Цялата активност
- Последния час
-
@Mishelle до ден днешен се гордее, че си има чисто нов карб за 120 ка на секцията в хола , аз май ще си турим в рамка дросел за 2.0 tfsi
- Днес
-
Да бе , така е и на моята, ама ходи го обясни на катаджията. Или да си нося Vag Com-a и да им показвам откъде се задават процентите "дневни светлини" ? Готино е поне , че за мигачите никой не ме закача... , ама другото бие на очи.
-
E , aз никога не я плащам, защото обикновено поръчвам неща , които ми трябват. То и за нея до ден днешен не съм сигурен да я върна ли или си я искам. Hitachi е , готина е , нова е , ама пък колата вече 3 дни си работи ок ... Сигурно дросела е мръсен и затова се е наложила нова адаптация. От друга страна и да тръгна да я продавам , кой ще вземе клапа за кола на 20год. То си е с печат "вечно твое" Аз ,реших че четките са и заминали на стъпковия мотор...
-
Ако си беше платил 6те лева щеше да я върнеш без пари. Смятам, че само с адаптация няма да минеш и ще ти потрябва.
-
Добавка за гориво (дизел) на VW - G001790M3
Levcho отговори на Levcho's тема в Дискусия за консумативи
И каква е долу горе сумата /ако не е проблем споделянето/? Само на маховика? Ако си сменил и нещо из ДСГ'то, то ще е с по големи тотални разходи? -
Имам питанка. Оня ден , на колата и се развали дроселовата клапа. Аз , бидейки "баба Ванга" , реших че няма да я закачвам, а директно ще взема нова за 200лв. Закачих колата , адаптирах клапата и тя се оправи. За съжаление , не успях да отменя поръчката навреме в Събота, защото не видях на телефона че трябва при отказа да се напише съобщение. Сега има 4 варианта - Да я взема от Полша , и да я върна обратно, като платя двете доставки на аутодок , предполагам 20+20лв - Да я монтирам на колата , макар че нейната си бачка - Да я продам на загуба - Да си я бия в тъпата глава , дето бърза и знае... Вие какво ме съветвате?
-
Добър вечер на всички.Търся компRесор за климатик от шкода The Best Forman.
-
Обещах да пиша след сервиза…всичко по окачването е здраво, няма проблеми с маховика, за момента казаха, че няма какво да сменят…ще търся друг сервиз или ще покарам още малко дано излезе от къде е
- Вчера
-
Да си знаете... 0-02-05-5c0fa0383a1c18726451bd67c7a31c82db0841d18c6c713561596d1b41e9fddf_6cc20774fb4c8e10.mp4
-
Здравейте имам проблем с Шкода Октавия 2022г 2.0тди 85кв/116кс колата е на 3,5г / 180 000 км и вдигна нивото на маслото...След няколко консултации в сервизи еуротек - шкода и др. доказани майстори , я диагностицираха че поради новия софтуер /дизелгейтс на ваг групата/ честите пасивни регенерации на дпф в диапазон /150-200км/ и тяхното прекъсване от моя страна връща нафта в картера и вдига нивото на маслото. Към момента нямам решение на проблема.Решихме да премахнем софтуерно дпф и да го отрежем физически но уви компютъра криптиран и не може да се свали информацията за да се работи хардуерно /нито с флекс,нито с кес и аутотунер. Моля за съвети и дали някой се е сблъскал вече с проблема и е намерил решение....
-
Добре, прав си! Гледах, че Нико удари Пиастри и го метна върху Ландо, но не бях обърнал внимание, че Хулкенберг не изпуска завоя, а Макларъна се "сгъна" отгоре му. Едит: И с по-добрите лупи видях още нещо - когато Ръсел се гмурна в 12 завой (и го изправи де) Макс можеше да спре и да остане на пистата - той всъщност вече беше намалил достатъчно. Но като видя, че Мерцедеса изпуска завоя реши да го "изпусне" и той и така остана първи със сигурност, а не да чака Ръсел да му върне позицията.
-
Ами сложи по-добри лупи и пак виж действията на Пиастри. Държеше се все едно е сам на пистата, т.е. в стил лекето, само дето попрекали и не остави никакво място за останалите. Това "сечене" го прави Алонсо, но в средата на състезанието, когато зад него няма още 20 коли. Накратко - борбата между съотборниците отива в посока да я спечели ... лекето.
-
Вчера естествено забравих, че има спринт, сега гледах повторение. Не виждам каква вина имат Пиастри и Норис за катастрофата. Много други истински грешки направиха. Вярно че тази катастрофа налива много вода в мелницата на Макс, но ако не спрат да правят глупости (попаднах на някаква статия, че Пиастри щял да си "понесе спортните последствия" за "случката" и Ландо "знаел какви ще са те") за мен означава само, че отбора е способен да направи още палячовщини и наистина да подарят на Макс титлата. Като стана дума за Макс - вече е трети по спечелени квалификации. И за да подкрепя @PRR, че Макс кара, изгледайте това видео: https://www.formula1.com/en/video/ghost-car-see-how-verstappen-beat-norris-to-pole-in-texas.1846406745826693010 За мен е видно, че Макларъна е по-добрата кола, личи си на спиранията, на начина по който влиза и после излиза от завоите. Разликата е в магарето зад волана.
-
Да, имат! Но, точно такива дребни елементи правят автомобила различен.
-
Stoilovamadlena0 се регистрира във форума
-
Останал съм с такова впечатление. А и не погледнах какво пише в "гараж". Сега клубният календар е на твоята кола и като я гледам се сещам за мой колега. Това преди 20 г. Имаше същия цвят GLX. Може би от там правя асоциацията. Но не обърнах достатъчно внимание. Ако не ме лъже паметта, GLX имат черна лайстна на вратите, която при теб липсва. С две думи - изказах се неподготвен.
-
Моят любимец се води LX-(заводско) . С оборотомер е - часовника на арматурното табло не ми допада. С времето ще и добавим някои интересни екстри от GLX:).
-
Ами то си личеше по физиономията на Зак Браун. Жалкото е, че и Алонсо, и Нико го отнесоха заради Пиастри. От там нататък Юки се възползва прекрасно от ситуацията, също и Сайнц. Прекрасно каране и от Ръсел. По-нанадзад, много ме изкефиха новобранците. Битката между Кими и Оли Беарман беше готина. Не знам дали Беарман трябваше да бъде наказан, но маФиа си знаят работата. Естествено за капак трябваше пак да се посмеем. Строл отново пре*** Окон. Мноо як спринт Ай да видим самото състезание довечера.
-
Той всъщност е 10 дена преди концерта, но да не издребняваме Първата бира ще е от мен!
-
Armzes се регистрира във форума
-
SirJohn се регистрира във форума
- Последната седмица
-
Тогва значи ще се видим на рождения ти ден
-
Краси, аз съм лаик, но според мен притежаваш високото ниво на оборудване GLX. Le и LSe са посредствени. Нищо особено. С най-слабият мотор. Сигурно са и с часовник, вместо оборотомер.
-
KISO се регистрира във форума
-
ЕТО една страничка за прословутия екотроник. И ЕДНА по-пълна страничка със спецификации.
-
Палячо рулс в действие Пълна трагедия и гордо крачене в посока да подарят поредната титла за лекето. И, като стана дума за него - браво, кара си чисто и си спечели чисто. Браво и на Ръсел, поне опита. Магари ... айде да не си разваляме настроението Интересно беше между опашкарите, ама ... Ще видимЕ утре. Ако палячо рулс не се променят можем да му честитим на лекето. Не е истина колко са тъпи в Мкларън