Цялата активност
- Днес
-
За да не се случи, задължително се подпира Задното колело и от двете страни. Дори и на равно. На пътя, ако нямаш клинове, а аз нямам, търсиш камъни. В къщи имам подходящи гредички, но все не се сещам да си направя две клинчета. Иначе, като сменям гумите я подпирам с две туули единички.
-
Това може да се случи най-вече на път. Ако си спукал гума и си спрял на банкета или опесъчената(непочистената) част от платното, макар и да е равно, може да ти се хлъзне колата дори и с вдигната ръчна. Ако сменяш гуми или правиш някакъв ремонт, можеш, а и трябва да подбираш чисто място, за да избегнеш подобна ситуация.
-
Браво и на Уилямсите. Упорито се справят, въпреки че колите им не търпят развитие. Сайнц ако се беше напънал малко повече когато Фераритата си размениха местата, нищо чудно да беше прескочил Хамилтън. Но....това го знаят вътре в отбора. Чакаме Имола след 2 седмици.
-
Зависи от производителя. Бусовете на Мерцедес и Рено имат два датчика за налягане, преди и след ДПФа, отделно температурни датчици, отделно датчик за сажди и отделно от тях са NoX и ламбда сензорите.
-
Това с паркирането на електричките беше ясно. Просто беше въпрос на време. Но, както вече съм напълно убеден, хората а "Унищожи София" се грижат не как да организират движението в София, а как да го унищожат, т.е. влошат. И не за сметка на ГТ, защото и там се прави всичко възможно да се откажат хората да го ползват
-
Юлиян Енчев се регистрира във форума
-
ЦЪК време беше да пропищят "бедняците" от ЦГМ
-
Може , този стария хидравличен крик за това е с посукано шаси .. колата тръгна с вдигната ръчна
-
Гена, не се съмнявам в твоите действия. Може би е моя грешка, че не уточних това. Колкото и правилно да се постъпва ментето крик си е менте. Засегнах вариант, при който и читав крик може да поддаде. И най-вече за безопасността. Казах ти да си купиш качествен крик и да не се занимаваш с глупости. Този в казана. С такъв трапецовиден крик жабка съм вдигал 3 т. бус Рено Мастер. Заводска окомплектация е.
-
Там е работата - аз вдигам само на мостовете , под крика слагам тротоарна плочка за равна повърхност , ръчната винаги е вдигната и има клин под някоя гума и въпреки това тези еднотонни жабки им се огъват ушите , където лагеруват осите на трапеца. Измислил съм да ги подпра с лента винкел , където се огъват , а от двете страни на рамената на трапеца ще направя канали на осите и ще сложа зегерки .. мисля това да е достатъчно за да спре огъването.
-
И при мен зимни, летни са на джанти и сам си сменям гумите. Ползвам крика на Супърба. Крикът трябва да върви перпендикулярно на автомобила. За усукването на крика помага и неправилното му поставяне, наклон на терен, мърдането на автомобила по време на вдигането. Трябва да се наблюдава и да се преустанови вдигането в такъв случай. Да се пусне и донамести крика.
-
Проблема при евтините хидравлични крикове е , че текат като лейки , отделно започват и да изпускат в един момент (вдигаш колата , сваляш гумата и докато се обърнеш височината е намаляла) .. купувах преди време един и изкара точно три вдигания на Фаворит. При Велко (вече) имам един , който е с посукана рама , но не тече и е купуван в началото на 2000 -те , но за себе си се убедих , че ако нямаш гараж , това е излишен кютук.
-
Ок. Не разбирам какъв точно е проблема. Хидравличният крик или работи или не. Не вдига, не задържа и пропада или те е страх да не падне от крика. Ако не вдига, търси пробка и долей масло. Ако не се оправи - нов.
-
Има разбира се. Но хидравличния е по-бърз. А и слагам и една подпора, за всеки случай. Мисълта ми беше, че всичко е ментета. Тя колата по документи е 1,8 тона, една четвърт няма и 500 кг и пак си е страшничко.
-
Иво, бимъра няма ли си заводски крик.
-
ДПФ има два температурни датчика, на вход и изход. Мисля, че имаше и датчик за налягане. Щом работи двигателя, достатъчно е живи данни при подаване на газ.
- Вчера
-
Мне. Ползвам един хидравличен крик и молитва. Уж е до 2 тона, но вдигане и на едно колело е ......да кажем страшно.
-
Макса ... си е леке! Защитата му минаваше границите, но от маФИЯ пак си затвориха очичките Нищо ново. Браво на Оскар - чудесно каране и прекрасно "изпързаля" лекето, предвид некоректната защита. Браво! Ландо ... ами не се справя добре с изпреварванията и кляка, всеки път, на лекето. Резултата - заслужи си второто място. Крайно време е просто да се удари и да се разбере, че не може все единия да отстъпва. Да, отбора няма да вземе точки, но поне маФИЯ и лекето може да се замислят. Иначе ще си остане втори. Магари ... хм... Ами магарИта Луис си е повЕрвал, а е по-слаб от Льоклер. Реално, виждайки темпото в последните 10 обиколки, тази размяна и късното връщане на местата изяде евентуалната атака срещу Антонели. Браво на Антонели. Момчето е младо, но кара феноменално. Май ще му стана фен Е, длъжен съм и да честитя късмета на Ръсел Като цяло скучно състезание след първите 20 обиколки ... и последната. Добре, че поне бяха те
-
Те, затова си търся да купя мотокар, втора ръка
-
@Pepinoможе. Даже може да каже на колко километра е била колата, когато е махнат. Въпроса е дали тези по пунктовете ще имат неговото програмно осигуряване и познания. И краткия отговор е... НЕ
-
Що не си го вдигнеш с мотокара както правя аз?
-
+1
-
Първото е факт и в България. Поне в пункта, където ходя, задължително снимат. Снимат и номера на рамата, както и километража. Второто е доста съмнително. Не съм напълно сигурен как точно ще установят премахването на ДПФ-а през OBD, но да речем, че може. Просто е пълна безмислица, защото, ако колата покрива изискванията и без ДПФ, то защо да е задължителен? Т.е. с това не се гони екология, а защита на нечии (нездрави) интереси. Но, уви, Великобритания е страна на влиянията. Не случайно са дупе и гащи със САЩ За щастие, такова извращение е малко вероятно да се случи в Европа ... засега. Е, предвид електрификацията, много вероятно докато се случи вече да е безмислено
-
То си има зададени стойности. 20 годишна кола е или Евро 1 или Евро 0, и съответно емисиите са си като за тази кола. Толеранси няма. Ако изхвърли над стойностите, просто не минава преглед. Също и за светлини - не светещи, или крушка на мигач светеща различно от жълто, или фаровете не могат да се регулират, или пък са помътнели и не показват патерн на лупата и т.н. и т.н. Просто не минава преглед. Имаш 10 работни дни да си оправиш проблемите за да минеш безплатно. След това нов преглед.
-
Радвам се, че се видяхме и полафихме, Иво! Тоя Евгени една бира не пожела да го черпя... Оказа се, че моя крик дето исках да му го подаря не е такъв, какъвто иска. Требе някой ден да каже и да направим една скара пред гаража ти!
-
Велко, закъснението не е проблем за пункта. Аз съм пропускал цяла година. Проблемът е ако те спре полиция. За ГТП изискват само платен данък и ГО.