Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Цялата активност

Този поток се обновява автоматично

  1. Последния час
  2. joro-120L

    От Скала до VW Tayron

    Мерси Саше. И ти със здраве да си караш Фолксвагена! Не съм запознат в детайли с марката. Даже и не знаех, че съществува такъв модел. Тайрон. Доколкото съм запознат от Шкодите, най-големият мотор 2.0 TSI беше 280 к.с. Този е с 15 к.с. надолу. Не е кой знае каква загуба. Добре, че не е трицилиндров. Монтира се и на Кодиак RS. Затова първо им казах да видят Кодиак RS. И заради мотора. Но по-добрата изработка, интериорен и външен дизайн са наклонили везните към Тайрон. Лично на мен, Кодиак RS външно повече ми харесва. Интериора на Тайрон печели, като оставям настрана таблета на таблото. Може би не е същото. Има една буква разлика. Tayron. Аз не съм се интересувал, но щом казваш, в такъв случай Тайрон ще е достоен заместник на Туарег, който също е нещо такова. "Туарегите са голяма берберска етническа група и традиционно номадски скотовъдци, които живеят предимно в пустинята Сахара в Северна Африка, предимно в Нигер, Мали, Алжир и Либия. Известни като „Сините мъже на Сахара“ заради боядисаните в индиго воали (тагелмуст), носени от мъжете, те са устойчив и адаптивен народ, чиято култура и начин на живот са дълбоко свързани с пустинята. Те са организирани в отделни племена и имат сложно, стратифицирано общество, което традиционно включва различни касти."
  3. Днес
  4. sauber

    От Скала до VW Tayron

    Със здраве да си я карат! Не разбрах няколко неща около този модел генерално. Първо защо скопиха 2.0 TSI мотора. И второ, тоя модел ще замества Туарег (който нали спряха) или е нещо тотално друго? Изглежда супер, единствено името е... В моята глава се сещам за един популярен пич от преди 15-20г. Беше хитов в нета. Негрок, ходеше и правеше простотии. Ключовата му реплика винаги беше "I`m Tyrone and I`m here to fuck you wife" То Тайрон е негърският вариант на циганският Манго примерно
  5. Възможности винаги има. Зима, лято, няма значение. Важното е състоянието на пътя Инак и да и не. Да ще държат доста повече, не не са преизчислени. Скоростният индекс е допустимата скорост на гумата при максималното й теглово натоварване. В моят случай индекса е V, товарният е 98. Което означава, че допустимото за тази гума е 240 кмч, при натоварване на гумата от 750 кг. Като това натоварване е бая трудно да го причиниш. Можеш да го причиниш в по-сериозни завой, но тогава скоростта няма да е такава със сигурност. Пасата специално надали ще държи такова аксиално натоварване при тия цифри. Някое GT3 RS може би...
  6. Вчера
  7. Не че нещо, но от това, което чета, знам, че и на двамата ви тежат обувките и въпреки това не виждам къде има възможност да се вдигат такива скорости. Не говоря само за еднократно ускорение до 240, ами за често и продължително движение със същата, още повече през зимата... Мисля че и скоростен индекс Т (до 190км/ч) е достатъчен, а и самите гуми са преизчислени и вероятно тези ще издържат и на 200+, но в тези размери няма такъв, масово са H и V.
  8. Последната седмица
  9. Има и MO и още едни. Гледам ги тия в медина мед… четох доста и си зависи от размера. Аз съм със зимни 17 и Р не е Ок на под 235. Иначе Р идва от пърформанс. Вече седмица чакам доставка на чистия модел, наличен имат 870Р. Накрая и аз ще сложа този, ама на моя размер е до 210кмч :(((, а 870 е до 240кмч… то основно затова го избрах него.
  10. Здравейте колеги, продавам Шкода Октавия 4! Година: Октомври 2021 Пробег: 74,649 km Гориво: Дизел Скорости: Ръчни Мощност: 115 к.с. Кубатура: 2000 см3 Брой врати: 4/5 Цвят: Тъмно син Изключително запазена Skoda Octavia , закупена и подържана само и единствено в Еуратек. Фабрична Гаранция 5 години до 10. 2025. В колата не е пушено, километрите са реални, може да се провери по рамата в Еуратек. Сервизна книжка, 2 ключа втори комплект летни гуми. Преди 1000км са сменени масло, филтри, предни и задни спирачни дискове и накладки. Екстри към модела: Lane assist и предупреждение за смяна на лентите , Front assist, emergency brake assist - Apple car play, Android Auto, Мъртва точка и Подгряване на огледалата и автоматично затъмняване, автоматични светлини. Седалки сподгрев и надуване, Амбиентно осветление, Хладилна жабка. Мултифункционален волан , три зонов Климатроник, Парктроник отпред и отзад , фабрично Затъмнени стъкла, Мултимедия, круиз контрол, подлакътници и отвор за ски. Пакет лоши пътища, Зимни гуми Мишелин. . Цена : 33850лв
  11. Продадена!
  12. PRR

    Formula 1 - 2025

    Ами не искат за да могат да си манипулират състезанията. Точно, както направиха със 6-тата на лекето Знае се, но на едни се позволява, на други не. Иначе няма да е интересно, нали? А за дисквалификацията не ме разбра (Чукча писател ). Имах предвид "връщането на интригата" и най-вече палячовщината, която отива натам от двама кандидат шампиони да седнат на дедовия И, не знам дали ти прави впечатление, ама това си го дудна от поне 5 състезания. Лекето ми е противно, ама палячовците ще му подарят петата.
  13. Izolini

    Formula 1 - 2025

    Нищо не мога да напиша. Ако бяха първите и единствени - да кажа, че има нещо гнило. Ама не са. Да беше поне опитал отбора да каже, че не е така, че не са мерили правилно или някой от РедБул се е промъкнал в бокса им и ги е пилнал с флекса - да кажа, че има нещо гнило. Ама не са. Да, от отбора не са го направили нарочно. Пилотите пък съвсем нямат никаква вина. Но явно нарушението на правилата е факт и ако си бяха затворили очите какво щяха да кажат примерно от Ферари? Или от отбора на Никола Цолов? Опа, едит: Относно VSC: Не оправдавам него. Не обвинявам Льоклер в нищо, той за малко даже да стане жертва. Не обвинявам и Норис и Ръсел - може Ръсел да е намалил повече от Ландо, Макс да е намалил още повече, а Норис точно колкото трябва. За тази работа си има телеметрия. Да, VSC по начина, по който се прави в F1, е пародия. При електрическите е направено перфектно. Във формулата или не могат, или не искат.
  14. PRR

    Formula 1 - 2025

    Дали го е отказАл, или не няма как да знаем. 'аресваш си лекето и си мислиш, че го е отказАл - така да бъде Кога е започнало е все тая. Намирисва тая раЛта. Аха, значи оправдаваме лекето, като в детската градина - "Ама другарко и Сашко направи така" Като цяло това с VSC-то си е тежка пародия и непрекъснато някой злоупотребява. И не тА чух, т.е. видЕх, да пишеш нищо за дисквалификацията ;
  15. Izolini

    Formula 1 - 2025

    Ще те ползвам за "опорки" В края да, даже по едно време се зачудих дали Ръсел (който също имаше технически проблеми) няма да го догони и изпревари. Но преди това, веднага след като подмина Ръсел като малка гара, получи по радиото поздравления и подкана да догони Макс. Което и започна да прави - свали в 2 обиколки по 2 десети. Докато по радиото не казаха на Верстапен, че Ландо е получил указания да го догони и той настъпи. С което отказа Норис много преди да му се появят проблемите в последните 5 обиколки. Това дали не започна след като от отбора казаха на Ландо, че Пиастри имал да му връща, за дето едно от състезанията завърши преди него заради недоглеждане в бокса? А това с Ферари, по-специално с мосю Льоклер, не можах да го разбера как стана. Момчето се справяше прекрасно на пистата, по-скоро му объркаха момента за смяна на гумите. И понеже преди няколко състезания дъвка как Макс бил свалил на Льоклер незнам си колко десети при VSC - днес имаше 2. При започването на първата Льоклер беше на 5 десети от колата пред него, май беше Бортолето, който така намали, че Льоклер за малко да изскочи пред него. При втората разликата между Макс и Ръсел падна с 5 десети при рестарта, а Норис също "сви" 5 десети на Ръсел, тоест цяла секунда на Макс.
  16. PRR

    Formula 1 - 2025

    Айде чАститУ - ЦЪК Lando Norris 390 Oscar Piastri 366 Max Verstappen 366
  17. PRR

    Formula 1 - 2025

    Изгледах го. Палячо тим лиид се издъни, като пълно новобранче. Лекенцето пак показа лакти, но абсолютно в рамките на позволеното. Спор няма. Просто се възползва от "хъса" на Норис. Той пък, от своя страна, абсолютно не заслужава титлата. С кола, която е далеч над останалите едвам ще го докара до титлата И, за да сме коректни, в края на състезанието Норис имаше и технически проблеми. Ако са само спирачките е ОК, но ако е друго може и да стартира от опашката следващото състезание и палячовците да се наиграят жестоко, от тъпотията си. И, гледайки състезанието, както и предишните, виждам едно странно забавяне на Пиастри. Не съм фен на конспирациите, ама той все едно кара друга кола. Пилота, който шляпаше до преди три състезания изведнъж изостава с около секунда на съотборника си. Нещо не ми се връзва. PS: Разбирам "хъса" на Норис в първия завой. Лимонадите имат кола, която е брутална в "чистия въздух", но в колоната са пълна трагедия. Лекето идеално го знае и затова е супер агресивен първите завои - за него това е разликата между победа и посредствено представяне. Но Норис просто няма манталитета на шампион - не си контролира нервите, не обмисля рисковете и го кара малко "Аллах акбар" ... копирайки (непохватно) лекето PS2: Сега остава и да дисквалифицират палячовците и ще припадна от смЕх: ЦЪК (не са ми най-надеждния източник, ама ....)
  18. Pi6ligara

    Superb 2020 2.0 tsi 280 въпрос

    Да, работи си без грешка.
  19. Izolini

    Formula 1 - 2025

    Хихи, искам да видя какво ще напишеш за старта като изгледаш репортажа Опирам се на факта, че напоследък плюеш Макс (не Сашко) по-скоро по навик няма да ти спойлвам какво се случи, гледай и ще чакам.
  20. PRR

    Formula 1 - 2025

    Хихи, гледам, че лекето пак е ошляпало палячовците Докараха се до това, че лекето да има (теоритичен) шанс за титлата, както и съвсем реално да се бори за второто място. Просто не е истина, как сами си правят живота труден. По-късно ще изгледам репортажа, ама ситуацията ми е ясна - лекето тръгва първо, пробивайки си път с лакти.. и след това другите му дишат прахта. Тотална класика последните години. Ама, както се пееше в една песничка, на любимия на Макса езика - "Fool me once, shame on you; fool me twice, shame on me" Хихи, гледам и магари са се представили на ниво
  21. joro_kem

    Заден капак (багажник)

    На комбито има букси в самия капак зад кората и под левия стоп вътре в багажника, предполагам и на твоята е така.
  22. chavdarlk

    Superb 2020 2.0 tsi 280 въпрос

    Това дистанционно пълноценно ли работи докато му падне батерията?
  23. zloQQ

    Superb 2020 2.0 tsi 280 въпрос

    Ако намериш някой да го излекува - вероятно ще си първият! Имаха по спомен проблем една от сериите и се заменяха с нови.
  24. Здравей те, Налага се да сменя капака на багажника Октавия 1 (седан) което се държи на 2 панти .Въпроса ми е кабелите които излизат от купето и през маншон влизат в капака, на букси ли са или са цели.
  25. sando2

    Смях в залата :-)

  26. Pi6ligara

    Superb 2020 2.0 tsi 280 въпрос

    Отворих я, изглежда ди добре няма окиси, замърсявания поне на външен вид. Купих нова батерия panasonic, изкара точно 4 дни. Ще се ходи на майстор явно.
  27. joro-120L

    От Скала до VW Tayron

    20 е макс. размер, с който се предлага, или може да се конфигурира автомобила. Мисля, че за по-ниско ниво даже и не се предлагат 20". Арките са прекалено големи. Не знам какво е това дизайнерско решение. С 20"
  28. Logrus

    От Скала до VW Tayron

    Тези арки са като за 22", даже 20-ките стоят като подарени, а тези ужасни 18-ки, прощавай Жоре, ама са все едно зет ти ги е свалил от детската количка на внук ти Ама щом му харесват със здраве да си ги търкалят
  29. joro-120L

    От Скала до VW Tayron

    Да. По-добре щеше да е. Високите арки и те създават впечатление за малеене на джантата, но са си такива и с 20-ките.
  1. Зареди още активност
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.