Цялата активност
- Последния час
-
Mного ме кефи , колко културно казваш "Няма да ти сложа нормален език посмъртно, по - скоро бих го превел на двуичен код, ама с другото може да се занимая , ако ми остане време , че незнам къде е листчето с admin паролата .. "
-
PRR started following Тъмна тема на форума , може би.
-
Саше, по темата с езика мисля, че сме на диаметрално противоположни мнения, но относно тъмната тема ме замисли. Не съм сигурен доколко ще е възможно, предвид това, че доста от иконките не са "прозрачни", но е нещо на което и аз, а и предполагам доста други, биха се изкефили. С две думи - ще го проверим.
- 2 мнения
-
- 1
-
- Днес
-
Аз си ги "пера" сам. Малко пяна за тапицерия, след това с четката, след това малко с екстрактора и съм готов ... за 2h на кола
-
Среща всяка 3-та неделя от месеца, гр. Пловдив
Rosen Raychev отговори на Rosen Raychev's тема в Пловдив
За 17.08 аз ще гледам да съм на линия -
С перяща прахосмукачка май е по-безопасно. По класическия начин, ще ги накиснат много и после може да страдаш. Миналата година прахме 3 коли с брат ми, едната беше с подгрев и проблем не е имало. Сега новите всички са с подгрев, но май още не сме стигнали до пране.
-
Аз съм и с подгрев, затова питам.
-
А не е ли опасно за датчиците за тегло в седалките и въздушните възглавници в облегалките? И моите имат нужда от пране, но това ме спира.
-
Тия ги прескочих, че са много на неудобно за мен място, ама ще се прежаля :)!
-
Принципно от опит знам, че на топло има разширяване/отпускане на материалите (примерно на неръждаема стомана профили фиксирани с неръждаеми болтове при под нула градуса къса главите, при стъкла захващания с болтове пак се оставя хлабина в диаметъра на отвора, и те се свиват/отпускат. Така че, вероятно при картера с тази гарнитура под нивото на външния ръб на капака и както се захлупва блока като се монтира този пластмасов капак… като отпусне и да пропуска. На картера не даваха смяна на болтове, само на вариаторите, но Пепи каза, че се стягат малко и така го реших. Прибрах се в София само да я оправя и пак заминавам, няма да имам време да тествам.
-
Я кажете, някой да си е прал седалките и да е останал доволен, че искам да си ги освежа малко. Да кажете къде да отида, без притеснения.
-
От години , вече е ясно , че поради идейни подбуди на двама човека ( @PRR и @Mishelle ), форума никога няма да е на нормален , човешки език , както беше едно време, това е ясно. Дали ще може все пак да се добави тъмната тема , която е безплатна за платформата ? Благодаря!
-
Aaaaa , aз реших че си пали ок с втория. А Боряна флексва ся , че си има Октавия 2 ка , ли ? Ето ти една от последните бройки (вече го няма в алито) поне да и отива https://www.emag.bg/kejs-za-kljuchove-volkswagen-jetta-golf-passat-beetle-3-butona-rozov-vw-sh-58a/pd/D5RV1JMBM/ Ако знаеш на VW колко мъчно се вади клемореда, ще плачеш. Как викаше кранки едно време - трябва да имаш малко тънки , педерастки пръстчета ... Но пак е странно бутона и клемореда , да се прее*ат в един и същи ден, все пак колата е сравнително нова. Имай предвид че ако сменяш кутийка , Immo то не може да се обучи с VAG commander , aко го строшиш и трябва да го вадиш много внимателно, аз изпилих цялата кутийка със шмиргела , за да го запазя здраво. Иначе е 80лв при ключар , само за него.
-
Супер стана, времето мина неусетно.
-
Това след като си заключих ключа в колата вече не го правя! Втория ключ е в сигурен човек. Първо беше в адмирал Снейк, но тъпата змия го загуби (една съседка го намери и ми го върна), от тогава е в Боряна. Саше, четене с разбиране! С никой ключ не пали. Основния не отключва, че му е счупен бутона. Другия отключва, а пали с окъсения кабел.
-
Щом караш с резервния , но с нормалния не пали , значи има софтуерна забрана колата да запали , ако е отключена с ключа механично. Това е мярка против кражба. 100% може да се деактивира с VCDS или ODIS.. Според мен , би трябвало да е в Long Coding на имобилайзера или в Engine модула. Питай ChatGPT.
-
Бяхме малко, но пък качеството беше на ниво. Даже не разбрахме как стана почти 17 часа.
-
Саше, нямам и не разбирам от компове. Все едно ми говориш на индиански. Ако имам някакъв зор, ще питам. Ще видим в сервиза какво ще кажат и ще пиша. Аз мисля, че няма захранване от конт. ключ до стартера. Клеморед или нещо друго. Забрави! Ключарът каза, че този дефект на бутона е поправим. Ще го занеса някой ден на майстор, да видим. Засега карам с резервния, който е като нов.
-
Прочети , дали с VCDS не можеш да спреш това блокиране на стартера , ако се отключи механично. То попринцип не е логично да има такова блокиране. Ключа , виж си номера и си го вземи от Aliexpress , в пъти по - евтин е!
-
Нещо за Неделя? Имам една кутийка за ключ с 3 бутона(става и за дист с 2 бутона) в работата. Някой иска ли я ? Без перо и пружинка е, но е нова.
-
Рапида на Миро /Хашек/ от Варна с 14". Това е най-близо до оригинала, като дизайн. Марка Enkei. (гуми 195/45/14) Има такива, или подобни заводско вграждане 13". Не си спомням наименованието им.
-
-
Аз за сега ще подходящ все едно ще го бъде, тоест няма да си отворя бира на обяд
-
Ще го бъде или не
- Вчера
-
За 14:00 ли остава утре?
-
цитат от Смях в залата. Така е. На всеки може да се случи. Що ли ми требвА да предизвиквам съдбата. Тази седмица бяхме на море. Днес се прибрахме. Можеше и по-късно да се приберем.. Вчера към 18ч. все едно някой ми каза - Иди да припалиш колата! Слизам аз от хотелската стая, натискам дистанционното и колата не се отключва. Усетих разлика от другите бутони и разбрах, че вътре нещо е счупено в бутона за отключване. Другите си действаха. Добре, тогава минаваме на механично отваряне, чрез патрона на вратата. Резервният ключ ми е в Пловдив. Махам капачето/досега не ми се е налагало/, завъртам ключа и се отключи само шофьорската врата. Отварям вратата и се вкл. алармата. Въртя "на контакт", алармата изключи. До тук добре. Ще паля вече, обаче няма никой. Никакъв звук от стартера.Ток има. Започвам да се съмнявам за дефект в ключа, или алармата да е блокирала запалването. И нова батерия му купих и нe ще. Ориентирам се към ключар. Ама какъв ключар в с. Равда? Вече е 19ч. а на другия ден, т.е. днес в 11ч. трябва да освободим стаята. На рецепцията бяха така добри и ми дадоха тлф. на ключар, но той бил в Несебър и работел до 18ч. а идват почивни дни. Обадих му се и каза, че ще дойде на място днес към 10ч. Жената вика, айде да ходим да хапнем нещо. Мен не ми се яде, сън не ме хваща. Майтап им се вижда на тези хора. Прибираме се към 21ч. и решавам да се обадя на @Pepino. Веднага ми вдигна и казва - Отивай при колата и пусни камерата към таблото. Дай контакт, върни контакт, оключи, заключи отвътре. ОК. Ключът ти е наред. Стартер! Проблем с инсталацията до стартера, или дефект в стартера. Лека нощ! Точно това не исках да чуя! На бърз кадър ми премина филмът "Баш майсторът на море". Казвам на жената, утре търсим хотел или хващайте влака Бургас - София, през Пловдив. Имах и гости. Щяхме да се изложим пред чужденците. Днес в уречения час дойде ключарят. Младо момче. Провери си с неговите хапаратури ключа и каза, че всичко е наред. Включи лаптоп в буксата, но не намери данни, грешки, които го интересуват. Опита се да ми помогне докрай, въпреки че не му влиза в задълженията. По мое предложение пак се обадихме на Пепи и той му обясни как да стигнем до стартера. Аз даже и не го знам къде се намира. Нямам и подходящ инструмент. Само едно 10 ключе за клемите на акумулатора, да го разкача, ако се запали инсталацията. Та, стартера е на чалъм. Свали филтърната кутия, стартерът се откри, подадохме с едно кабелче + от акумулатора до шарлтера на стартера и запали. Точно в 11ч. Натоварихме багажа и газ към Пловдив. Ами, ако беше стартер, м? Ко праим? Това е една от причините да не искам автомат. Ако е ръчка, буташ и пали. Тук е пълен блокаж. Трудно се пресъздават с писане емоциите, затова постът ми е дълъг. След няколко дни ще има продължение. Пепи, Благодаря за комфортното море и пътуване на малкото юначе! Ние големите не сме от голямо значение. Поздрави от цялата компания!