Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Цялата активност

Този поток се обновява автоматично

  1. Последния час
  2. maxrpm

    Дали да си взема VRS ka?

    И какво от това , че е втора ръка, 20лв е , колкото изкара , толкова , 2 месеца да е , си си я избил като пари. Само още не знам дали е D1S или D3S , aма то в тоя форум , като попиташ нещо и ти се подиграват, като няккъв маляк. Пръскалките и мойте работят , просто не са активни в момента, а да искам да ги ползвам , едва ли ще ми се случи преди пенсия . Да ми опръска целия преден капак и евентуално да опръска някой пешеходещ, който ще се обърне и ще бие един шут на колата , не , мерси.
  3. ghost_rider

    Дали да си взема VRS ka?

    Втора ръка крушка е като малко използвана тоалетна хартия... 50-60 лева и то с добра отстъпка ти е Osram, иначе около и над 80 лева. Има и нови крушки за 10-15 лева, ама аз не съм толкова богат, че да си купувам евтини боклуци. Това с пръскалките го правя, в случаитe когато не искам да ми пръска, но когато искам, знам че работят.
  4. ghost_rider

    Ежедневни приказки !

    Аз също съм гледал подобни клипове. Логика не търси. Например може да е решил да не го пуска, защото отива да мие легена и трябва пак да го вдига, знам ли какво си мисли...
  5. maxrpm

    Дали да си взема VRS ka?

    Mи , че то и при мен е направено от завода халогена да свети на процент за дневен , това не означава че е законно в бг , това е опция за Америка / Канада. Ключа нищо му няма , всички силови вериги се управляват през модула за централна електроника. Онзи ден ти подметнах за лостчето шеговито, защото ти ми каза че предпочиташ да го натиснеш 5-6 пъти и да не ти пръсне на фаровете , отколкото да спреш тази уникална функция на автомобила. Крушката на ксенона е 20 лв втора ръка, нова е 40лв и пак казвам, не е толкова кекав , колкото си мислиш.
  6. ghost_rider

    Дали да си взема VRS ka?

    Приятелю, хем сърби, хем боли. Ако искаш свястна крушка, тя не струва 20 лева. И както по-горе ти написах, крушката ти е най-малкия проблем, ако щеш 2 крушки забоди, като ти изгорят рефлекторите, все тая, пак няма да свети. Ето дори има съвсем прясна тема на колега, който си рециклира фаровете и вече е прогледнал, а те не са се скапали от друго, ами от много светене и греене на крушките. Запазваш си ключа за светлините, защото и той грее, както знаеш, а и онзи ден ми обясняваше, че ще ми се износи пластмасата на лостчето за чистачките, та и на теб ще ти се изтърка ключа от въртене, но с твоя пробег, това ще стане след има-няма 20 години. И за незаконното също не си прав. Вече ти обясних, а мога и нагледно да ти покажа на нов автомобил, как светят дългите на % за дневни. Не заслепяват, защото се използват в светлата част на деня, като стане тъмно включваш къси дългите автоматично се изключват. Единствената разлика е, че това е направено в завода, а при теб, трябва да си го направиш сам. Старата Октавия я карам от 7 години с такъв модул и един път не са ми правили проблем.
  7. maxrpm

    Дали да си взема VRS ka?

    То на никому не пречи и габарита в мигача на 20-30% , но в закона е записано , че това не е позволено. Просто , закона е от на баба ми абитуриентския бал , през 1954та
  8. Днес
  9. The Best Forman

    Дали да си взема VRS ka?

    Саше , ти и твоята параноя .. никой няма да ти дърпа ушите ако ти светят дългите на 30%
  10. maxrpm

    Дали да си взема VRS ka?

    Добре , да речем че ще взема този модул . Ще го завържа за същата линия 12v. И той какво ще управлява ? Дългите светлини, който аз нямам право да пусна в градски условия ли ? Не е ли по - логично за 50лв да си взема 1 крушка за фара , когато той изгори евентуално?
  11. The Best Forman

    Дали да си взема VRS ka?

    Всъщност не си прав .. на Иво Фабията е с модул на 30-35% и нищо не се засреща .. модула се изключва при включване на габарита .. вързал съм дузина модули , включително и на моите коли без дневни светлини и никога проблем не е имало .. ако държиш на български модул , има си сайт кардрл (пловдивчани са) , една девойка ще ти приеме поръчката и на другия ден за 50 пари имаш модулче с една камара функции П.П. Един кабел не съм прекъснал - плюса и минуса се вземат директно от кутията с плюса и купето , плюса през контакт се взема директно от бушонното табло чрез забелване на 1 см. от изолацията , останалите се прикрепват по същия начин .. ако решиш да го махнеш , две врътки изолирбанд и забравяш.
  12. The Best Forman

    Проблем с показанията на горивото

    ЕТО я темата , но решвние не е дадено.
  13. maxrpm

    Дали да си взема VRS ka?

    Приятелю , това е модул за дневни светлини , най - вероятно нещо с NE555 + силов транзистор, той не ми е нужен . Аз през VCDS мога да пусна за дневни късите или халогените със заводската електроника. Просто колата физически не разполага с дневни светлини. Няма да пипам дългите , защото така се срещат плюсове през два различни предпазителя, отделно че това също е незаконно и свети в очите. Виждал съм решението на IDA от едно време, модерно беше с един резистор с охлаждане, грее на котлон и пак заслепява. Не съм за 20лв за една крушка. Закона ти казва - Не , неможеш да ползваш дългите си за дневни , нито халогените си, пък ся ти вече ако си по - тарикат от Господ - go ahead do it!
  14. ghost_rider

    Дали да си взема VRS ka?

    Къде видя да казвам китайски? Това че се продават на Илиянци не значи че са китайски. Модулите са Български. Ако те притеснява Илиянци, има ги и по други магазини, пак същите. Дори и цената е по-ниска. Ето пример. https://elimex.bg/product/65276-ustroystvo-za-avtomatichni-dnevni-svetlini-za-avtomobil-drl
  15. joro-120L

    Ежедневни приказки !

    Друг път няма така да прави. Ще икономиса нафта ли, като не го пусне. На клипчета в нета съм гледал, заснето от видеорегистратор, на магистрала с вдигнат леген и шпори здраво... и бум в надлеза. Там каква е логиката да кара така.
  16. ghost_rider

    Проблем с показанията на горивото

    Някъде имаше писано за такъв проблем, дори тук във форума мисля. Най общо казано показва на обратно. При пълен резервоар свети лампата за резерва и после започва да се "пълни".
  17. maxrpm

    Дали да си взема VRS ka?

    Приятелю , няма да си сложа в колата китайска електроника , различна от тази направена от завода - пройзводител. Знам ги тея бързи връзки , нали това бачкам... Много ги подценявате тея ксенони , нито са толкова чупливи , нито някой е умрял с тях , ако нямат пръскалки. Мегана няма пръскалки заводски. По същество това е нещо подобно на метал халогенна лампа и то не е толкова студено, колкото си мислиш.
  18. ghost_rider

    Ежедневни приказки !

    Според мен, не го е забравил, ами нарочно го е оставил вдигнат, но не е съобразил, че по маршрута си ще мине през такова препятствие.
  19. joro-120L

    Ежедневни приказки !

    Точно така, Гена. Механично заключване. Шофьорът само си отваря вратата и бута манивелата, без да слиза от кабината.
  20. ghost_rider

    Дали да си взема VRS ka?

    Саше, ако някога ти се случи да караш зимата по време на снеговалеж в тъмното ще разбереш за какво са ти пръскалките. Ксенона не може да ти разтопи лепящия се по фара сняг, защото не грее като халогенна крушка и много често оставаш на тъмно. Трябва да спираш и да чистиш фаровете. От друга страна като не вярваш ела да ти покажа рефлекторите на старите ми фарове, на лупите, да разбереш, че и нови крушки да сложиш пак няма да светнат. А за инсталацията, нищо няма да се преправя. @skodafen, ти го обясни най добре. Ето с тези връзки се разклоняват кабелите и не режеш нищо: Друдо предимство на модула е, че запалва светлините щом алтернатора започне да зарежда. Когато си на контакт не светват. Има и още една полезна функция. Ако след запалване не светнат, това е признак, че алтернатора не зарежда. А както предполагам знаеш, понякога в зависимост от повредата не ти светва лампата за зареждане и не разбираш, че скоро ще останеш без ток.
  21. Izolini

    Ежедневни приказки !

    Сигнализация има, но камиона тръгва с вдигнат леген, за да "изтръска" товара. При "асфалтаджийските" е още по-комплицирано - те са с махнати задни греди (там се подпират валяците на асфалтополагача и бутат камиона за гумите) и повечето са със спряна сигнализация за вдигнат леген, защото ги дразни да пищи 10 минути докато сипват малко по малко в бункера.
  22. The Best Forman

    Ежедневни приказки !

    На ЗиЛ -а легена не се ли заключваше ръчно с една "манивела" над резервоара отляво?
  23. axel

    Formula 1 - 2025

    Това, което направи Сайнц беше същото, което направи Лоусън преди него. Иначе да, мега тъпо състезание, както винаги. Ако ги пуснат с картинги, ще е много по-интересно.
  24. joro-120L

    Ежедневни приказки !

    Да. Но как се вдига сам, не знам. Остава и да е забравил да го пусне. И не го е усетил, видял на огледалата. И центъра на тежестта се измества по-високо. Камиона става нестабилен. Може и непосредствено преди знака да се е вдигнал и да няма време за реакция ... Ама, като го гледам, доста е карал с вдигнат леген. Брулил е и дървета. Има клони по шасито. Новобранска му работа. Няма ли някаква сигнализация и заключване на легена. На ЗиЛ самасвал знам как става. Т.е. не може да стане. В нета има такива клипчета и много съм се чудил как е възможно това. Посред бял ден с вдигнат леген. Отнасят и надлези, късат легени и т.н. Сега вече и в Бг.
  25. The Best Forman

    Проблем с показанията на горивото

    По-скоро не , колегата е сменил приборния панел , до колкото разбрах преди туй не е имало проблем и за туй залагам на калибриране , ама кой може да го направи не знам.
  26. PRR

    Проблем с показанията на горивото

    Затвърждава ми се предположението - сонда.
  27. PRR

    Formula 1 - 2025

    Брутално скучно състезание. Карането на Сайнц беше ... опасно, че ако ползвам това дето ми се върти в главата трябва да се банна доживотно! Грозно състезание. И 15 стопа да им сложат - същия чеп! Просто е безмислено, да раздават точките от квалификацията и да не ни мъчат повече!
  1. Зареди още активност
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.