Цялата активност
- Днес
-
Не съм само аз значи, дето се чуди, защо не се оправя след петата бира
-
Санде, а знаеш ли кой е измислил бирата? Същия, който е измислил ракията, само че на следващия ден. Лек за махмурлук след запой: - Пиеш една бира сутринта и си готов! - Нищо не става. Пета бира пия и не мога да се оправя.
-
На мен ми е интересно, и пропуснах да питам, какво е показал манометъра, като цифри, при различните обороти и температура.
-
Aз не чета форума, откакто ме нямат за нищо , но ме дразни когато приятели ги ебават . Свети на 0.5 ако датчика не е запушен и не е на годините на колата, ама е заврян на кучето в ... и никой не иска да го сменя... Карал съм масло на което ми свети лапмата на 0,5 под 2000 оборота, то беше масло Shell за винтови диференциали , закара ме до София , мотора затегна, сипах някво вече ново , закара ме до вкъщи и смених мотора... Ноо ... Спомени.. Иначе и то от Лесново, преди Нови Хан , си беше ок..
-
Не може да се добави Карплей/АА. Направо смени медията. Обикновено след десет години служба почва да се бъгва. Продаваш докато е време и сменяш с Андроид медия. Колегата @JORDITO се занимава с това професионално ако решиш да ползваш външен човек за медия и инсталиране. Успех!
- 1 мнение
-
- 1
-
-
Ти май ще познаеш, че и двете масла са боклук. Що не видя темата по-рано. Щеше да ми спестиш писане. Саше, лампата светва на 0.5 бара. Колко още да пада налягането. Като на празен ход трябва да е 1.5-2, в обороти 3.5-4.
-
Смени си датчика за масло и спрете се заяжда с жорката. Нормално е налягането на маслото да пада след като то се загрее. Тоtal e най - евтиното бюджетно масло, Repsol -a не знам нищо за него. Провери дали отговаря на минималните изисквания на VW за твоя мотор...
-
Няма проблем. Коментираме си. Разсъжденията ми са на база отговорите. И за мен е известно, доколкото е писано в темата. Зададох достатъчно уточняващи въпроси на Нончо. Гледам да разбера по-важното. Нали затова сме тук. Да си допълваме пропуските. Може твоите въпроси да са основателни.
-
Здравейте, Карам SKODA Superb 2013 година имам мултимедия Columbus, колебая се между ъпгрейд на самата мултимедия или как мога да добавя carplay.
-
Еее, че те въпросите не бяха към теб. Бяха по-скоро неизвестни фактори за мен.
-
Адаш, много въпроси ми зададе. Чувствам се, като на разпит. Или собственикът да се сеща. Веднага. Приемам,че е нова. Тя няма отношение към проблема. Колегата да си запази старата и датчика. За смяна на помпа, датчик и измерване на налягане, да. +1
-
metalixis се регистрира във форума
-
Може да е случайно съвпадение. Колко след смяната на маслото е светнала лампата - веднага, след 3 дни, след месец? Маслената помпа с нова ли е сменена и дали е сменена? Има ли доверие на сервиза, в който е правен ремонта? Щото знам едни, дето вземат изхвърлени накладки от боклука, стига да имат малко "месо" и "обслужват" нововнесени коли на автокъща. Адаш, знаеш, че при стар автомобил понякога има странности. Имах един такъв и ми се еслучвало да го прибера вечер в гаража здрав, през нощта нещо се "счупва" и на сутринта - изненада. Също и когато причините за някой проблем са две - да са се случили и двете. Дано колегата скоро да реши проблема и да е нещо дребно. И да сподели тук, че ми е интересно какво е станало.
-
arrow се регистрира във форума
-
Адаш, помпата е сменена. Предполагам върви с маслоприемник. И да не върви, търябва да са му обърнали внимание, защото от там се започва. п.п. И като мислите нещо, не забравяйте, че дефектът е настъпил след смяна на маслото, и че при студен мотор има налягане.
-
Аз мисля, че проблемът идва от запушена цедка на маслоприемника в картера. Защото какви хлабини в основните или мотовилковите лагери трябва да има, че да не задържа налягане? Трябва да са големи. Но тогава трябва да има и голямо чукане. Виждал съм двигател с яко чукащ основен лагер и не губеше налягане.
-
Не разбрах - искаш да питаш нещо, или просто споделяш. Не само на Октавия, а на всички коли има две помпи - горе до педала и долу, до съединителя. Долната е по-скоро изпълнителен цилиндър. Това, което описваш, обикновено се получава при отказ на едната. Коя е ще ти кажат в сервиза. Според мен е най-добре да се сменят и двете. Мой приятел с БМВ смени само горната и след няма месец се наложи да смени и другата.
-
И аз така си мисля. Не е често срещан проблем, по принцип при двг. Карат си по 5-6-700к км. Но друго няма какво да измисля, предвид обстоятелствата. Може по някаква причина да е предизвикан този дефект. Неправилна експлоатация, обслужване ... Иначе подкрепям мнението, че трябва да се посети специализиран сервиз, най-добре на Шкода или ВАГ, за да се установи причината за ниско налягане. Ако в Карлово не се справят.
-
Все пак си мисля по-оптимистично. ако наистина е CLHA/B на 170к км мотора не ми се ще да са основни лагери. може би наистина да се провери клапата за регулиране на налягането на маслото дали функционира и пропуска масло, трудно е за достъп (под компресора на климатика(управлява се от АКУ. дали колегата да не помисли за почистване на мотора наистина (било то и с добавки плюс смяна на маслото като за начало)
-
RahzeL started following Обслужване на двигател 1.6 дизел 115 к.с. и 7-степенна автоматична кутия
-
На бензинов VW Touran след сваляне на картер и почистване лампата спря да свети.
-
При едно за връщане към София, педала на спирачките потъна ,напомпих и колата бански и допира внезапно , Педала не задържа у не спира плавно или да намали скоростта , Като се прибрах отворих у проверих спирачната течност ,казанчето си е пълно Първо си помислил ,че не са обездушени спирачките правилно ,с то се оказа че на Октавиите имали 2 помощ под педала и до казанчето ,и някакви гумички се обръща ли , от години на използване ,чакам си Майстора да се върне от отпуск ,не я карам
- Вчера
-
emotor started following Клубен календар 2024 - Набиране на снимки
-
Продавам нови фланци и болтове 5x112мм/5х100мм
NetBreaker отговори на NetBreaker's тема в Продавам консумативи
Up -
Трябва да я кара на платформа до Пловдив. Меренето не е толкова сложно и не изисква кой знае каква квалификация. Завива се един манометър на мястото на датчика и толкоз.
-
Ново замерване на маслото на загрял двигател в друг специализиран сервиз