Jump to content

skoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Цялата активност

Този поток се обновява автоматично

  1. Последния час
  2. joro-120L

    Регулиране на къси светлини

    И С2 го има. Описано е в снимките от ръководството, които съм дал. Режим "Туристическа светлина". И сега му обърнах повече внимание. Като се включи той се деактивират всички режими на късите, но май динамичните фарове си остават.
  3. joro-120L

    Тресене трептене при движение

    Това означава, че при определени обороти се усилва. Обърни им внимание и пробвай на място с тези обороти дали има вибрация. Увеличавай постепенно газта и следи дали ще се появи в даден момент.
  4. Днес
  5. lakrizz11

    Тресене трептене при движение

    Не
  6. Глобалният пазар на метали от платинената група (PGM) се очерта като критичен сегмент в индустрията за благородни метали, воден от широкото му приложение в автомобилния, индустриалния и бижутерския сектор. PGM, които включват платина, паладий, родий, рутений, иридий и осмий, са високо ценени заради своите изключителни каталитични, устойчиви на корозия и проводими свойства. През последните години пазарът отбеляза забележителен растеж, главно подхранван от нарастващото търсене на каталитични конвертори в автомобилната индустрия. С затягането на емисионните стандарти в световен мащаб, особено в Европа, Северна Америка и Азиатско-тихоокеанския регион, нуждата от платина и паладий като ключови компоненти в автомобилните катализатори се увеличи рязко, което даде значителен тласък на пазара. Прочетете още: https://www.marketresearchfuture.com/reports/platinum-group-metal-market-37697 Освен автомобилните приложения, PGM се използват все по-често в химическата и петролната промишленост, особено за катализатори в горивни клетки, рафиниращи процеси и производство на водород. С глобалния стремеж към зелена енергия и разширяването на технологиите за водородно гориво се очаква търсенето на платина и други PGM в решенията за чиста енергия да нарасне значително. Освен това, индустриални приложения като електроника, медицински изделия и производство на стъкло продължават да подкрепят стабилното приемане на платиновите метали (ПГМ) поради тяхната висока издръжливост и химическа стабилност. Бижутата остават друг жизненоважен сегмент за крайно потребление, като платината и паладият са ценени заради естетическата си привлекателност, хипоалергенните си свойства и дълготрайната си стойност. В регионален план пазарът на ПГМ е силно повлиян от минните операции в Южна Африка и Русия, които колективно доставят по-голямата част от световното количество платина и паладий. Колебанията в минното производство, геополитическите фактори и регулаторните политики оказват значително влияние върху световните цени, създавайки както възможности, така и предизвикателства за заинтересованите страни. Технологичният напредък, особено в рециклирането и ефикасните методи за добив, също оформя пазара, като повишава устойчивостта на доставките и намалява въздействието върху околната среда. В перспектива пазарът на метали от платинената група е готов за стабилен растеж, подкрепен от непрекъснатото индустриално развитие, по-строгите екологични разпоредби и нарастващото приемане на устойчиви технологии. Участниците на пазара се фокусират върху стратегически партньорства, иновативни приложения и разширяване в развиващите се икономики, за да се възползват от нарастващото търсене. Въпреки това, нестабилността на цените, ограниченията в доставките и рисковете от заместване с алтернативни материали остават ключови предизвикателства, които изискват внимателно наблюдение на пазара. Като цяло, пазарът на PGM представлява динамичен пейзаж със значителни възможности за растеж в автомобилния, индустриалния и секторите на чистата енергия.
  7. Izolini

    Тресене трептене при движение

    А спряла на място трепери ли?
  8. Вчера
  9. chavdarlk

    Да поздравим приятел с песен!

    Това наистина заслужава да се гледа с по-добро качество!
  10. PRR

    Регулиране на къси светлини

    Зависи. Доста хора се оплакват, че фаровете следящи завоя (демек динамични) им причиняват дискомфорт, т.е. става им лошо. Затова и, тези които я имат екстрата де, следва да имат опция за изключване. Между другото. Фаровете на С3 са с опция за смяна на движението, т.е. да можеш да караш в Англия (примерно) без да сменяш фаровете и да слагаш лепенки. Честно казано предполагам, че просто забива фаровете по-ниско. Та се замислих, дали пък не е това проблема на колегата?
  11. I Don't Want To Talk About It (from One Night Only! Rod Stewart Live at Royal Albert Hall).mp4
  12. lakrizz11

    Тресене трептене при движение

    Другата седмица ще я нося на сервиз, защото за тази нямаше часове, да видим ще открият ли нещо
  13. lakrizz11

    Тресене трептене при движение

    В гадски условия да точно се появява когато си примерно на 3 скорост с 42-43 км почти го няма, на 45-46 включа 4 скорост и тогава най се усеща, извън града на хував асвалт равен пак примерно със 80 на 6-та, като я настъпя смъква предавките и всякаш ичезва
  14. joro-120L

    Регулиране на къси светлини

    Така е. Ти караш бързо и нямат време да осветят завоя. Само се мятат и повече ти пречат. Но, заради късите си струва. На Варела как е. Следят ли пътя, щом имаш опит.
  15. Izolini

    Регулиране на къси светлини

    Преди години (2013-2015) карах служебно Volvo S60 с динамични фарове. След първото качване до Боровец ги изключих и повече не ги включих. Е те това беше абсолютно мятане и излагане!
  16. joro-120L

    Тресене трептене при движение

    От тук става ясно, че не се влияе от обороти на двигателя. Каква ти е идеята? Колата е автомат и директно ще смъкне една, две предавки.
  17. joro-120L

    Регулиране на къси светлини

    Ице, най-добре се забелязва при планинско каране с остри завои, как следят пътя, а не светят направо. Едва ли ще има. Аз не бих ги изключил. То и няма смисъл. Полезна екстра е.
  18. Izolini

    Регулиране на къси светлини

    Ми не, нали знаеш как карам - така или иначе всичко се мята (и се излага) И под "настройка" имам предвид поне някой превключвател вкл/изкл
  19. Penata

    Тресене трептене при движение

    При ниски скорости и висока предавка проявява ли се примерно на 50км/ч и е на 4/5 и я намачкаш трепери ли ?
  20. joro-120L

    Регулиране на къси светлини

    Е, ти не си ли ги усетил какви са? Аз мисля, че е нормално да няма настройка в медията. Не може всеки когато му скимне да има достъп и да пренастройва фарове. Влияе на безопасността. Това е работа на сервиз. Не е като да бъзикаш копчетата на еквалайзера.
  21. Izolini

    Регулиране на къси светлини

    Хайде сега да взема да оспамя темата! Вярно, че ще отида все някога при @JORDITO да преслуша компютъра на Варела и да отключи каквото може, обаче като говорите за фарове аз да питам: При палене фаровете се мятат във всички посоки - надолу-нагоре-наляво-нядясно, само дето осморки не правят. Няколко човека ми казаха, че това било признак за динамични фарове. Аз обаче не намирам настройка в медията?
  22. joro-120L

    Регулиране на къси светлини

    Бай Жоро го е описал много точно и аз нямам какво да добавя. Щом ти мърдат фаровете в движение, значи го имаш. Мисля, че е допълнителна есктра и не всяка кола го има. Зависи от нивото на оборудване. Възможно ли е да има проблем в управлението и да са останали в долно положение. Тогава светят много близо. Добре е да се разбере, дали е първи собственик, така ли са светели късите откакто има колата, или в последствие са започнали да светят така.
  23. ghost_rider

    Регулиране на къси светлини

    Аз се бях притеснил в началото, мислех го за дефект. При спиране на светофар да речем, левия фар се прибира и застава нормално направо. После тръгвам, завиват си и двата нормално, но левия отново се насочва наляво. @joro-120L Сега виждам, че пише нещо за регулиране на наклона. Или е толкова минимално, че не се забелязва, или при Октавията го няма, но може би е първото.
  24. А пък аз реших, че ще го сменя. И го смених. Цифрата е неприятна, но ми писна от тремора на колата. Разликата е фрапантна.
  25. Последната седмица
  26. На 6ти този месец минах с двата мотора - и на двата ми лепнаха стикери върху синьото талонче, т.е. още ги даваха. Но споменаха, че ще ги махат. Пък да видим!
  27. joro-120L

    Регулиране на къси светлини

    Надявам се да помогна по темата. Снимах от ръководството. Третата страница е бонус, за халогените. Забелязал съм, че при спиране зад кола на светофар късите падат надолу. Малка неточност. Не било ксенон, а би-ксенон.
  28. winrg

    Регулиране на къси светлини

    Аз съм забелязал, че в градски условия левият фар се измества да свети още наляво. Не съм сигурен до каква скорост е това и после се връща в нормална позиция. При извънградско не съм забелязал да свети по-надалеч.
  29. Преди седмица минавах Фабията - никой не дава нищо, само синьото талонче да стояло в жабката и това е 90-100 кинта си е за товарните коли.
  1. Зареди още активност
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.