Цялата активност
- Последния час
-
Ице, репликата не е към теб, защото си превел текст към снимка. Тия рашъни май послъгват. У нас ГАЗ 24 се предлагаше в Мототехника. Вярно, рядко се срещаше в частни лица, но много се чакаше за нея и много гореше в сравнение с другите. Не толкова практичен автомобил. Ако не ти трябва да го товариш. Държавни се срещаха по-често. Служебни на партийни величия, таксита, милиционерски имаше, комбито бяха линейки. Споменават се цени на пазара в СССР, ето ги и нашите в Мототехника към 1985 г. Имам една книжка, вече с пожълтели страници с техн. данни на соц. автомобилите и цените им. За сравнение - 1990 г. Шкода 120 с 5 скорости вече струва 9 200 лв. Москвич 21412 S 14 000 лв. ГАЗ 21 има три серии. И всички са яки! Повече ми харесва от 24.
-
Тука май за мезе ги взимат хората. fb8906b937c8ab01a34d9551d96c1778.mp4
- Днес
-
Тъй като предшественикът, 21-цата (22 в комби вариант) е била достъпна за всеки, а 24 е била с ограничени продажби, съответно е доста по-рядък модел, преди няколко години имаше засилено търсене на 24-ки от страна на чуждестранни колекционери.
-
Даже едно време доста народ (предимно тираджии) си докарваха баварци 1800i, 2000, 2002 с духнали мотори и тук им слагаха москвичови - 1 в 1 са. Относно възможностите на руското автомобилостроене съм на малко по-друго мнение, но няма спор че са гепили де що са можали - бетер модерните китайски автопроизводители.
-
Няма страшно, Иначе сериозно: Омекнал горивен маркуч, който не може да задържи налягане?
-
Добре дошъл! Джантите наистина са впечатляващи!
-
Ако си сигурен, че точно си описал поведението, то опитай да локализираш коя точно зона ако е на слънце предизвиква проблема....
-
Дълги години преди класовите врагове на СССР от ФРГ да създадат VW GOLF 2 Country 1.8 Synchro Мощното и безкрайно талантливо Съветско автомобилостроене излиза с този шедьовър, създаден специално за Генералния секретар на КПСС и Министър-председател на СССР Леонид Брежнев. Колата е произведена в ограничен тираж от 5 бройки. За нуждите на така тачените в СССР манифестации и военни паради е била създадена и кабрио версия на модела: Комби версията, Газ 24-02, освен за линейки, е била използвана и от държавните магазини и пощите. Въпреки, че се е предлагала на пазарите извън СССР, вътре в страната е било необходимо специално разрешително за да се сдобиеш с тази кола. Заради ограниченият тираж на производство, предимство при закупуването на Газ 24-03 Комби са имали многодетните семейства или спортистите, които е трябвало да носят тежко и обемно оборудване. Колата е имала три реда седалки, пътнически капацитет 7 или 8 места и товароносимост от около 400 кг.
-
На другата снимка изкуствения не се е справил добре. Уж електричка пък с ауспух.
-
Предшественикът на легендарната бежова Мерцедес Е Класа, със специален цвят, запазен само за колите, използвани за таксиметрови услуги. Линейката: Обикновеният руснак не е можел да си купи подобна кола, не се е продавала свободно, била е предназначена за управляващите и изтъкнатите културни дейци. Единственият начин масовият потребител да се сдобие с такава кола е било да я спечели от Държавната лотария.
- 4 мнения
-
- 1
-
-
Мараба! Добре изглежда колата, а джантите допълват визията. Безаварийно да служи!
-
-
PRR started following Здравейте, Škoda Fabia 2 Забелязани - Skoda
-
Голф 2 на ток Ама пък ми харесва.
-
Добре дошъл! Колицата изглежда доста лъскава! Много безаварийни!
-
Освен да я държиш на сянка, друго не се сещам.
- 3 мнения
-
- 1
-
-
Добре дошъл! Лъскачка е колата.
-
Добре дошъл!
-
Skoda Fabia 2 пали трудно, след като е престояла на слънце. Когато е топла и без слънце няма проблеми. В какво може да е причината?
-
-
ivsn се регистрира във форума
-
Да кажа още два факта. 408 двг Опел, 412 БМВ. 412 е изцяло алуминиев двигател. Вървежен и за скрап. На руснаците не им се отдава много автомобилостроенето. Това си е мое мнение. В повечето случаи ползват лицензи. ВАЗ 2101 - Фиат 124, ЗАЗ 968 - NSU купе. За мотора не знам. Волга, не съм сигурен. Мисля, че е американски мотора. Същия се слага на УАЗ, Латвия. Могат да правят товарни автомобили с повишена проходимост. И на дизайн ги докарват. Тоест, падат си по по-грубата работа. Но и там са краднали по нещо. ЗиЛ 157 - Студебейкър. Той е с шест цилиндров редови. Бензиновите им V8 също са американски. Може би и дизелите.
-
15 факта за "българския" Москвич Алеко "Най-аеродинамичният, но и най-калпавият съветски автомобил беше низ от несбъднати обещания. През 1993, след една провалена парична реформа, тогавашният руски премиер Виктор Черномирдин изрече крилатата фраза "Хотели как лучше, а получилось как всегда" ("Искахме по-добре, а се получи както винаги"). Тя чудесно обобщава почти всяко правителствено начинание и в Русия, а и у нас. Но освен това много добре подхожда и на историята на Москвич 2141 Алеко - колата, която се оказа не само лебедовата песен на легендарния московски автомобилен завод, но и края на серийното производство на автомобили в България."