Цялата активност
- Днес
-
Забравих да поясня... Капачката от горе е на семеиство 100. Много древна доколкото успях да разбера от Древните по коли около мен.. Та тази капачка е хром-никел, стандартно за ерата си (пак казвам това е от древните) а базата-основата не е фолио, не е и боя а действителни панели алуминий / хай-грейд... Докопан от гнездо на подсветка на дисплей за лаптоп. Голем зор ми беше одавна съм формонал метал на студено. Все пак това е залепено по 3 различни начина (търговска тайна) за пластмасова синя капачка каквато всички така добре познаваме от ВАГ групата от десетилетия.
-
Здравейте и от мен, за сефте... По принцип не ми е тука мястото и обикновено не снимам и не се брагвам с проекти... Малки и големи те са милиони. Но току що излезна прототипа на мк.1 от производствения цех и реших какво пък, хайде ще го покожем какво пък. Предполагам ще се сетите тази капачка за къде е. Аааа да и надписите са на Чешки, не Немски, не Английски.
-
stensyto changed their profile photo
-
Може, Ице. И по-горе написах нещо подобно. Но, това е О3. Сравнително нов автомобил. Толкова бързо ли да се разбие. А и не съм чел, или никой не е казвал за такъв проблем при тези автомобили. Говоря, като цяло за привода на скоростите. Ако всичко е наред, остава човешкият фактор.
-
Ще я плати в срок! Ще отърве пандиза. Ще плаща за своята разсеяност. И много добре знае, че има стриктен контрол на движението. Относно размера на глобата, 960 франка са си цифра там. Като се има предвид, че нашите цени в магазина вече са като техните. Напр. един кг. добро швейцарско сирене е 15-20 франка. Шоколад 100 гр. 2 фр. Радва се, или разчита, че новата кола/която не е пристигнала още/, щяла да разпознава знаци и сама да спазва ограниченията.
-
Може и избирача да е разбит - преди години имах Форд Ескорт IV генерация, на който задна беше до първа, като лоста се натискаше на долу на ляво и напред. Но леглото беше толкова разбито, че дали ще влезе първа или задна беше основно въпрос на късмет.
-
Вие сте дама, нали? Може би Ани .... Горанова? Поставеният въпрос ме навява на такива мисли. Не подценявам жените зад волана. Просто по-трудно се адаптират към различните автомобили. п.п. Май ще излезем набори. И аз карам от 40 години.
-
В тази връзка, преди години на въпроса "С колата ли си?", баща ми отговаряше "Не, с шкодата съм!". Всеки път даваше ефект. А относно кой е фен на 1.9 тди - аз карам 1.9 тди от 2007 до ден днешен, без прекъсване. В някои периоди 7-8 години съм имал по две успоредно. С тази разлика, че аз живея на земята и знам какво може и какво не може да прави 1.9 тди.
-
Може и аз да бъркам нещо, макар че от 40 години карам. Е за пръв път съм със шест скорости. Днес отново пътувах без проблеми.
-
Жоро, кофти за дъщеря ти, но така се възпитава спазване на правила, не като у нас. А ако някой възпитан швейцарец остане за два месеца тук, ще почне да кара като българин.
-
Tsonchev се регистрира във форума
-
Забрави доминацията на Мерцедес, която беше доста по-дълга от тази на лимонадите.
-
Radoslavv се регистрира във форума
- Вчера
-
Питам, защото заяви, че в сервиз няма да стъпиш. Помислих, че действаш на база мненията в темата. Добре е, че си потърсил второ мнение. Това беше и целта да ти препоръчваме да отидеш в друг сервиз. Тънко е дошло. Ако искаш, пиши какъв е резултата от ремонта. Успех!
-
И въздушният филтър става ауспух. Реверс? Стартерът не може да обърне посоката. Има един вариант, за който се сещам. Не знам как са скоростите. Ако първа е до задна и ако има неизправност, луфт в привода от лоста до скоростната кутия, може да бърка предавките. Адаш, писал съм с теб едновременно и казвам същото. +1 А при диагностика на задкормилното у-во, излизат ли грешки? Някой друг качи ли се да я пробва таз кола? Да покаже, как се включва първа и задна?
-
За пръв път чувам за такова нещо. Имайки предвид, че при ръчната кутия първа и задна са много близки на скоростния лост, мисля, че проблема е механичен. Може би трябва настройка на превключването да се направи. А това, че с рестартиране на ДВГ се оправя ми е загадка.
-
Да
-
Е как потегля напред и тръгва назад едновременно? Може би искаш да кажеш, че включваш на първа скорост, а тръгва назад, пък на задна скорост върви напред?
-
Мда, няма зареждане на гориво, но за сметка на това са задължени да ползват поне два типа гуми, освен при дъжд, т.е. мокри гуми. В допълнение, от тази година, в Монако се изискват поне два стопа, докато в останалите състезания само по един е задължителния. Всичко това с цел по-интересни/оспорвани състезания. Ама ...
-
Човек който е във час със нещата, омръзна ми да ме мотаят и да гадаят. Започва се и това е. Стига с проба грешка.
-
Мерси за информацията. За сега ми е интересно и продължавам да следя състезанията. Май и при смяната на гумите нещата седят различно спрямо X години назад.
-
Допълвам, че колата е 4×4
-
Този двигател да не се върти на обратно?!
-
anigora started following Странно поведение при включване на скорост
-
Колата е 2.0 TDI 110 kw с ръчна скоростна кутия. Случва се при потегляне напред да тръгва назад и обратното. Проблемът изчезва след рестарт на двигателя. При диагностика не излизат грешки. Моля за мнения.
-
От доста години са "хибриди" и от тогава лимонадите (Red Bull) шляпаха здраво всички останали. Тази година Макларън са доминантите, а лимонадите имат(ха) сериозни проблеми. "Лекето" е заради безобразното си поведение на пистата. В не малко от случаите влиза в завоите/изпреварва по системата "Аллах акбар", т.е. ако не ми отстъпиш и двамата сме извън състезанието. Точно както направи и в последното състезание ... два пъти. В допълнение и "отборната" му игра е нулева. Реално е пълен егоист и го интересува само дали той ще спечели, не и отбора. Но, за да е напълно ясно, това си е моето виждане. Не малко от пишещите тук, а и не само тук, не споделят вижданията ми. Относно двигателите - сега имат лимит на година и реално един двигател трябва да издържи минимум 4-5 уикенда. Има лимити и за скоростните кутии, за хибриндните модули и т.н. За всяка смяна на компонент, който е над позволената граница следва наказания с Х места назад, в зависимост от компонента. Та в днешно време един изпушил двигател в състезание е почти сигурно наказание и за следващото състезание, т.е. надеждността е от много по-голямо значение в сравнение с ерата, когато сменяха двигателите между квалификация и състезание.
-
Кой ти каза да сменяш лагери? Какво масло сложи, като цифри.