Цялата активност
- Последния час
-
Вече няма да лепят Екостикер при ГТ преглед на автомобила.
- Днес
-
Да, наясно съм с рисковете. Благодаря за предупреждението! Но като я взех тази спираше ужасно, докато не навих доста кантара за да спира и отзад. иначе спираше само с предните. Ако приемем, че е фабрична настройка понеже я взех на 32000 км. Разчитам, че отзад е с барабанни спирачки и няма да толкова голямо усилието, но ако има проблем ще търся вариант. Спирачки са си! Иначе се съмнявам да успеят да го хванат на ГТП, единствено чисто визуално, а напоследък никой не поглежда отдолу колата...
-
За по-кратко е известен, като кантар. Разсъжденията ми са в сферата на теорията. Не съм карал кола без кантар, за да й знам поведението. Изключвам 120ката. Тя няма, защото моторът е отзад. Имай предвид, че без кантар, спирачното усилие на задния мост е на мах. Лесно блокират задните колела. Колата става нестабилна при спиране. Особено при спускане и хлъзгав терен. Кантарът го регулира според товара в автомобила. Може да имаш проблем и при ГТП.
-
Тихомир Донев се регистрира във форума
-
Лампа за ниско налягане на маслото /светва с предупредителен сигнал/
baijoro отговори на ivaka1976's тема в Yeti
8 години и 8 месеца са минали от тогава. Колегата може и да не си спомня вече, или пък да не влиза тук, защото е сменил марката на втомобила... -
Веднъж го развивах и гледах, но нищо конкретно не видях, а и беше първия път и не се заглеждах много. по спомени краят на тръбичката е подвит и образува плоско чело, а не е на конус. Но не съм убеден, беше отдавна. Не ми се занимава, но на следващия път ще търся вариант да сложа само някаква връзка без да има регулатор... Благодаря за коментарите!
-
Щом отиваш по-далече, нещо мачкаш. Гледам, че си технически грамотен. Не знам какъв тип е връзката там. Огледай за деформации леглото, конуса на разпределителя и тръбата, където уплътнява. Трябва да разкачиш тръбите нацяло. Направо сваляй разпределителя и го виж на светло. Ако ти се занимава, де. Надявах се да е цам. По-твърд е от алуминия и държи на стягане.
-
Благодаря на отзовалите се! Тръбите не ги намирам хлабави, при опит да затегна директно не мърдат, но и аз не смея да напъвам. разхлабвам да протече повече с идеята да излезе въздух ако е дръпнала, и притягам, като при притягането отивам по далеч отколкото е била. Като започне да ми потъва педала губя течност и доливам докато не притегна тъбичката която е протекла. след това нямам проблеми, няма теч, не потъва педала и не доливам съответно. Не виждам следи от интервенция, но то трудно биха се видели. колата съм я карал, събрала е прах, протекла е и всичко е омазано... Колата я имам от 15 години, предимно аз си я поддържам, не е ходила по сервизи, взета е върната от лизинг от еуратек на 32000 км, или поне това пишеше на таблото. Наскоро я гледах с ваг ком и излезе с 10 000 км по голям пробег от този на таблото, но не намирам смисъл в това еуратек да се върнали 10 000 км... И аз нарочих някаква корозия, или разлика в обемното разширение на металите която с времето да смачква единия метал и така да пропуска. Блокчето не регулатора го виждам като алуминий някакъв, не като цам - и като цвят, и технологично - фрезован външно детайл, но може и да бъркам. Не ми е болка за умиране, има симптоматика така че да не стане беля, но пък почна да ме съмнява да не пипа някой, въпреки че нямам подозрения и душмани... но пък защо само при мен се появява?
-
Лампа за ниско налягане на маслото /светва с предупредителен сигнал/
zaki1 отговори на ivaka1976's тема в Yeti
Кои кабели е сменил майстора -
Добре. Споделете какво са установили в ЕТ, за да е полезно на колеги с такъв проблем.
-
zaki1 се регистрира във форума
-
След ровене в нета се оказва, че тези кутии имат известни недостатъци точно при включване на първа и задна скорост. Ще търся съдействие в ЕТ.
-
Гена, колко Фабии и изобщо автомобили са протекли там? За да окисли в резбата, или където уплътнява, трябва да стигне течност до там. А то е толкова плътно, че няма как да стане. Иначе ще има теч. За хигроскопичността написах това. Шкодата трябваше да е протекла отвсякъде. Въпросът е, че с нищо не помагаме на колегата. Нямам идея. Освен да смени разпределителя.
-
Тялото трябва да е ЦАМ. На дизела горивната система е пълна с тръби, резбови съединения с преходи черен-цветен метал, и какво. То не е много за хвалене, но на 120ката нямам целенасочено смяна на спирачна течност. Сменил съм само задните цилиндри и каквото се е подновило при обезвъздушаването, това е за 35г. И два пъти гумчки на спирачна помпа. Но, обезвъздушавам от помпата, не от колелата. Даже се притеснявам, че ако се наложи нещо, ще видя зор с развиването на тръбите. И с оригиналните спирачни маркучи съм.
-
Имам една теория , дали е правилна или не няма гаранция .. щом тялото е алуминий , а щуцера и тръбата метални , между тях се натрупва електролитен окис , който предизвиква теча и с разхлабване и затягане се разрушава .. не знам ако сменяш на три години (както е по предписание) спирачна течност дали ще се случва пак. Жоре , на старите баби тялото на регулатора е чугун.
-
Взимай направо нов ключ. Никакви пари не са вече. Получават се нагари по пластините. Ми е да се почисти, но пак ще се случи. Успех!
- 7 мнения
-
- 2
-
-
А личи ли си нещо да е правено преди теб, да е сменяно, да е неоригинално? Не знам от колко време притежаваш колата и ако не е от нова, може да е имало някаква външна намеса, от която да има последствия. За 17 години, в които имахме Фабия 1 (два отделни автомобила) в семейството не сме имали такъв случай, така че и аз бих казал, че твоя случай е единичен. Вярно нямаме и много натрупани километри, но все пак годините са си доста. Преди 2-3 години баща ми смени един заден спирачен апарат, но за тях е известно, че се скапват.
-
Не ми се е случвало да се саморазвиват или да има теч от холендрите на спирачните тръби и маркучи. Минал съм през много автомобили. И с хидравлични и с пневматични спирачни системи. Веднъж стегнати, няма мърдане. Така и не разбрах, при установен теч, тръбите хлабави ли ги намираш. Щом пропада педала, губи налягане и течност, заради лошите връзки. Доливаш ли?
- Вчера
-
Сигурен съм, вижда се добре. След като установя теча, развивам тръбичката един оборот, и я затягам отново и теча спира. Педала спира да пропада.Случва се на различни тръбички. Случва ми се трети път, през няколко години. Първия път реших, че не е добре затегната. Втория, че се окислява алуминиевия блок в който са завити тръбичките. След третия път реших да питам, да не би някой да си играе със спирачките ми. Макар, че се съмнявам. Протичат не веднага след като се кача да карам, а след известно време... Все пак ако е само при мен работата е съмнителна...
-
PetkoGatev се регистрира във форума
-
Здравейте! Вече трети път ми се случва да ми протече спирачна течност от разпределителя на спирачното усилие на задния мост. Протича от местата където са завити тръбичките. охлабвам, затягам отново и теча спира. Дали е някакъв фабричен дефект, или алуминиевия блок корозира, или някой ми развива тръбичките? Някой да е имал подобни проблеми? Благодаря, хубава вечер!