Цялата активност
- Днес
-
Пазар на метали от Platinum Group: Тенденции, възможности и бъдещи перспективи
shubham565 публикува тема в Други марки автомобили
Глобалният пазар на метали от платинената група (PGM) се очерта като критичен сегмент в индустрията за благородни метали, воден от широкото му приложение в автомобилния, индустриалния и бижутерския сектор. PGM, които включват платина, паладий, родий, рутений, иридий и осмий, са високо ценени заради своите изключителни каталитични, устойчиви на корозия и проводими свойства. През последните години пазарът отбеляза забележителен растеж, главно подхранван от нарастващото търсене на каталитични конвертори в автомобилната индустрия. С затягането на емисионните стандарти в световен мащаб, особено в Европа, Северна Америка и Азиатско-тихоокеанския регион, нуждата от платина и паладий като ключови компоненти в автомобилните катализатори се увеличи рязко, което даде значителен тласък на пазара. Прочетете още: https://www.marketresearchfuture.com/reports/platinum-group-metal-market-37697 Освен автомобилните приложения, PGM се използват все по-често в химическата и петролната промишленост, особено за катализатори в горивни клетки, рафиниращи процеси и производство на водород. С глобалния стремеж към зелена енергия и разширяването на технологиите за водородно гориво се очаква търсенето на платина и други PGM в решенията за чиста енергия да нарасне значително. Освен това, индустриални приложения като електроника, медицински изделия и производство на стъкло продължават да подкрепят стабилното приемане на платиновите метали (ПГМ) поради тяхната висока издръжливост и химическа стабилност. Бижутата остават друг жизненоважен сегмент за крайно потребление, като платината и паладият са ценени заради естетическата си привлекателност, хипоалергенните си свойства и дълготрайната си стойност. В регионален план пазарът на ПГМ е силно повлиян от минните операции в Южна Африка и Русия, които колективно доставят по-голямата част от световното количество платина и паладий. Колебанията в минното производство, геополитическите фактори и регулаторните политики оказват значително влияние върху световните цени, създавайки както възможности, така и предизвикателства за заинтересованите страни. Технологичният напредък, особено в рециклирането и ефикасните методи за добив, също оформя пазара, като повишава устойчивостта на доставките и намалява въздействието върху околната среда. В перспектива пазарът на метали от платинената група е готов за стабилен растеж, подкрепен от непрекъснатото индустриално развитие, по-строгите екологични разпоредби и нарастващото приемане на устойчиви технологии. Участниците на пазара се фокусират върху стратегически партньорства, иновативни приложения и разширяване в развиващите се икономики, за да се възползват от нарастващото търсене. Въпреки това, нестабилността на цените, ограниченията в доставките и рисковете от заместване с алтернативни материали остават ключови предизвикателства, които изискват внимателно наблюдение на пазара. Като цяло, пазарът на PGM представлява динамичен пейзаж със значителни възможности за растеж в автомобилния, индустриалния и секторите на чистата енергия. -
shubham565 се регистрира във форума
-
А спряла на място трепери ли?
- Вчера
-
Това наистина заслужава да се гледа с по-добро качество!
-
Казанова се регистрира във форума
-
Зависи. Доста хора се оплакват, че фаровете следящи завоя (демек динамични) им причиняват дискомфорт, т.е. става им лошо. Затова и, тези които я имат екстрата де, следва да имат опция за изключване. Между другото. Фаровете на С3 са с опция за смяна на движението, т.е. да можеш да караш в Англия (примерно) без да сменяш фаровете и да слагаш лепенки. Честно казано предполагам, че просто забива фаровете по-ниско. Та се замислих, дали пък не е това проблема на колегата?
-
I Don't Want To Talk About It (from One Night Only! Rod Stewart Live at Royal Albert Hall).mp4
-
Другата седмица ще я нося на сервиз, защото за тази нямаше часове, да видим ще открият ли нещо
-
В гадски условия да точно се появява когато си примерно на 3 скорост с 42-43 км почти го няма, на 45-46 включа 4 скорост и тогава най се усеща, извън града на хував асвалт равен пак примерно със 80 на 6-та, като я настъпя смъква предавките и всякаш ичезва
-
Така е. Ти караш бързо и нямат време да осветят завоя. Само се мятат и повече ти пречат. Но, заради късите си струва. На Варела как е. Следят ли пътя, щом имаш опит.
-
Преди години (2013-2015) карах служебно Volvo S60 с динамични фарове. След първото качване до Боровец ги изключих и повече не ги включих. Е те това беше абсолютно мятане и излагане!
-
От тук става ясно, че не се влияе от обороти на двигателя. Каква ти е идеята? Колата е автомат и директно ще смъкне една, две предавки.
-
Ице, най-добре се забелязва при планинско каране с остри завои, как следят пътя, а не светят направо. Едва ли ще има. Аз не бих ги изключил. То и няма смисъл. Полезна екстра е.
-
Ми не, нали знаеш как карам - така или иначе всичко се мята (и се излага) И под "настройка" имам предвид поне някой превключвател вкл/изкл
-
При ниски скорости и висока предавка проявява ли се примерно на 50км/ч и е на 4/5 и я намачкаш трепери ли ?
-
Hazos се регистрира във форума
-
Е, ти не си ли ги усетил какви са? Аз мисля, че е нормално да няма настройка в медията. Не може всеки когато му скимне да има достъп и да пренастройва фарове. Влияе на безопасността. Това е работа на сервиз. Не е като да бъзикаш копчетата на еквалайзера.
-
Хайде сега да взема да оспамя темата! Вярно, че ще отида все някога при @JORDITO да преслуша компютъра на Варела и да отключи каквото може, обаче като говорите за фарове аз да питам: При палене фаровете се мятат във всички посоки - надолу-нагоре-наляво-нядясно, само дето осморки не правят. Няколко човека ми казаха, че това било признак за динамични фарове. Аз обаче не намирам настройка в медията?
-
Бай Жоро го е описал много точно и аз нямам какво да добавя. Щом ти мърдат фаровете в движение, значи го имаш. Мисля, че е допълнителна есктра и не всяка кола го има. Зависи от нивото на оборудване. Възможно ли е да има проблем в управлението и да са останали в долно положение. Тогава светят много близо. Добре е да се разбере, дали е първи собственик, така ли са светели късите откакто има колата, или в последствие са започнали да светят така.
-
Аз се бях притеснил в началото, мислех го за дефект. При спиране на светофар да речем, левия фар се прибира и застава нормално направо. После тръгвам, завиват си и двата нормално, но левия отново се насочва наляво. @joro-120L Сега виждам, че пише нещо за регулиране на наклона. Или е толкова минимално, че не се забелязва, или при Октавията го няма, но може би е първото.
-
Nikozzy се регистрира във форума
-
Добавка за гориво (дизел) на VW - G001790M3
Izolini отговори на Levcho's тема в Дискусия за консумативи
А пък аз реших, че ще го сменя. И го смених. Цифрата е неприятна, но ми писна от тремора на колата. Разликата е фрапантна. - Последната седмица
-
На 6ти този месец минах с двата мотора - и на двата ми лепнаха стикери върху синьото талонче, т.е. още ги даваха. Но споменаха, че ще ги махат. Пък да видим!
-
Надявам се да помогна по темата. Снимах от ръководството. Третата страница е бонус, за халогените. Забелязал съм, че при спиране зад кола на светофар късите падат надолу. Малка неточност. Не било ксенон, а би-ксенон.
-
dj_liubo changed their profile photo
-
Аз съм забелязал, че в градски условия левият фар се измества да свети още наляво. Не съм сигурен до каква скорост е това и после се връща в нормална позиция. При извънградско не съм забелязал да свети по-надалеч.
-
Преди седмица минавах Фабията - никой не дава нищо, само синьото талонче да стояло в жабката и това е 90-100 кинта си е за товарните коли.
-
Сега освен да не го лепим, се говори да не се печата и да го пазим. Обаче нито дума не прочетох за намаляване на цената. Да не говорим, за всички вятърничави обяснения за минимално време на прегледа, от което излиза, че пунктовете се ограничават до определен максимален брой прегледи на ден, заради което си искаха увеличение на цената на услугата. На едно място не съм засякъл да правят преглед по 20 или 30 минути. Винаги съм минавал за 10, максимум 15 минути.
-
Трябва да се съберем на тънко пиво и тежко мезе, тука ще ми окапят пръстите, докато се опитвам да развия гледната си точка и да разясня какво имам предвид.