Цялата активност
- Последния час
-
Прав си, не го съобразих Тогава просто се подава общ + и има две прекъсвания по -.
-
Чавдаре, бутоните на вратите са на маса.
-
Ако закачиш мултицета на - (бяло) и на зелено дава ли ти верига в някоя от позициите на ключа? Ако между червено и бяло има верига в едната позиция, а в другата има между зелено и бяло, то тогава на бяло имаш общ -, на червено подаваш + (от таблото например), а на зелено подаваш + през бутона на задната врата. Другият ти вариант е да вържеш само бяло и червено (зеленото го забравяш) и тогава ще си на ON/OFF.
-
Плафоните за купе на 120ката са същите. Ключът управлява, или прехвърля маса. Едната идва от бутона на вратата, другата е постоянна, с цел при затворени врати да може да си светнеш плафона. Връзките са: 1. + 2. маса от бутона 3. постоянна маса Единствен близък вариант виждам да хванеш + от заден габарит, но ще си зависим. Трябва да е включен. Иначе от таблото с предпазители.
-
coyotepower се регистрира във форума - Днес
-
Двупозиционно е доколкото разбирам! Правил съм проба към червената букса" +" и маса към бутона (имам такъв за аларма на 5тата врата). Като отвориш вратата да светва, а с ключето може да го изключиш. Така мисля и да го вържа ако е правилно!
-
ремонтирал съм на октавия 1 и си спомням, че беше бая тегав ремонт, много "мами" отнесе. ако намериш втора употреба на добра цена, вземи друга.
-
Ако ключето е три позиционно, то зеленото трябва да е + през бутона на вратата. Същото е възможно и при двупозиционен ключ, но тогава няма позиция изключено - в едната посока свети постоянно, в другата се управлява от бутона на вратата. Звънни го с мултицета
-
Два кратки въпроса за плафончето в багажника за което стана въпрос в по-горните постове. Вече е монтирамо, но изработих планка, защото с оригиналното капаче никъде не ми пасваше. Трябва да гп вържем! Плафона има три букси: червена- "+", бяла-маса и зелена която ми е въпросителна? Другият въпрос е откъде да дръпна "+", защото от арматурното табло е далечко.
-
Разглобява се и мисля, че може да се оправи. Потърси клипове в нета. Успех!
-
Благодаря .Разгледах в интернет и показва че има някакви релета в колонката на арматурното табло вляво.
-
Боян Богоев started following Ремонт на щора/багажник О2?
-
Здравейте дали се разглобявали щерката моята не иска да се прибира и се чудя дали не мога да я поправя
- Вчера
-
valioopers се регистрира във форума -
Прр се наслъждаваше на пътя София-Плиска-София
-
Eпа , да се беше обадил, мен ми трябваше , само някой да ме побутне и тръгвах. Търся си компаниика за пътя , ама @PRR е несериозен... :P
-
в официалните сервизи - да. на последната гаранционна смяна на Октавия 3 2.0 дизел ми сложиха такъв кастрол и за 15 000 км (обичайно на толкова го сменям) долях близо литър. Нещо, което никога не ми се е налагало преди това. затова и преминах на Ravenol VMP 5W-30, от който нямам никакви оплаквания - долял съм около 200 мл за 11 000 км.
-
Това са стари работи. Днес всичко е 0w20 и дизел и бензин. За интервала - О4 1.5тси E-Tec на сестра ми, поиска смяна на 26-27 х км. Изминати са за година и малко. Направо не искам да знам как изглежда маслото вътре. Ако колата е за дългосрочна употреба не бих сменял на повече от 10 хиляди.
-
Borislav Borisov се регистрира във форума -
Нова цена за групата: 3499 лв
-
Благодаря, по-късно ще се свържа с него да ме насочи
-
Незнам до колко би се отнасяло за шкода, но попаднах на следното на сайта на холандски производител на масла: Разбирам че е за бензинови модели, не се споменава за дизелите където спецификация 507.00 е заради ДПФ. VAG правят един вид стъпка назад по отношение на пробега за смяна на масла при тези два модела, моля някой с по-задълбочени познания да се изкаже как да го тълкуваме и за семейните каляски. Following a technical bulletin release from the VAG group, due to rapid ‘Acidification’ (premature ageing) of the engine oil, VAG are now specifying that oil change intervals for the VW Golf GTE engines and the Audi A3 e-tron engines are now due at 15,000km and not 30,000km as previously specified. For this reason, there is no longer an SAE 5W-30 Long-Life oil with VAG 504.00 approval, as they are now specifying and have now superseded the SAE 5W-30 for a SAE 5W-40 engine oil with a VAG specification 502.00 approval. Motor oils with this specification VAG (VW 502.00) offers better protection against ageing of the motor oil. New service intervals: VW Golf VII 1.4 GTE changed to VW 502.00 SAE 5W-40 each 15.000KM.
-
Според мен има някаква грижа с релето. +359888712148 - Нено. Познава хора, които се занимават със Шкода в Ст. Загора и може да ти бъде от полза. Успех!
-
nikolaikoichev69 started following Ежедневни приказки !
-
Здравейте, имам суперб 2009 с подгрев на задните седалки, който се вкючва когато иска и няма спиране….. къде да се търси проблема и може ли майстор за Стара Загора:) ето и едни черни джанти
-
Доколкото разбирам релето е при мотора. Има разлика между моделите Фабия, та не знам при теб точно къде е. Освен това доста често се споменават и проблеми с масата. Не е лошо да го провериш и това.
-
Yankulow started following Проблем с ABS
-
Здравейте, имам следния проблем с O1 , направих swap на мотор. Мина от 110 к.с на 131 к.с помпа дюза. Колата си имаше фабрично ASR, но след смяна на моторния компютър с този от помпа дюзата спря да работи. На Ваг-ком ми дава че няма комуникация между тях. ABS-са си работи. Какъв е начина да накарам ASR отново да тръгне да работи
-
Георги Ар се регистрира във форума -
Здравейте.За кое реле казваш?При бушоните ли или има някъде при двигателя ?





