Цялата активност
- Последния час
-
И набухана вътре с царевично нишесте. За "тия пари" толкова...
- Днес
-
Имах такъв служебен. Малко върви, много ръмжи, много харчи. Лошото е, че повечето 5степенни бензинови астматици са с подобни обороти при такава скорост.
-
За газта не знам, но WD40 чисти етикети безотказно, както и мухи и други здраво залепнали гадости по колата. Освен това много успешно лъска патинирани "хромирани" елементи и занемарена автомобилна боя. Е, само като за снимките за обявата, но пък изглежда като излязла от завода.
-
f65ded3377501d9175eaa27d70949010.mp4
-
Датчик за скорост, табло, нивомер за гориво - проблеми.
ghost_rider отговори на ghost_rider's тема в Octavia 1
И така, вчера намерих малко време и смених датчика. Спомних си, че при смяната на кутията, на новата беше счупен и си сложих моя от старата кутия - вероятно оригиналния на колата. Е явно толкова му е бил живота. Отново отброява километри и отчита скорост. А още по-хубавото е, че клатенето на нивомера за гориво спря. Явно неработещия датчик е оказвал влияние. Реших да опитам без да свалям нищо и добре че имам дълги ръце, успях само с една ръка да бръкна измежду маркучи, кабели и жила и смених датчика. Загубил съм около 200км, а преди време може би още 100-200, та не е драма. На диагностиката показва 313к, а на таблото почти 308к, та всичко е в рамките на нормалното, под 5% отклонение. А сега само газ!- 6 мнения
-
- 2
-
-
Здравей, За да паднат оборотите и да не губиш мощност от разликата в предавателни числа, търси 6 степенна кутия. https://www.drive2.ru/l/645471875572445088/
- 3 мнения
-
- 1
-
-
Когато аз карах курсовете, ги караш в района на хотел Плиска. Там беше района на инструктура. Имахме две-три "излизания" до Горубляне, че човека го играеше и куриер с учебната кола, но толкова. Та това ме поставя в графата "у ма'лата". Както и много други. И, в момента, в този район не виждам учебни коли. Но това не се дължи на факта, че ги няма, а на това, че не ги качват на Цариградско Шосе - забранено им е. Но, дори да ги виждахме, с какво ще промени това нещата? Ще карат из цяла София и? За 40 учебни часа (30 астрономически) какво може да се научи? Нищо. Дори навика за правилното държане на геврека не може да се научи за това време.
-
Колата е бензин, малка кубатура... Ако кутията има по-дълги предавки, съвсем няма да върви автомобила. Просто споделям.
- 3 мнения
-
- 1
-
- Вчера
-
Напълно подкрепям Ицо - как за толкова години и километри из София не видях един бенгалец зад волана на учебна кола? Или някоя мургава мома? Ма и те "карат". Дори и да се води че циганите карат някакви курсове, то те са у ма'алата, при на стринка ми чичото, дето е на сестра ми брат и на майка ми мъж.....айде моля.... Никой не твърди че на курсовете можеш да научиш нещо смислено, ама некои хора поне сме повъртяли геврека и сме се потили за тая пуста книжка, а бай мангау ......целата махала кара с една тапия и тя крадена или като зестра дадена.... Това ДА - нулев контрол има. С нередовните не им се занимава и нямат идея какво да ги правят, ама пипнат ли някой редовен, то той изглежда като дойна крава... Пешеходец пресича де му е скимнало - е па там на дедо му козите са минавале и он па да не е будала да оди до къде пешеходната пътека? Велосипедалист кара по тротоара, че му по лесно - на пато мое го сгазат. Или па кара по пато, щот' велоалеите са гейска раЛта и им е *бал ма'ата.... Некой се носи по пато, крепи се за геврека и нема идея де отива, оти дека Софето не му е Толбухин (да ме прощават колеги от района или припознали се) и се движи хаотично, без цел и посока... Ама е по-лесно да набарат някой местен и все ще намерят за какво да го заядат.... Ако продължа ще си докарам бан за расизъм, дискриминация и нецензурен език, та се спирам.
-
DMH се регистрира във форума
-
peshko_beshko started following Къси предавки на О2 1.6 MPI
-
Здравейте колеги, Карам Октавия 2, 1.6 MPI, Дек 2011. Имам усещането че скоростната й кутия (5 степенна) е леко "къса" (въпреки че и двигателя не е много силен). При 100 км/ч на 5-та предавка, двигателят е на около 3000 оборота. Съответно от там нагоре шума става леко неприятен (или поне да кажем осезаем). Скоростната кутия е със код "LVN", а двигателят с "BSE". Исками се да се опитам да намеря по-"дълга" такава. За да си спестя тръсене по форуми си "поговорих" с chat GPT. Според него предавателните числа на текущата кутия са както следва: * **Финален диференциал (Final Drive):** 68:15 = **4,533** * **1‑ва предавка:** 38:11 = **3,455** * **2‑ра предавка:** 43:22 = **1,955** * **3‑та предавка:** 41:32 = **1,281** * **4‑та предавка:** 39:40 = **0,975** * **5‑та предавка:** 39:48 = **0,813** И пак според него подходящи алтернативи са скоростни кутии с кодове LEG и LVN. Скоростна кутия **LEG** (5‑степенна, 0AF) * **Финален диференциал (Final Drive):** 61:14 = **4,357** * **1‑ва предавка:** 49:13 = **3,769** * **2‑ра предавка:** 44:21 = **2,095** * **3‑та предавка:** 43:31 = **1,387** * **4‑та предавка:** 40:39 = **1,026** * **5‑та предавка:** 37:50 = **0,74** Скоростна кутия **LVE** (5‑степенна, 0AF) * **Финален диференциал (Final Drive):** 61:14 = **4,357** * **1‑ва предавка:** 49:13 = **3,769** * **2‑ра предавка:** 44:21 = **2,095** * **3‑та предавка:** 41:32 = **1,281** * **4‑та предавка:** 38:41 = **0,927** * **5‑та предавка:** 37:50 = **0,74** Като препоръчва втората - LVE - не само заради по-ниски обороти на 5-та предавка, но и по-добра плавност при превключване. Потърсих втора употреба скоростни кутии (не че има много) с обозначение LVE. Повечето които намирам са от VW Polo 1.4 MPI. Имайки предвид че Поло-то по принцип е по-малка и по-градска кола, леко подлагам на съмнение казаното от chat bot-а. Отделно не съм сигурен в съвместимостта (присъединяване към двигателя от една страна и полуоските от друга). Доколкото съм чувал има някаква платена програма ETCA, където това може да се провери. Някой колега дали може да помогне в тази посока ? С проверката в програмта или още по-добре ако някой би се наел да смени скоростните кутии (допускайки че намеря заместител).
-
Само да вмърна - Label/ Sticker remover = WD40 и може би на газ за осветление, като последното не е тествано.
-
Та, днес бях при човека, изпра седалките, по-малко от час. Който иска да пере, смело да ходи там. Много свестен човек, отдели ми и време, да обясни с какви препарати да почиствам, табло, седалки и т.н.
-
Тук съм малко несъгласен. Включително при случая с автобуса е имало изпит и при него не се вижда, доколкото е вярна информацията, да има проблем. Т.е. минал е някакво обучение и е взел книжка по правилния начин. За мен проблема никога не е бил самото взимане на книжката. Нито ме научиха да карам кола, нито ме научиха да карам мотор. Научиха ме да взема изпита. И, да сме честни, няма и начин да те научат да караш за 20, 30 или дори 100 часа. Да не говорим, че вдигането на часовете само ще напълни джобовете на школите, а реален ефект няма да има. Та, лично мнение, проблема лежи в липсващия контрол на пътя. Почва се от малките нарушения, които просто не се санкционират - паркиране в нарушение, не спиране на пешеходна пътека, демонстративното затваряна на очите на милиционерите при неправилно минаване на пешеходец, затваряне на очите на милиционерите при минаване на жълто, "прощаване" на дребни нарушения, липса на магистрална полиция, която демонстративно да вади нарушителите, включително тези каращи в лявата лента, при свободна дясна, НЕЗАВИСИМО от причините (ама имало дупки не е извинение) и т.н. и т.н. И, когато почнат да се санкционират малките нарушения чувството за бензказаност ще изчезне и има шанс да се оправимЕ ... Ама така "почерпките/прощаването" ще намалеят и ... глад мори добитъка
-
Интересно защо си мислят, че ще хванат изобщо някой, който има книжка? Че да проверявали автошкола на после Някой някога да е виждал цигaнин в учебна кола? Те книжките им са от пликчетата със Зрънчо, после се предават по наследство.
-
По-добре да е само в София, че поне ще се харчат по-малко пари Проблема няма да се реши с такива акции, а с вършене на работа. Ама трябва да се работи, което е доста по-трудно от това да се симулира работа... Като цяло системата е сгрешена. Тежко сгрешена. Ето малко факти: Куките симулират дейност, като раздават светлоотразители на неправилно пресичащите пешеходци, вместо да ги глобява на място Куките снимат скрити в храстите в участъци с безумни и безмислени ограничения, но на 200 метра от тях участък с множество ПТП-та стои без маркировка, без знаци, с израстнали храсти и т.н. Харчат се пари за икони (!??!?!?), вместо за подобряване на инфраструктурата Променят ЗДП така, че и изрядните водачи да бъдат глобявани, но не се включва нищо свързано с рецидив. Сигналите за неправилно паркиране, катерене през тротоари и т.н. се игнорират. Сигнали подадени за опасно каране по магистрали и/или извънградски пътища на практика не се проверяват или с такова закъснение, че просто няма смисъл да се разглеждат ... Не ми се пише повече, примери бол ...
-
stefffoto се регистрира във форума
-
Поредната тридневна кампания за успокояване на обществото. И защо само в София?
-
Със сигурност ще се похвалят с някой хваната ... и до там. Няма да хванат нито един от проблемните и само след няколко дни, дано не съм прав де, пак ще четемЕ кофтито новини
-
ЦЪК интересно ми е дали ще открият нещо нередно
- Последната седмица
-
-
Да сложиме и тез момци тука Radiohead - Creep.mp4
-
Ива се регистрира във форума
-
Хе-хе-хе!!! https://youtu.be/J53vMoDZf3w?si=uJXABOfRH-jDS4vn