Цялата активност
- Последния час
-
Това , сега се опитват да му казват "детайлинг" и се вземат няколко стотин лева на кола .. Не пери само тавана защото ще се разлепи, а корите само в краен случай. Аз , преди да си взема Zelmer Aquawelt , салона на макса го прах в банята с прах за пране, но от праха се хлъзга зверски по плочките и се пада като куче ... Иначе става много добре!
- Днес
-
Mного ме кефи , колко културно казваш "Няма да ти сложа нормален език посмъртно, по - скоро бих го превел на двуичен код, ама с другото може да се занимая , ако ми остане време , че незнам къде е листчето с admin паролата .. "
-
PRR started following Тъмна тема на форума , може би.
-
Саше, по темата с езика мисля, че сме на диаметрално противоположни мнения, но относно тъмната тема ме замисли. Не съм сигурен доколко ще е възможно, предвид това, че доста от иконките не са "прозрачни", но е нещо на което и аз, а и предполагам доста други, биха се изкефили. С две думи - ще го проверим.
- 2 мнения
-
- 1
-
-
Аз си ги "пера" сам. Малко пяна за тапицерия, след това с четката, след това малко с екстрактора и съм готов ... за 2h на кола
-
Среща всяка 3-та неделя от месеца, гр. Пловдив
Rosen Raychev отговори на Rosen Raychev's тема в Пловдив
За 17.08 аз ще гледам да съм на линия -
С перяща прахосмукачка май е по-безопасно. По класическия начин, ще ги накиснат много и после може да страдаш. Миналата година прахме 3 коли с брат ми, едната беше с подгрев и проблем не е имало. Сега новите всички са с подгрев, но май още не сме стигнали до пране.
-
Аз съм и с подгрев, затова питам.
-
А не е ли опасно за датчиците за тегло в седалките и въздушните възглавници в облегалките? И моите имат нужда от пране, но това ме спира.
-
Тия ги прескочих, че са много на неудобно за мен място, ама ще се прежаля :)!
-
Принципно от опит знам, че на топло има разширяване/отпускане на материалите (примерно на неръждаема стомана профили фиксирани с неръждаеми болтове при под нула градуса къса главите, при стъкла захващания с болтове пак се оставя хлабина в диаметъра на отвора, и те се свиват/отпускат. Така че, вероятно при картера с тази гарнитура под нивото на външния ръб на капака и както се захлупва блока като се монтира този пластмасов капак… като отпусне и да пропуска. На картера не даваха смяна на болтове, само на вариаторите, но Пепи каза, че се стягат малко и така го реших. Прибрах се в София само да я оправя и пак заминавам, няма да имам време да тествам.
-
Я кажете, някой да си е прал седалките и да е останал доволен, че искам да си ги освежа малко. Да кажете къде да отида, без притеснения.
-
От години , вече е ясно , че поради идейни подбуди на двама човека ( @PRR и @Mishelle ), форума никога няма да е на нормален , човешки език , както беше едно време, това е ясно. Дали ще може все пак да се добави тъмната тема , която е безплатна за платформата ? Благодаря!
-
Aaaaa , aз реших че си пали ок с втория. А Боряна флексва ся , че си има Октавия 2 ка , ли ? Ето ти една от последните бройки (вече го няма в алито) поне да и отива https://www.emag.bg/kejs-za-kljuchove-volkswagen-jetta-golf-passat-beetle-3-butona-rozov-vw-sh-58a/pd/D5RV1JMBM/ Ако знаеш на VW колко мъчно се вади клемореда, ще плачеш. Как викаше кранки едно време - трябва да имаш малко тънки , педерастки пръстчета ... Но пак е странно бутона и клемореда , да се прее*ат в един и същи ден, все пак колата е сравнително нова. Имай предвид че ако сменяш кутийка , Immo то не може да се обучи с VAG commander , aко го строшиш и трябва да го вадиш много внимателно, аз изпилих цялата кутийка със шмиргела , за да го запазя здраво. Иначе е 80лв при ключар , само за него.
-
Супер стана, времето мина неусетно.
-
Това след като си заключих ключа в колата вече не го правя! Втория ключ е в сигурен човек. Първо беше в адмирал Снейк, но тъпата змия го загуби (една съседка го намери и ми го върна), от тогава е в Боряна. Саше, четене с разбиране! С никой ключ не пали. Основния не отключва, че му е счупен бутона. Другия отключва, а пали с окъсения кабел.
-
Щом караш с резервния , но с нормалния не пали , значи има софтуерна забрана колата да запали , ако е отключена с ключа механично. Това е мярка против кражба. 100% може да се деактивира с VCDS или ODIS.. Според мен , би трябвало да е в Long Coding на имобилайзера или в Engine модула. Питай ChatGPT.
-
Бяхме малко, но пък качеството беше на ниво. Даже не разбрахме как стана почти 17 часа.
-
Саше, нямам и не разбирам от компове. Все едно ми говориш на индиански. Ако имам някакъв зор, ще питам. Ще видим в сервиза какво ще кажат и ще пиша. Аз мисля, че няма захранване от конт. ключ до стартера. Клеморед или нещо друго. Забрави! Ключарът каза, че този дефект на бутона е поправим. Ще го занеса някой ден на майстор, да видим. Засега карам с резервния, който е като нов.
-
Прочети , дали с VCDS не можеш да спреш това блокиране на стартера , ако се отключи механично. То попринцип не е логично да има такова блокиране. Ключа , виж си номера и си го вземи от Aliexpress , в пъти по - евтин е!
-
Нещо за Неделя? Имам една кутийка за ключ с 3 бутона(става и за дист с 2 бутона) в работата. Някой иска ли я ? Без перо и пружинка е, но е нова.
-
Рапида на Миро /Хашек/ от Варна с 14". Това е най-близо до оригинала, като дизайн. Марка Enkei. (гуми 195/45/14) Има такива, или подобни заводско вграждане 13". Не си спомням наименованието им.
-
-
Аз за сега ще подходящ все едно ще го бъде, тоест няма да си отворя бира на обяд
-
Ще го бъде или не
- Вчера
-
За 14:00 ли остава утре?