Цялата активност
- Днес
-
Зададохте ли крайна точка? Ако просто се движите, курсора ще показва локацията ви. За да Ви напътства, трябва да знае къде искате да акостирате...
-
Здравейте бандюги. Ново включване. През последните седмици се случиха някои предвидени и някои непредвидени рамонти. Нека започваме. Водната помпа на колата я бях сменил преди време както и термостата. Сложил съм от 120 и колата се държи пефектно не вдига над 80 градуса. Все пак имам монтирана и допълнителна перка за всеки случай, която ще се включва автоматично на 75 градуса. От известно време ми направи, че водната помпа сълзи леко и термостата също. Реших да ги смъкна да си направя нови гарнитури, защото сегашните баха хартиени. Та свалих ги набързо и си изрязах нови гарнитурки интересното е, че ми препоръчаха течна гарнитура на loctite. Гарнитурите си го изрязах от клингеритов лист като вътрешните отвори на помпата ги оформих с едно малко чукче и слеко почуване и приплъзване си маркирах формите на помпата едно към едно. Залепих всипко всномателно изчаках 24 часа да стегне лепилото (течна гарнитура) и си налях антифриз G12. И вече два пъти я карам и нвмам никакви проблеми нито капе нито нищо. Непредвиденото беше, че влизам един ден да запаля колата и се чу дамо едно щракване и стартера си беше заминал. Бендикса изхвърля, но не върти. Едно бързо смъкване за 10-15 минути и един ремонт и след няколко дена всичко си беше по местата готово за каране. Равносметка за ремонтите. Лепило на loctite-33 лева Ремонт на стартер 110 лева. Какво следва ? В следващият ремонт съм предвидил да направя помпите на съединителя или кормилната кутия( има голям луфт но с натягаме на болтовете не се оправя). И естествено ще има непредвидени ремонти.... Прикачил съм снимки на гарнитурките. Почистването на повърхностите ги минах с така наречения "скочбрайт".
-
mishel се регистрира във форума
-
Глупостта ми , навремето преди година и половина ме спря да не си взема 1.9 румстър , защото е 105коня . В последствие се оказа че данъка му не е 300лв , както автоматично реших...
-
Карал съм Румстър 1.9 пд немалко, идеален за купето двигател.
-
Petar Iv се регистрира във форума
-
Това с коня не е майтап. Преди доста години, докато бях студент в Пловдив, изкарах един месец на квартира в Столипиново. На първия етаж в нашия вход, на балкона, си отглеждаха един бял кон.
-
Различен стил на каране имаме с теб - мен не ме блазни скоростта, а въртящият момент. 175 нютона за 1.2, срещу 250 за 1.6 турбодизела. Но, както казах, няма аз да купувам такава кола.
-
Иска абонамент или да качваш крак/хакнати файлове. При мен за актуатора на турбото само с оригинален ОДИС стана калибрирането (беше задължително да е онлайн)! Чувал съм, че с кракнат са записвали ъпдейт на халдекс, но при мен го качих с лицензиран ОДИС.
-
1.2тси 110кс си върви прилично на фабия (предполагам и на румстер ще е така). Иначе съм карал 1.6 бензин 105-110кс румстер и в сравнение с фабия 1.2 110кс е по-муден, и лаком! 1.6 дизел е необосновано по-скъп за подръжка спрямо минималната разлика в икономия и усещане за доускорение пред 1.2 тси (във високи скорости 1.2 е по-силен). Също бях скептичен към 1.2 тси преди да го покарам наравно с 1.6кр, но тоя 1.6кр излиза на същата издръжка като 2.0кр и е безмислен!
-
Планирам да си взема Odis на някоя заплата , още не знам с него може ли да се обучава имобилайзер. Ти имаш ли някакво инфо ?
-
Не съм и не бих си взел кабел или модул, за да се занимавам с експерименти! Много неща са направени по моята Октавия от хора, които знаят какво правят (в темата за сегашната ми о3 можеш да прочетеш)! Иначе пръскалките отдавна са спряни с ОБД 11 (пред вагком е направо космос, бързо, лесно и без вариант за грешка стават нещата там). И да си знаеш, има кодирания (ъпдейт на халдекс, калибриране на актуатор и тн) само с ОДИС и онлайн за тези Шкоди от 2014, и нагоре! Лог-ове и живи данни не са точни в доста случаи на ВАГком и са предпоставка за грешна диагноза!
- Вчера
-
Пфффф , добре че си я хванал , мене малко ми е ангела да стане на 21 000 , защото ангренажа е сменен 20 000 преди да я взема , да си знам още 30 000 и смяна...
-
-
@Mirrko Ето ти това , за което говорихме , номера ти е 1K0959753G , ето ти го за 7лв има shipping , вземи си го с ключ излиза 15лв , а ако вземеш платка и още един ключ, ти пада шипинга. https://www.aliexpress.com/item/4000231360426.html?spm=a2g0s.12269583.0.0.3c2e6210o1kDUO
-
Ако питаш мен 1.2 е малък и за моторна косачка - 1.6 или 1.6ТД да, ама не и тоя миксер. Но няма аз да го купувам. Иска човека да си похарчи парите - воля му.
-
Air suspension? https://race-shop.bg/8235-air-suspension/marka-volkswagen/model-passat/godproiz-2003-2019 Меткаш едни 5-6 хилки и край с поклащането - ще вози като (йе)С класа Ама подозирам, че за тея няколко хиляди ще отнесеш повече крясъци отколкото за няколко години люлеене по пътищата
-
1.2 е малък мотор за румстър , камоли за рейлинги.
-
Тя от шум не се е оплаквала а от поклащане
-
Ако се бяхте научили да карате на бензин , и при 240 щеше да е тишина (буквално и преносно).
-
Знам че е малък Ице. Не става дума за мен - на един познат нещастната Фабия замина за капачки и си е харесал някакъв Румстър 1.2TSI, ама нямал рейлинг, та затуй питам
-
Потвърждавам, във Вишната при двеста се разнасят крясъци, в д'Белия варел е тишина. То в него и километража не се вижда от пасажерската седалка
-
Логично е да има, покрива се произвежда един и същ на преса с все дупките, на едните се слагат рейлинги, на другите тапи. Но е малък. Изобщо не може да се сравни с Дачия Логан или Докер
-
баш майстора started following Видео на Октавия
-
Интернета идва от е-сим в колата. Първата година е гратис, после мисля че е към 70 лв. на година.
-
Mihail.D се регистрира във форума
-
Национален Шкода събор 2025г. - Карандила, Сливен, 21 юни 2025г.
maxrpm отговори на Шкода клуб България's тема в Национални срещи
Догодина ще бутна 50лв на DJ -я, да ви събуди с това -
vlasto се регистрира във форума
-
Един бърз, страничен въпрос - Румстър без рейлинг има ли заложени отвори за монтаж?