Цялата активност
- Днес
-
I Don't Want To Talk About It (from One Night Only! Rod Stewart Live at Royal Albert Hall).mp4
-
Другата седмица ще я нося на сервиз, защото за тази нямаше часове, да видим ще открият ли нещо
-
В гадски условия да точно се появява когато си примерно на 3 скорост с 42-43 км почти го няма, на 45-46 включа 4 скорост и тогава най се усеща, извън града на хував асвалт равен пак примерно със 80 на 6-та, като я настъпя смъква предавките и всякаш ичезва
-
Така е. Ти караш бързо и нямат време да осветят завоя. Само се мятат и повече ти пречат. Но, заради късите си струва. На Варела как е. Следят ли пътя, щом имаш опит.
-
Преди години (2013-2015) карах служебно Volvo S60 с динамични фарове. След първото качване до Боровец ги изключих и повече не ги включих. Е те това беше абсолютно мятане и излагане!
-
От тук става ясно, че не се влияе от обороти на двигателя. Каква ти е идеята? Колата е автомат и директно ще смъкне една, две предавки.
-
Ице, най-добре се забелязва при планинско каране с остри завои, как следят пътя, а не светят направо. Едва ли ще има. Аз не бих ги изключил. То и няма смисъл. Полезна екстра е.
-
Ми не, нали знаеш как карам - така или иначе всичко се мята (и се излага) И под "настройка" имам предвид поне някой превключвател вкл/изкл
-
При ниски скорости и висока предавка проявява ли се примерно на 50км/ч и е на 4/5 и я намачкаш трепери ли ?
-
Hazos се регистрира във форума
-
Е, ти не си ли ги усетил какви са? Аз мисля, че е нормално да няма настройка в медията. Не може всеки когато му скимне да има достъп и да пренастройва фарове. Влияе на безопасността. Това е работа на сервиз. Не е като да бъзикаш копчетата на еквалайзера.
-
Хайде сега да взема да оспамя темата! Вярно, че ще отида все някога при @JORDITO да преслуша компютъра на Варела и да отключи каквото може, обаче като говорите за фарове аз да питам: При палене фаровете се мятат във всички посоки - надолу-нагоре-наляво-нядясно, само дето осморки не правят. Няколко човека ми казаха, че това било признак за динамични фарове. Аз обаче не намирам настройка в медията?
-
Бай Жоро го е описал много точно и аз нямам какво да добавя. Щом ти мърдат фаровете в движение, значи го имаш. Мисля, че е допълнителна есктра и не всяка кола го има. Зависи от нивото на оборудване. Възможно ли е да има проблем в управлението и да са останали в долно положение. Тогава светят много близо. Добре е да се разбере, дали е първи собственик, така ли са светели късите откакто има колата, или в последствие са започнали да светят така.
-
Аз се бях притеснил в началото, мислех го за дефект. При спиране на светофар да речем, левия фар се прибира и застава нормално направо. После тръгвам, завиват си и двата нормално, но левия отново се насочва наляво. @joro-120L Сега виждам, че пише нещо за регулиране на наклона. Или е толкова минимално, че не се забелязва, или при Октавията го няма, но може би е първото.
-
Nikozzy се регистрира във форума
-
Добавка за гориво (дизел) на VW - G001790M3
Izolini отговори на Levcho's тема в Дискусия за консумативи
А пък аз реших, че ще го сменя. И го смених. Цифрата е неприятна, но ми писна от тремора на колата. Разликата е фрапантна. - Вчера
-
На 6ти този месец минах с двата мотора - и на двата ми лепнаха стикери върху синьото талонче, т.е. още ги даваха. Но споменаха, че ще ги махат. Пък да видим!
-
Надявам се да помогна по темата. Снимах от ръководството. Третата страница е бонус, за халогените. Забелязал съм, че при спиране зад кола на светофар късите падат надолу. Малка неточност. Не било ксенон, а би-ксенон.
-
dj_liubo changed their profile photo
-
Аз съм забелязал, че в градски условия левият фар се измества да свети още наляво. Не съм сигурен до каква скорост е това и после се връща в нормална позиция. При извънградско не съм забелязал да свети по-надалеч.
-
Преди седмица минавах Фабията - никой не дава нищо, само синьото талонче да стояло в жабката и това е 90-100 кинта си е за товарните коли.
-
Сега освен да не го лепим, се говори да не се печата и да го пазим. Обаче нито дума не прочетох за намаляване на цената. Да не говорим, за всички вятърничави обяснения за минимално време на прегледа, от което излиза, че пунктовете се ограничават до определен максимален брой прегледи на ден, заради което си искаха увеличение на цената на услугата. На едно място не съм засякъл да правят преглед по 20 или 30 минути. Винаги съм минавал за 10, максимум 15 минути.
-
Трябва да се съберем на тънко пиво и тежко мезе, тука ще ми окапят пръстите, докато се опитвам да развия гледната си точка и да разясня какво имам предвид.
-
Добавка за гориво (дизел) на VW - G001790M3
Levcho отговори на Levcho's тема в Дискусия за консумативи
Благодаря за коментарите. Изгорих към 600 лева и аз почнах да карам и да си свиркам. Смених горните уши на двигателЮ и се оказа че треперенето не от тях. Няколко години се лъгах и се надявах да не е от маховика. Но сега ще си свиркам. -
boz се регистрира във форума
-
Това е според описанието на AFS-а. Аз лично не го забелязвам, но проблема може да е в мен, т.е. недовиждам Но, както колегата горе е писал, С3 идва заводски с адски "ниски" светлини. В ЕТ уж ги регулираха, според предписанието, и пак бяха безобразно ниски. Регулирах си ги сам, по описания горе метод и с много спирания по магистралата за да намеря оптималния баланс от видимост и не-заслепяване на насрещните. Сега виждам и не преча - няма присветкане, а и "котешките очета" на разделителните мантинели на магистрата присветват само при неравност, т.е. определено не осветявам над тях. А това, което е пуснал Ицето наистина е теста при палене и след това замръзват в "нулево" положение, определено от кантарите на преден и заден мост.
-
Вдигането на фаровете, за което писах по-горе не се вижда директно - да виждаш как се вдига линията н а "отреза" на късите. Разбираш косвено. Забелязваш, че в града късите са доста близки, а на извънградско осветяват на далече и можеш да караш с 90 км/ч. Явно става доста плавно.
-
Ицо, това е първоначална проверка при палене. В движение системата с кантарите регулира според натовареността, но не вдига фаровете при увеличаване на скоростта.
-
Владимир Димитров се регистрира във форума
-
О3 Преди фейса със биксенон също си вдига и сваля фаровете(AFS), както и ги движи наляво и надясно. О3 Vision 01.2017г, една от последните преди да излезе фейслифта. https://youtube.com/shorts/roYSfAObyrE?si=htKw1KK6M2fFu2pR