Цялата активност
- Последния час
-
Ахааа. На мен тубата и мозилата са ми тъй. НаЙстина е по-приятно.
-
От 20 год те познавам , чак на събора разбрах че знаеш 4 езика. Направи го на френски , нищо няма да разбирам , точно както си е сега на BG
-
Черен фон, бели букви... Нещо, което доста платформи позволяват. И, лично за мен, много по-добре, отколкото белия фон. Значително по-малко натоварващо очите. Технически би следвало да е възможно, но ... предстои да проверимЕ
- 9 мнения
-
- 1
-
-
- Днес
-
filips се регистрира във форума
-
Преди не се бях заглеждал, но сега видях, че имам такива пера и на Варела. Но ми правеше впечатление, че страничните стъкла не се цапат като на Вишната.
-
C2H5OH started following Тъмна тема на форума , може би.
-
А какво ще рече "Тъмната тема" <C2H5OH is feeling confused >
-
Саше, престани да спамиш и да даваш акъл, когато не ти е поискан! Вместо това, напрегни поставката си за шапка и чети какво пиша! Не трябва да минава през предпазител. Понимаеш?
-
Проследи къде отива кабела на стартера , намери тумора и го изскуби с клещите , да ** *** ! Да вметна , че сегашния байпас , трябва да минава през предпазител... В тея пластмасовите на крачетата влизат стандартни клемни обувки .
-
Виж сега , то и така е правилно написано , ние сме се бутали 5 човека в асансьора на Емил , дето е 1кв м , да пушим , той после се чуди как сме се събрали... Аз , всеки път , като вляза така го разбирам - Ако се съберем , да пушим и бием стопа между етажите , да се обадя да дойдат и те, ама то няма да има място .. Освен това , от написаното , не става ясно те ли ще си носят или ще пушат от нашето...
-
Саше, те на български не могат да пишат (не коментирай ) ти на английски очакваш да се оправят
-
30 год след края на комунизЪма , не очаквах , да видя това ... И то грешката е с главни букви...
-
Втория ключ седи у нас , от 120 ката втория ключ седи там , където е , не си виновен ти.
-
Не. Напсувах себе си, че не съм взел и втория ключ.
-
Aбе , Жорка, като се пре**а колата , ти каза ли и "Да ти Е** майката!" ? Подозирам че ти , понеже си възпитан , не си го казал и затова не е запалила , майна!
-
Не е типично за Шкода, имобилайзера да работи по този начин. Ако не работи отключването чрез дистанционното, чрез ключалката на вратата ще може да се отключи, но алармата ще се активира. При подаване на контакт, имобилайзера ще прочете транспондера в ключа и ще деактивира алармата. Тогава колата ще запали. В ситуацията на Жоро, алармата е деактивирана, но стартера не завърта. Възможно е да е монтирана допълнителна аларма, която да спира само стартера. Деактивирането и е само от бутона на фабричното дистанционно.
-
Забравих да уточня. При С2 перото върви наравно с колонката. Като на снимката на Велко @zloQQ На моята снимка има оптическа измама, сякаш перото стои под нивото на колонката. Този "ръб", който се вижда е външната, заоблена част на колонката.
-
На О1 също има,,но предполагам че стъклото е по-ниско съответно перата. Довечера евентуално ще мога да ги измеря. Не са гумени а метални с пластмасова облицовка.
- Вчера
-
Ицо, ти плащаш, друг ги сменя! Дори и ти да си ги сменяш лично, за какво, от кого и на кого се оплакваш? На всички е ясно, че Туарег е на една база с Q7 и Кайен. На 10-15г модели, при която и да е оттях, голяма разлика в обслужването и поддръжката няма, чисто финансово! Караш ФВ, поддържаш Ауди , свиквай ! В белите страни хората каращи висок клас коли не смятат разходите, грижат се за количеството на приходите си! Ние тук казваме друго - имаш брада, носи си гребенче!
-
И аз се справям, но е неприятно и досадно да спираш, за да чистиш страничното стъкло. Последното ми решение беше да бърша с кърпички от ЛИДЛ (w5 домакински), със салфетка и вода не става... Най-кофти е, като спре да вали и изсъхне с мърсотията стъклото, а топ-а е да караш по залез в посока Изток или на изгрев на Запад. Също и някой да те осветява отзад на тъмно. Нищо не се вижда! Язък за новите оригинални чистачки и скъпата течност в казанчето !
-
Моля, за нищо. Да, карал съм такива и съм се справял. Нямах избор. Даже сега разбрах от теб тези гуми за какво са били. По вероятно е да стават заменки, когато автомобилите са от едно поколение.
-
Благодаря ти Жоро, че си се занимавал! Усещам, че си разбрал колко е неприятно това недомислие на производителя! Ще помоля близък в ЕТ да направи съпоставка по чертежи на тия пера в наличните модели Шкода. Надявам се да намеря решение на този въпрос (сега се замислям дали на о2 ката ми не слагах от суперб 2 такива, но това е било преди 15 и повече години и затова да се бъркам, че тя е имала, а да помня сега, че съм чел някъде за Октавия 3)! Следваща стъпка е да се търси за друг модел от ВАГ групата, което да пасва! Но в никакъв случай няма да има допълнителен шум при поставяне на такова допълнително!
-
Иво, от С2 няма да стане. Сега ми светна, че комшията има О3, паркирана на улицата. Ходих да я гледам. Набива се на око, че стъклото на О3 върви почти успоредно с колонката и не е толко потънало в долната си част. Към 5 мм е. Докато на С2 там е към 2 см. Съответно и перото в този участък е по-високо. Там ще стърчи над колонката с поне 1 см. На примерната снимка на Супърба се вижда дълбочината в долната част и клиновидната форма. Дължина на перото 75 см. Участъкът, който трябва да покрие при О3 е 80 см. Няма да има завършен вид. Стъклото на О3 е по-високо. Мери се от фугата на предния капак до края на стъклото.
-
Имаш ЛС
-
Дани каза "15 минути смяна дискове и накладки. После още 45 минути адаптация, падна батерията на лаптопа, айде отначало, ако имаш батерия 75 минути. Ако нямаш - ми докато проимаш (тук и той го напсува сърдечно и обилно).