Цялата активност
- Днес
-
Не бързам със заключенията, но си имам едно на ум за шума, макар че както бях споменал, този фактор не ме притеснява. За твърдостта ако си е така ще е добре. Важното е да не стане на камък за 1-2 сезона. Засега толкова. Като ги покарам и събера впечатления ще ги коментирам.
-
И аз за нещо такова си мислих. Един вид чувство за нестабилност. Да. И смотаните гуми намаляваха още лимита. Важно е да отбележа, че първо карах Митсубишито и после ми дадоха Реното. При едно съвсем безобидно спиране на светофар, на мокро, май месец, джипката тръгна, като шейна. Спрях след пешеходната пътека. Добре, че бях първа кола. А това съм го правил хиляди пъти, с тази скорост, но с друга кола и гуми. Тоест скоростта ми е била съобразена, нормална. Но не и съобразена за гумите, с които съм. Защото е ясно, че и най-добрата гума идва момент, когато да загуби сцепление. От тогава, едно на ум! Направо бях изумен как при такава скорост и употреба на спирачки ще тръгне да се пързаля! От тогава, повече не съм допускал такова нещо, съобразявайки се с какви балатуми гуми съм. Особено на мокро. На правите участъци си карах, но в завои планинско си намалях за да няма поднасяне. На спускане, защото задницата олеква и още по-лесно губи сцепление. Ако влезеш и със спирачка в завоя, става още по-зле. А бусът вървеше с леки товари, все едно е празен. На изкачване си карах без притеснения, защото предното тегли и тежестта е по балансирана. /ако си със задно, нещата се променят. Митсубишито беше на задно/. На сухо нямаше проблеми и усещах стабилност. Има логика в твоите мисли. Затова може да не съм усетил. Карал съм и по-бавно, съобразявайки се с автомобил и гуми. Още на първия месец им разбрах възможностите. И съм бил по-внимателен, защото ефекта от опичането е по-опасен. Лесно губи сцепление на мокро. Иначе на сняг са добре. Но те бяха и чисто нови тогава. Всяка зима тръгвахме с нови гуми. Митсубишито беше като танк. 4х4 с 50/50 на двата моста. Включваше се с ръчка. Няма закъсване. Ходил съм в сняг до Три могили. /почти с постоянно буксуване и пързаляне при изкачването, на втора. то и на друга не може да се кара/. Това е махала на 16 км. след Белинташ. След Белинташ няма асфалт. Пътят е макадам. Горски път. Много емоции съм имал. Имаше достатъчно маршрути в Родопите и се накефих на каране при всякакви условия. В низината не ми беше интересно. Ники, пишех, като публикува. Изкачване и спускане съм го засегнал в отговора на първия ти въпрос. Да, при сухо време няма значение, но аз не знаех при какви условия си бил.
-
Колегата го е определил много добре. Лично моето усещане беше като да си кажеш - какво и стана на тази кола, че се държи така странно. Иначе става дума за сухо, топло слънчево време и при изкачване и спускане, макар че това последното не си представям да има голямо отношение.
-
На същите завои, със същата скорост при температури под 5-6 градуса колата не мърда.
-
Това с "лилавото" поведение и аз го усещам когато температурите станат 10-15 градуса и нагоре. Усещането е сякаш имаш дъвка на подметката и се размазва в завоите. Не е точно поднасяне, но и не се усеща съвсем стабилно.
-
Асене, честито и безаварийно ползване. Да не те подвеждат и безпроблемно да стигаш, за където си тръгнал! Шарката им е едра, с повече фуги и затова може да са по-шумни. Иначе е подходяща за сняг. Ще копат и държат добре. Ники, ще коментирам въпросите, но първо искам да разбера какво имаш предвид под "лигави". Може би губене на сцепление? При какви условия стана. Скорост, изкачване, спускане, мокро, сухо. На ръба на възможностите на автомобила/гумите ли си карал.
-
kro1 се регистрира във форума
-
Има две неща, който не трябва да те шашкат за тази гума (ако случайно те шашнат): 1. По-шумна от нормалното е. 2. На пипане е по-твърда от средностатистическата зимна гума. И двете неща нямат значение за инак отличното й представяне във всякакви условия
-
@joro-120L Прочетох ти мнението вчера, и направих анализ на написаното. Стигнах до следното заключение: 1. Посочените от теб мпс-та със сигурност имат по-нисък лимит по завои от лек автомобил и предполагам, че си ги карал съответстващо на характеристиките им. 2. При посочения пробег, а и факта че в Пловдивско (изключвам планинските райони) зимата е по-топло спрямо София(добре си спомням една командировка в Пловдив през ноември, когато всеки ден беше 20+ градуса), в началото на пролетта гумите вече са били достатъчно износени и опечени, че да не се усещат лигави. Ти ще кажеш, има ли правота в моите мисли или не. И уточнявам, че това впечатление от гумите добих на Петрохан.
-
Благодаря, този е още по-добър от онзи който бях разглеждал аз. Ами ето ги, Hankook Winter I cept RS3 пристигнаха снощи. Дот 23 седмица на 25 година, произведени в Корея. 8,5мм грайфер като за начало. Летните Ventus Prime 4, които купих миналата година бяха произведени в Унгария. С отстъпката излязоха по 154 лева бройката. Сега остава да намеря време да ги мотирам на джантите и да си чакат момента за качване на колата - смятам, че още им е рано. Брат ми отново заложи на Вредщайна, както на О1-цата, така и миналата зима на предишната му О3, но гумите си отидоха с колата и сега пак същите нови. Бях на косъм да взема и аз същите, но както казах, искам да опитам нещо различно, въпреки че и други хора ме питаха защо точно тези и сигурен ли си, че искаш тези гуми. На тестовете гледам са изключително близки точно тези два модела. Може би по отношение на износването Ханкука е по-издръжлив, което за мен не е с особена тежест, тъй като с моето каране и изминати километри на сезон, едва ли бих изхабил комплект гуми докато още са годни за каране през зимния сезон.
-
Виканх си CONTINENTAL 235/45R18 98V XL FR WinterContact TS 870 P за Пасата. Отделно взех решение малкият автопарк във фирмата да премине на всесезонки CONTINENTAL 185/65R15 92T XL AllSeasonContact 2. Извънградско почти не излизат, 95% от шофирането е в София и то все по главни пътни артерии. В същото време в склада е заприличално на гумаджийно, а като засиля някой да сменя гуми и го няма цял ден Та мисля, че е оптимално решение. Като отиде някой да ги прибере от "На гумите щом дойде ред, отивам бързо в Медина Меееееед", ще ви драсна държави на производство, па малко по-нататък и отзиви
-
-
2026г. И аз мисля да си направя подарък за рождения ден
- Вчера
-
Заповядайте още едно:
-
-
Много яко парче
-
На 26.05.2025 г. -Iron Maiden ще имат концерт в София. Там съм.
-
До ghost_rider: Беше на мой роднина, преди година, този ремонт и не мога да съм точен. Мисля, че ~1200лв (613,55€) ми беше казал.
- 6 мнения
-
- 1
-
-
@ghost_riderTyrereviews.com
-
nikivr се регистрира във форума
-
Асене, въпросът е, че не мога да дам мнение и нямам опит с посочените от теб марки гуми. А и да имах, те са друг размер и на друг автомобил. Пак не е меродавно. Затова се и въздържах да споделям това, през което съм минал. На Реното какви са били ми е бяло петно. Със сигурност, най-евтините от евтините. Не съм им обръщал толкова внимание, за да ги запомня. Значи са били непопулярни марки. Всичко след тях, което сложа ще ми се струва премиум. Затова ти казвам, че си се ориентирал към добри гуми. Виж кой ще ти предложи най-добра цена и вземай. Ако пак се затрудняваш, напиши марките на четири листчета, разбъркай ги и тегли жребий.
-
@joro-120L, ето такива мнения очаквам. Наясно съм, че няма как всеки да е карал със всяка марка и модел гуми, изключае случайно шофиране на чужда кола, но то няма да е меродавно. Имам друг въпрос. Някой сеща ли се за сайт за гуми, в който на всяка марка и модел има описание от кога (коя година/сезон) е пуснат в експолатация. Например модел "C" е разработен като наследник на модел "B", в размери от 15" до 19" и е пуснат на пазара през 2022г... и т.н. Спомням си че съм чел такава информация преди година-две, но сега не успявам да намеря правилния сайт. Мисля че беше някой от популярните БГ сайтове за гуми, но засега намирам откъслечна информация.
-
Работи, но не може да се разчита на 100%. Системата се включва над около 65-70 км/ч. Ако не мърдаш волана повече от 30 секунди започва да мрънка и след още няколко секунди се изключва докато не мръднеш волана. Примерно при по-остри завои не винаги завива достатъчно. При мокър асфалт и насрещно слънце се случва да губи маркировката, дори и да е хубава. Ако е имало ремонт и е останала временна маркировка се случва да я засече като основна и да тръгне да се води по нея, което е малко стряскащо. Ако имаш сензори за мъртва зона не дава да сменяш лентите докато има нещо в зоната, воланът започва да вибрира. Не дава да сменяш ленти без мигач, воланът се съпротивлява малко, но може да се преодолее. Полезна екстра е, но трябва да се има едно наум и да се внимава. Това е за преди фейслифта. След това нещата са малко по-различни.
-
JORDITO started following Отключване на SmartLink ,Октавия 3,2018г.
-
Отключване на SmartLink ,Октавия 3,2018г.
JORDITO отговори на ginov's тема в Озвучаване, мултимедия, навигация
Не , няма. Този Суинг е само с оригинален код от Еуратек. 450 лв по спомен. Има пачове, но тогава ти изчезва FAZIT идентификацията и впоследствие може да стане много тегаво.- 1 мнение
-
- 1
-