш. Държавни се срещаха по-често. Служебни на партийни величия, таксита, милиционерски имаше, комбито бяха линейки. Споменават се цени на пазара в СССР, ето ги и нашите в Мототехника към 1985 г. Имам една книжка, вече с пожълтели страници с техн. данни на соц. автомобилите и цените им. За сравнение - 1990 г. Шкода 120 с 5 скорости вече струва 9 200 лв. Москвич 21412 S 14 000 лв. ГАЗ 21 има три серии. И всички са яки! Повече ми харесва от 24.
  13. РусенскоВарено

    Москвич

    Тука май за мезе ги взимат хората. fb8906b937c8ab01a34d9551d96c1778.mp4
  14. Logrus

    Волга

    Тъй като предшественикът, 21-цата (22 в комби вариант) е била достъпна за всеки, а 24 е била с ограничени продажби, съответно е доста по-рядък модел, преди няколко години имаше засилено търсене на 24-ки от страна на чуждестранни колекционери.
  15. Logrus

    Москвич

    Даже едно време доста народ (предимно тираджии) си докарваха баварци 1800i, 2000, 2002 с духнали мотори и тук им слагаха москвичови - 1 в 1 са. Относно възможностите на руското автомобилостроене съм на малко по-друго мнение, но няма спор че са гепили де що са можали - бетер модерните китайски автопроизводители.
  16. Izolini

    Трудно пали

    Няма страшно, Иначе сериозно: Омекнал горивен маркуч, който не може да задържи налягане?
  17. Добре дошъл! Джантите наистина са впечатляващи!
  18. РусенскоВарено

    Москвич

  19. nesor

    Трудно пали

    Ако си сигурен, че точно си описал поведението, то опитай да локализираш коя точно зона ако е на слънце предизвиква проблема....
  20. РусенскоВарено

    Волга

    Дълги години преди класовите врагове на СССР от ФРГ да създадат VW GOLF 2 Country 1.8 Synchro Мощното и безкрайно талантливо Съветско автомобилостроене излиза с този шедьовър, създаден специално за Генералния секретар на КПСС и Министър-председател на СССР Леонид Брежнев. Колата е произведена в ограничен тираж от 5 бройки. За нуждите на така тачените в СССР манифестации и военни паради е била създадена и кабрио версия на модела: Комби версията, Газ 24-02, освен за линейки, е била използвана и от държавните магазини и пощите. Въпреки, че се е предлагала на пазарите извън СССР, вътре в страната е било необходимо специално разрешително за да се сдобиеш с тази кола. Заради ограниченият тираж на производство, предимство при закупуването на Газ 24-03 Комби са имали многодетните семейства или спортистите, които е трябвало да носят тежко и обемно оборудване. Колата е имала три реда седалки, пътнически капацитет 7 или 8 места и товароносимост от около 400 кг.
  21. ghost_rider

    Забелязани - Skoda

    На другата снимка изкуствения не се е справил добре. Уж електричка пък с ауспух.
  22. РусенскоВарено

    Волга

    Предшественикът на легендарната бежова Мерцедес Е Класа, със специален цвят, запазен само за колите, използвани за таксиметрови услуги. Линейката: Обикновеният руснак не е можел да си купи подобна кола, не се е продавала свободно, била е предназначена за управляващите и изтъкнатите културни дейци. Единственият начин масовият потребител да се сдобие с такава кола е било да я спечели от Държавната лотария.
  23. Мараба! Добре изглежда колата, а джантите допълват визията. Безаварийно да служи!
  24. РусенскоВарено

    Волга

    Историята на добре познатата Газ-24 Волга в картинки: Следва продължение.
  25. PRR

    Забелязани - Skoda

    Голф 2 на ток Ама пък ми харесва.
  26. Добре дошъл! Колицата изглежда доста лъскава! Много безаварийни!
  27. joro-120L

    Трудно пали

    Освен да я държиш на сянка, друго не се сещам.
  1. Зареди още активност
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.