Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Цялата активност

Този поток се обновява автоматично

  1. Днес
  2. maxrpm

    Ежедневни приказки !

    Вчера , не спазих уговорка. Отивам при Дида в кафето в работата и и викам - Диде , искам 500грама сирене , че нали вече не трябва да ям месо - Абе няма да ти го уцеля ще е повече. - Няма , ако го уцелиш , 200лв ти давам. Отряза го , изми го ... - Ела! Спечелих 200лв - Диде , нямам ги... 500 . 00 грама ги уцели! Навремето пак така се отказах като кур*а . Хванахме се на бас - викам тея са малки , за деца са. Ям 10 биг тейстита и приятел ги плаща, ако не отивам и пия сок от мъж... Изядох 6,5 биг тейстита , отказах сока от мъж , поне си ги платих , ама не беше ок ... Ама и пича на касата , като разбра за сока от мъж , започна да слага Айсберг , а от началото нямаше ...
  3. Stormbringer

    Да поздравим приятел с песен!

    И аз да се включа с един аматьор :
  4. joro-120L

    Да поздравим приятел с песен!

    @axel Поздрав, Влади
  5. joro-120L

    Да поздравим приятел с песен!

    Вече в звездният оркестър. Виртуозният басист Anthony Jackson. RIP June 23, 1952 - October 19, 2025 https://en.wikipedia.org/wiki/Anthony_Jackson_(musician)
  6. Stormbringer

    Да поздравим приятел с песен!

    R. I. P., Ace!
  7. Това съм го виждал и в други държави и, ако не греша, е най-вече срещу замръзвания. Предполагам помага и срещу аквапланинг.
  8. От доста време ми прави впечатление една иновация по българските магистрали, а може и някой наш голям ум да я е патентовал. Става дума за напречните леки фрезования на асфалта на места с лошо или липсващо отводняване, където има потенциална опасност от аквапланинг. Какво мислите за това "решение" на проблема?
  9. ghost_rider

    Заключена Врата

    А отключва ли се изобщо, има ли движение на бутона? Ако моторчето е амортизирано, няма сила да задвижи механизма и да отключи. Има някаква малка вероятност да се отключи, но опитай на запален двигател като щракаш бутона за заключване/отключване на шофьорската врата, за да се вдигне напрежението и да има някакъв шанс да му стигне силата да избута механизма. Също така ако може да се опита някъде на топло, гараж или ако я напече слънцето през деня, че и студа не влияе добре. Ако се отключи и отвори, повече НЕ заключвайте колата докато се ремонтира или смени бравата или поне да се разкачи от инсталацията, за да не се заключи отново за вечни времена.
  10. Вчера
  11. joro-120L

    Да поздравим приятел с песен!

  12. maxrpm

    Ежедневни приказки !

    Тея модерни каляски , никога няма да станат ретро коли. Компютри и снопове кабели навсякъде , това само го поддържаш и го караш на смърт. Клапата , вчера държеше 850 оборота , колкото да дразни и да харчи 1.1L/H Днес , на паркинга се опита да държи 1500 оборота , а на връщане си беше пак ок на 750 оборота. Утре е при мен Hitachi - то отивам до гаража и я сменям..
  13. Здравейте ,прилагам направо обявата в olx - https://m.olx.bg/145835125/?bs=olx_pro_listing Гумите съм ги свалил и прибрал на топло в чували ,предпочитам да ги дам на колега с лично предаване в София ,като нови са. Цената за форума в 230 за едната,за справка ,ако решите, гумите струват около 370 лева .
  14. C2H5OH

    Ежедневни приказки !

    Т.е. на наш Сашко ше му трябват още 20тина години, докато стане ретро тая дроселна клапа, та поне сантиментална стойност да има
  15. fabia 1234

    Заключена Врата

    Нужно е вандалско отношение към бравата. Махаш седалката, кората, на металната кора и разпробиваш нитовете, сваляш стъклото и окабеляването и започваш с шлайф без предпазител или дремел да режеш бравата и тя се рапада на части. Играх го самоче с лява преди 2-ва месеца. Стигнах до извода че се чупи един зъб в бравата и фактически остава като детско заключване без възможност да го изключиш щото неможеш д аотвориш вратата и да бутнеш чопа.
  16. Izolini

    Регулиране на къси светлини

    Ми не. Но пък си направих снимка на менюто за контрол на фаровете. И има AFS: Но не съм видял да завиват на тъмно. То и други изцепки имам в тоз компютър, та верно трябва да скоча до @JORDITO да види защо му липсват функции.
  17. Mirrko

    Регулиране на къси светлини

    Ти днеска звънна ли му double spam power
  18. Mirrko

    Ежедневни приказки !

    Ама лакирал ли си го ,да се запази блясъка
  19. Mishelle

    Ежедневни приказки !

    Имам го, да. И много му се кефя, носи ми спомени и донякъде носталгия
  20. Desislav Slavov

    Заключена Врата

    Здравейте колеги.Задна дясна врата на Шкода Фабия 1.9 дизел не се отваря нито отвън нито отвътре.Свалих кората и само успях да напипам механизма и до там.Благодарности ако някои даде съвет.
  21. sando2

    Смях в залата :-)

  22. b3lq7a

    Регулиране на къси светлини

    Преди 2г и аз си играх да ги регулирам, че сгреших да дам на ГТП със стенд да ги пипат (че в вднин момент през мултимедията ги бях дал на режим за Англия, без да искам и на прегледа стана проблем уж). Свалиха ги много и беше зле положението. С фабричен ксенон и с АФС са. Имат следене на посоката на завиване и ми харесва, халогените също са Ок в ниски скорости да се включват, но при мен те се пускат и като дам мигач, без да съм навил волана до към 40-45 (Жоро ги бутна до максимална скорост). Забелязал съм, че след 100-120 късите се вдигат леко на моята. Друго ми е интересно при колеги с о3 преФЛ с фабричен ксенон… на стенд и 2та ли фара светят с еднаква сила? При мен десния(тоя пред пасажера) е една идея по слаб, но като карам ми е ОК, чудя се дали понеже е по-високо насочен на място не е направен да намаля силата си. И като правите реглаж - на контакт да е колата, че аз го ядох с това левия да се насочва наляво при запален мотор и после светеше много надясно в движение (по спомен режим за градско каране, казваше се осветяване на насрещния тротоар и при мен си остава и като спра на место, но това пак работи до някакви ниски кмч като мина 40-50 се връща напред и левия фар…). Иначе на спорт са по-бързо насочващи се в завои фаровете, на мъгла се вижда супер ясно насочването. Вдигнал съм ги малко сам и съм ги дал и 2та малко към банкета (на дясно), но не преча на насрещните, само с висока скорост се случва да ми присветват! За сравнение на чисто нов Карок с лед фарове - светят по-бяло и силно, но са ми ниски на мен неговите, а и ако се вдигнат мисля, че ще пречат на насрещните, светят прекалено силно и ненужно според мен. Мислех да слагам лед крушки, но се отказах, ще купя скоро нови оригинални ксенонови, че тия мисля са избледнели. Жоро ми предложи лед крушки, но отказах, ще сложи само огледало за автоматични къси/дълги.
  23. Последната седмица
  24. joro-120L

    Смях в залата :-)

  25. ghost_rider

    Тресене трептене при движение

    За амортисьори има и тресачки. Например в един от пунктовете за ГТП преди доста години имаха и то много удобна, вградена в пода. Иначе има и мобилни, ако мога така да ги нарека. Колата се вдига на подемник и леко се спуска върху 4 (или поне 2) такива машинки и се пуска теста. Накрая ти изкаряа проценти оставащ живот. Но под 50 дори под 60%, са си за смяна. Все пак аз не можах да разбера какъв е точно проблема, но май не ми прилича на амртисьор.
  26. joro-120L

    Тресене трептене при движение

    Това най-добре се забелязва при движение по паваж. Ако продължително се кара с изпуснал амортисьор, започва и едно характерно назъбено износване на грайфера. Аз ги проверявам по стар метод. Рязко се натиска на ръка и пуска всеки ъгъл на автомобила. Ако при връщането закове, амортисьорът е добре. След пускането не трябва да продължи да се клати.
  27. Peter_CLX

    Тресене трептене при движение

    Показателна е не само амплитудата на тресене, но и честотата. Ако тропането идва от амортисьор(и), то би имало два типични признака: - Тропането рано или късно затихва, а честотата му не е пропорционална на скоростта на движение, а по-скоро е функция на собствения резонанс на системата пружина-амортисьор-гума, своеобразен трептящ кръг (като в електротехниката, специалистите ще ме разберат, надявам). Затова такова тропане би се усетило в някои случаи и при преминаване през остър праг дори с ниска скорост, например. Особено с малко по-мека гума. Гумата и пружината са двата реактивни елемента акумулиращи енергия, амортисьорът я поглъща, но когато той не работи, се получава трептенето в окачването и то се проявява при всякакви скорости на движение. - видимо подскачане на окачването и колелото, което е свързано с неработещ амортисьор. Това може да се провери, ако колегата направи експеримент с тестово шофиране с помощта на някой асистент, който да се качи в друг автомобил зад него и да наблюдава в движение дали има прекомерно трептящо подскачане на някоя от гумите на "проблемния" автомобил при минаване по маршрут с неравности - улични шахти, тесни спящи полицаи и други такива подобни.
  28. joro-120L

    Тресене трептене при движение

    Никой не се е съмнявал в кутия и халдекс. Щом на място няма проблем, значи не е от някой тампон на мотора. Проблемът е в трансмисията. Къде? Ще каже опитният механик. Вибрация може да се получи от тампони или от дебалансирана въртяща се част. А показанията ти в горното мнение нямат нищо общо с първото ти мнение в темата. От вибрации премина на тропане. Появиха се и неравности по пътя. Успех и да намерите проблема.
  1. Зареди още активност
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.